محصولات پیشنهادی
لیزر موهای زائد در مطب دکتر جمالی
لیزر موهای زائد در مطب دکتر جمالی
لیزر موهای زائد در مطب دکتر جمالی
لیزر موهای زائد در مطب دکتر جمالی
لیزر موهای زائد در مطب دکتر جمالی
توضیحات

گلدتگ امروز مطب دکتر جمالی رو برای انجام خدمات لیزر به شما دوستان معرفی میکنه لیزر سوپر ایلایت و لیزر SHR دو لیزر مختلف برای رفع موهای زائد برای انتخاب راحت تر سلیقه های متفاوت

 لیزر موهای زائد سوپر ایلایت نوعی پرتو نوری تقویت شده است که از طریق رنگدانه‌ها به پیاز مو رسیده و باعث تضعیف آن می شود. امروزه اغلب دستگاههای لیزر موجود در مطب‌ها و کلینیک‌های پوست و مو از نوع الکساندریات می باشد. در حالیکه دستگاه استفاده شد در این  کلینیک از نوعِ  لیزر موهای زائد سوپر ایلایت  است که نسل جدیدتری نسبت به لیزرهای الکس به حساب می آیند. از فواید لیزر موهای زائد سوپر ایلایت نسبت به نمونه‌های قدیمی تر قدرت حذف موهای زائد با استفاده از این دستگاه به ۳ برابر بیشتر افزایش پیدا کرده است و همچنین ابعاد هر شات 4 برابر دستگاه‌های لیزر بوده که به تبع آن هزینه کمتری برای درمان باید پرداخته شود. 

 • کاهش لک پوست

 • کاهش لکه‌های عروقی

 • از بین بردن جوشهای فعال

تکنولوژی جدید لیزر موهای زائد  SHR مخفف( Super Hair Removal)، یک فرایند تضمینی در حذ ف موهای زائد  است که با سرعتی قابل تنظیم (چند شات بر ثانیه)، زمان انجام فرایند درمان  موهای زائد را بسیار کاهش داده است. در کلینیک‌ های مختلف لیزر موهای زائد SHR تنظیمات ویژه پوست های آسیایی، سیستم کولینگ بسیار قدرتمند، همراه با درمان بدون درد موهای زائد و عوارض سوختگی، سبب استقبال روز افزون پزشکان و بیماران از این تکنولوژی شده است.

 

بانوان
ناحیهتعداد گلدتگ
پیشانی 2
چانه 1
هر زیر بغل 2
خط بیکینی 4
هر ران پا 12
هر بازو 10
کل کمر 12
خط باسن 2
اطراف ناف 3
انگشت پا 1
انگشت دست 1
دور هر سینه 2

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید