محصولات پیشنهادی
دوربین هوشمند Xiaomi
دوربین هوشمند Xiaomi
دوربین هوشمند Xiaomi
دوربین هوشمند Xiaomi
دوربین هوشمند Xiaomi
توضیحات

گلدتگ امروز  دوربین هوشمند تحت شبکه مکعبی Xiaomi پیشنهاد میده که طراحی زیبایی داره و بسیار کم حجم هستش. این دوربین با اتصال به wifi محل و تنظیم با اپلیکیشن mi home صوت و تصویر را علاوه بر ذخیره سازی بر روی کارت حافظه به گوشی موبایل شما ارسال می کنه و تنها با اتصال به اینترنت از هر جای دنیا میتونید تصاویر محل رو بصورت زنده ببینید یا ویدیو های ضبط شده در گذشته رو بازبینی کنید. این دوربین به  لطف سنسور مادون قرمز میتونه در شرایط نور کم و یا شب با کیفیت فول HD و 1080p فیلم برداری کنه و از اشیاء ظریف با فاصله 9 متری تصویر برداری کنه. ابعاد این دوربین 5×5×5 سانتیمتر بوده و تنها 100 گرم وزن داره. این دوربین میتونه بر روی هر سطح فلزی با کمک پایه مغناطیسی ای که دارد نصب بشه. این پایه، برای فوکوس بهتر و تثبیت در مکانی که نصب شده کارایی داره، زاویه دید دوربین ۱۱۰درجه است. توانایی دوربین در شب بسیار خوبه. این دوربین “هوشمند میتونه به خوبی تا فاصله 9 متری فیلم بگیره.همینطور دارای یک درگاه Micro SD بوده و قابلیت پشتیبانی تا 64 گیگا بایت حافظه رو داره. دقت داشته باشید که این دوربین پشتیبانی از دستگاه های اندروید 4 یا IOS7.0 و بالاتر رو داره که نسخه iOS و آندروید اپلیکیشن این دستگاه با دسترسی باز به تنظیمات دوربین موجوده، از مزایای این دوربین کوچک قابلیت تشخیص حرکت و داشتن میکروفون برای برقراری ارتباط از طریق دوربینه، همینطور با باز کردن پایه،اون رو به دیوار و یا سقف متصل کنید.
از این دوربین میتونید به عنوان واکی تاکی هم استفاده کنید و از راه دور با صحبت کردن توی گوشی موبایل صداتون از طریق دوربین پخش بشه.

سبک مدرن و ارگونومی دستگاه ظاهری فراتر از معمول به دوربین بخشیده و اون رو خاص و متفاوت تر میکنه.

توجه داشته باشید که این مدل بخاطر جدید بودن در فروشگاه های مختلفی با قیمت خیلی بالاتر از قیمت قبل از تخفیف اعلامی ما بفروش میرسه

دقت داشته باشید که نرم افزار دوربین رو آپدیت نکنید چون دیگه خارج از چین کار نمیکنه

محمد مهماندوست
1396/02/22
باعرض سلام خیلی تلاش کردم ولی چگونگی کاربر نرم افزار را متوجه نشدم لطفا دوستانی که از این دستگاه استفاده کردند راهنمایی نمایید متشکرم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/23
محمد عزیز از اون جایی که این پیشنهاد رو تست نکردیم ، خیلی خوشحال میشیم نظر دوستهامون رو بدونیم .
مجید غفاری نژاد
1396/02/24
سلام جناب علیرضا معتمدی
من روز شنبه 23 اردیبهشت مراجعه حضوری به گلدتگ داشتم و ظاهرا اطلاعی از راه اندازیش نداشتند و به هم من در جواب کامنت قبلیم گفته شده مثل اینکه تامین کننده اون به ما این قول رو داده که دوستهای خوب گلدتگ رو راهنمایی کنه. من تمامی مراحل راه اندازی رو به درستی انجام دادم و فریمور دوربین رو هم آپدیت نکردم. چون پیام آپدیتش در بخش تنظیمات اپلیکشن MI Home همچنان میادش. ولی پس از شناسایی و اضافه شدن در لیست دستگاهام وقتی میخوام کانکت بشم پیامی مبنی بر اینکه این دستگاه در خارج از کشور چین قابل استفاده نیست میادش و برمیگرده منوی قبلی. بارها و بارها اینکارو انجام دادم حتی اپلیکشن رو حذف کردم و از پلی استور دوباره دانلود و نصب نمودم ، نسخه های قدیمیش رو هم از سایتهای دیگه گرفتم و امتحان کردم ، حساب کاربری جدید ساختم و.... اما بازم نشد که نشد و به همون پیام ی که عرض کردم میخورم. لازم به ذکره من قبلا سه راهی هوشمند شیااومی رو از همین سایت خریداری کرده بودم که با راه اندازی اون مشکلی ندارم و راحت کار میکنه. اگر شما تامیین کننده این کالا هستید و یا اطلاعات بیشتری برای حل این مشکل دارید ممنون میشم باهاتون ارتباط برقرار کنم. ممنونم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/24
مجید عزیز ممنون میشیم از تامین کننده عزیز که هر چه زودتر جوابگو باشن .
هدی غلامی
1396/02/26
سلام روز خوش.
من طبق راهنمایی فایل pdf پیش رفتم و کمتر از 10دقیقه بدون هیچ مشکلی راه اندازی شد :-)
خیلی خوبه و مخصوصا لنز وایدش.
جناب معتمدی این دوربین motion detection هم هست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/26
هدی جان خوشحالم که فایل pdf اون تونسته خیلی خوب راهنماییت کنه ممنون که بهمون گفتی امیدوارم تو این مورد هم تامین کننده عزیز بتونه شما رو راهنمایی کنه .
هدی غلامی
1396/02/27
Motion detection رو هم فعال کردم و به خوبی آلارم میده. بقیه حسگرهارو هم از قسمت تنظیمات به راحتی میشه فعال کرد.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/27
هدیه عزیزم خیلی خوبه که به سوال های دوستهامون توجه می کنین .
shoale khodadadi
1396/02/31
ممنون گلد تك عزيز
جناب معتمدي لطفا راهنمايي ميفرمايد
0
پدرام شفیع نیا
1396/03/01
واااااااااااااای این دوربین عالیه .... فیلمب هم که ضبط میشه نیازی نیست مموری رو به کامپیوتر وصل کنین و ببینین بلکه از طریق همون گوشی میشه فیلم رو دید حتی میشه زوم کرد
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/01
پدرام عزیزم چقدر خوبه که پیشنهاد این دوربین هوشمند رو دوست داشتی و از کار کردن با اون راضی بودی . مرسی که نظرت رو گفتی ، چون خیلی برامون مهمه .
پدرام شفیع نیا
1396/03/08
ببینید گلدتگ جان. من 140 تومان پول دادم و تقاضا دارم بخاطره تیم قوی و سایت معتبرتون جوابمو بدین نه اینکه کامنتمو تائئد کنین که شاید یه نفر جوابمو بده ...... ضمن اینکه ج سوال قبلی رو ندادین میخاستم ببینم منظورتون از آپدیت نکردن چیه؟اپلیکیشنی که من رو گوشیم نصب کردم (mihome) مدام تقاضای آپدیت میده که من رد میکنم . میخوام بدونم آپدیت کردن یه اپلیکیشن که وسیله ی رایط هست بین دوربین و مبایل. خب چه تاثیری میتونه رو اصل دوربین داشته باشه لطفا ج واضح و شفافی بهم بدین چون واقعا متوجه آپدیت نکردن دوربین نمیشم .... آیا منظور همون آپدیت نکردن اپلیکیشنه mihome هست؟( لطفا مثل سوال قبل منو در انتظاره این نزارین که شاید یه رهگذری ج منو بده)
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/09
پدرام جان تیم فنی خودمون دوربین رو تست کردند و مشکلی برای آپدیت نیست٬ دلیلی که دفعه قبل خواهش کردیم آپدیت نکنید خیلی توضیح طولانی داره٬ اما خیلی خلاصه مطلب به این صورته که xiaomi برای مصرف کننده چینی هستش و چون پتنت بین المللی نداره ممکنه با آپدیت اپ مشخص بشه که شما خارج از چین هستید و دسترسی شما رو به سرور ببنده.
سپهر ثقفی
1396/03/09
سلام، من این دوربین را خریدم و راه اندازی کردم بسیار عالی هست برای اطلاع دوستانی که مشکل دارند توضیح میدهم، نرم افزار mi home را دانلود کنید، دوستانی که برای سه راهی نصب کردند فقط آپدیت کنند، داخل ستینگ نرم افزار لوکیشن را china ست کنید، بعد اسکن را بزنید و قبلش با یک سوزن دکمه setup زیر دوربین را فشار بدید تا یه چیزی به چینی بگه، تنظیمات مودمتون را ست کنید تیک را بزنید و برید بعدی، qr روی صفحه را با دوربین اسکن کنید تا دوباره پیغام چینی بده و اسکن گوشی کامل بشه معمولا در اسکن اول ارور میده دوباره بزارید سعی کنه و پیداش کنه، دیگه آمادس، بهترین کار اینه که آداپتور خودش را بزارید وصل باشه دیگه حالش را ببرید با نرم افزار کیفیتش تنظیم کنید و خاموش و روشن کنید، یادتون باشه به هیچ وجه فریمویر دوربین را آپدیت نکنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/11
سپهر عزیزم ممنونیم که بعد از استفاده ، نظرتون رو در موزد طرز کارش بهمون گفتین . خیلی خوشحالیم که به سوال دوستهامون توجه می کنین .فقط دوستان به این نکته توجه کنن که ( نرم افزار دوربین آپدیت نشود ) .
احمد محمدی
1396/03/25
در جواب میلاد عزیز باید عرض کنم که خوشبختانه من اصلا این مشکلاتی مه شما فرمودین رو ندارم و تصویر رو حتی از شهرستان و نت سیمکارتم تونستم خیلی خوب ببینم.در صورتی که دوربین توی تهران هستش.و اما جواب سوال دومتون.بله عزیزم میشه از گزینه ADD DEVICE دوربین های دیگه رو با یه گوشی دید.و بلعکس چنتا گوشی رو میتئنی تنظیم کنی که یه دوربین رو ببینن.امیدوارم متوجه شده باشید.درود بر شما.درود بر گلد تگ بی نظیر.بدرود
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/28
دوست خوبم خیلی خوشحالم که به کامنت های دوستهامون توجه میکنی و نظرت رو بهمون میگی .
محمدعلی آراسته
1396/03/29
سلام. این دفعه که گذاشتید نسخه گلوبال هست یا نسخه مخصوص چین؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/29
محمد علی عزیز سلام ... سری جدید این دوربین هوشمند نسخه گلوبال هستش .
علی اسدی
1396/04/01
اینم روش جدید ....؟برای دومین باره که میخرم این دوربین رو بعد از کلی ور رفتن میفهمیم که توی ایران کار نمیکنه.موقع خرید اگه مکالمات ضبط شده است گوش کنید خیلی به اون خانمها تاکید و خواهش کردم اگه اکبند دارین ارسال کنین وگرنه نمیخوام گفتن بسیار خوب ولی وقتی اومد در خونه دیدم درب جعبه باز و جعبه کثیف شده . معلوم بود بارها فروخته شده و برگشته.همون موقع زنگ زدم خانم محترمی گفتن امتحان کنین اگه کار نکرد عودت بدین و پولتون رو پس بگیرین.آره دیگه ما بیکاریم هی بخریم شما جنس خراب رو بفرستین و 3500 تومان پول پیک بگیرین و اشتغالزایی کنین و پول دوربین های خرابتون هم از جیب مردم بطور .... دستتون باشه.اینا .... اینکه مردم رو سر کار میذارین قشنگ نیست و ما هم راضی نیستیم ....... این وقت و انرژی که هر دفعه ما میذاریم....
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/03
دوست عزیز .... بابت این موضوع ازتون عذرخواهی می کنیم چون به خاطر یک سری از ادبیات مجبور شدیم اون ها رو ویرایش کنیم . دوست داریم بدونید که هزینه ارسال برای شرکت خیلی بیشتره ، چون این پیک 2 بار براتون ارسال شده که شما دوست خوبم برای مرجوع کردن اون هزینه ای پرداخت نکردین و تنها هزینه پرداختی شما مبلغ 3500 تومان برای کل سفارشات تون بوده . احتمال 100% خرابی این دوربین هم وجود نداره ، همون طوری که می بینید به نظر یه سری از دوستان مکانیزم ساده ای داره که تونستن به راحتی اون راحت اندازی کنن . احتمال میدوم شما دوست خوبمون نتونستین به درستی اون راه اندازی و استفاده کنید ، که اگه قابل بدونین چک شده این دوربین رو براتون ارسال می کنیم .
mobina ghavami
1396/06/21
mishe loftaaaaaaaaan bazam az in dorbina biariiiiiiiiid??
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/21
دوست خوبم....در صورتیکه درخواست شارژ مجدد این کالا رو دارید ، روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین ، توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد بیشتر درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.
سیدعلی سیادت
1397/01/28
سلام منمون از تیمتون . لطفا این محصول را موجود کنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/29
سلام دوست خوبم ......در صورتیکه درخواست شارژ مجدد این کالا رو دارید ، روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین ، توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد بیشتر درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.
محسن احمدرضایی ابادی
1397/02/07
سلام. باتشکر از تیمتون.خواهشا ای محصول را موجود کنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/08
سلام دوست خوبم ......ممنون از لطفی که به مجموعه گلدتگ دارین .عزیزم در صورتیکه درخواست شارژ مجدد این کالا رو دارید ، روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین ، توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد بیشتر درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.
سیدعلی سیادت
1397/02/09
سلام ، می خواستم بدونم کی این گلدتگ موجود می شود؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/09
سلام دوست خوبم.......تمدید یک کالا به تعداد درخواستها و تامین موجودی از سوی تامین کننده داره .برای اینکه شرمنده شما عزیز نشیم نمیتونیم قول تمدیدش رو بهتون بدیم .امیدواریم که این امکان برامون فراهم شه تا بتونیم مجدد این محصول رو بر روی سایت شارژ کنیم.
جعفر کشکولی پور
1397/02/09
سلام ، می خواستم بدونم این گلدتگ کی موجود می شه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/02/10
سلام دوست خوبم......تمدید یک کالا به تعداد درخواستها و تامین موجودی از سوی تامین کننده داره . لطفا روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین ، توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد بیشتر درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.
محمد حیدری
1396/02/18
سلام
سیم کارت میخوره؟
و نسخه اینترنشنال هست یا چین..
چون نسخه چین در خارج از چین غیر فعال خواهید شد
لطفا مدل دقیقش رو بنویسید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/19
محمد عزیز همون طور که گفتیم سیم کارت نمیخوره و نسخه چین هستش و همه جای دنیا فعال میشه ، فقط همون طوری که تو توضیحات ثبت کردیم ( دقت داشته باشید که نرم افزار دوربین رو آپدیت نکنید چون دیگه خارج از چین کار نمیکنه )
نوید فریدنی
1396/02/19
با سلام لطف کنید مدل ۳۶۰‌درجه را موجود کنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/20
نوید جان مدل 360 درجه اون قیمت خیلی بالاتری داره .
هدی غلامی
1396/02/19
سلام،وقت بخیر.
برای دریافت صوت و تصویر روی گوشی نیاز به ست کردن IP هم هست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/19
هدی جان این پیشنهاد ، شبکه و سرور خودش رو داره . فقط کافیه به wifi یا اینترنت وصل بشین تا با این اتصال ، از هر جای دنیا که باشین تصاویر محل رو بصورت زنده ببینین و یا ویدیو های ضبط شده در گذشته رو بازبینی کنین .
محمد علی محسنی میبدی
1396/02/19
سلام. می خواستم بدونم منبع تغذیه این دوربین آداپتوره یا فقط با باطری کار میکنه؟ یعنی به برق شهری هم وصل میشه یا نه؟ ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/19
محمد علی عزیز این دوربین مثل گوشی های اندروید آداپتور داره
بهروز علیدادی
1396/02/19
سلام عرض خسته نباشيد
اين مدل سيم كارت ميخوره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/19
بهروز جان این دوربین Micro SD میخوره و کانکشنی با سیم کارت نداره .
پیام درانی
1396/02/19
سلام . من نمونه دیگری از این مارک دوربین رو دارم . خیلی بیشتر از تصورتون نیازتون رو برطرف میکنه . و اینکه میتونید با چند گوشی بهش وصل بشید . میتونید از راه دور استراق سمع کنید و یا حتی در مواقع ضروری ازش برای مکالمه با منزل هم استفاده کنید. جمع و جوره و کیفیت تصویرش خوبه . میتونید عکس بگیرید . توی سفر دیگه دلتون شور منزل رو نمیزنه . اگر فرزندتون در منزل تنها میمونه میتونید با قابلیت موشن دیتکشن .ساعت ورود خروجش رو کنترل کنید . میتونید با تنظیم موشن دیتکشن بر روی درب خونه به عنوان دزدگیر استفاده کنید . میتونید با تنظیم موشن به روی گاز امکان دسترسی بچه ها به این وسیله خطرناک رو محدود کنید . فقط یه سئوال . آیا این مورد آدابتور هم داره ؟ و دیگه اینکه زبونش چینی نیست که ؟ قابلیت ست شدن در ایران داره یا باید روی یه کشور دیگه ست کنیم ؟ و اینکه با آپدیت کردن نرم افزارش زبانش به چینی تغییر حالت نمیده ؟ درکل بسیار توصیه میشه . چون نیاز به سیم کشی نداره و با یه پاور بانک حتی نیاز به برق هم نداره
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/19
پیام عزیز خیلی خوبه که تجربه استفاده از این دوربین ها رو داشتین و به ما هم گفتین . مطمئنا تو انتخاب خیلی از دوستهامون کمک میکنه . درمورد سوال هایی هم که داشتین تو کامنت های قبلی توضیحات شون رو ثبت کردیم . اما نمیدونیم نمونه ای که شما استفاده کردین چی بوده ؟ کاربرای عزیزمون هم به این نکته توجه کنن که ( تایید نظرات ، تاییدی بر صحت مطلاب نیست ) اما دوستان لطف میکنن و تجربه اشون رو بهمون میگن و تمامی کارایی این پیشنهاد گلدتگ ، تو ویژگی ها و توضیحات ثبت شده .
گلن نوپور
1396/02/19
سلام، بعد از کانکت شدن در برنامه mi home, منوها زبان انگلیسی هست یا چینی؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/19
گلن عزیز منوی اون انگلیسیه
مجید کریمی
1396/02/19
سلام این دوربین
Global هست یا China ?
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/19
مجید عزیز این نسخه ورژن چین هست
مصطفی درمیانی
1396/02/19
سلام خسته نباشید
میشه محبت کنید بگید به برق مستقیم وصل میشه یا 12 ولت و اینکه ساخت کجاست
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/20
دوست خوبم ورودی برق اون 5 ولته اما مثل تمام گوشی های اندروید آداپتور داره و میتونین شارژش کنین .
مصطفی درمیانی
1396/02/20
سلام ببخشید اینکه برنامه دوربین آپدیت بشه دیگه کار نمیکنه یعنی اینکه دیگه درست نمیشه باید دور انداخت ؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/23
مصطفی جان تو ویژگی های اون هم ثبت شده که ( دقت داشته باشید که نرم افزار دوربین رو آپدیت نکنید چون دیگه خارج از چین کار نمیکنه ) اما بازهم ممنون میشیم تامین کننده عزیز ، تو این مورد ما رو بهتر راهنمایی کنن .
امین اسکندری
1396/02/20
من این دوربین رو تازه خریدم..ممکنه راهنمایی کنید چطور میتونیم به موبایل وصل کنیم؟با اپلیکیشن mi home میگه باید به اینترنت وصل بش..ولی نمی دونم دوربین چطور به اینتر نت وصل میشه؟..ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/23
ایمین جان همون طور که به دوستهامون هم گفتیم تامین کننده این پیشنهاد به تمامی این سوال ها پاسخ میده به خاطر همین منتظر راهنمایی ایشون میمونیم .
مجید غفاری نژاد
1396/02/21
با سلام. اپلیکشن اندروید این دوربین رو از چه سایتی میتونم دانلود کنم؟ من نسخه ای برای سه راهی هوشمند از قبل با نام MI Home روی گوشیم داشتم که مشکلی نداشت و کار میکرد ولی زمان وصل شدن به این دوربین پیامی مبنی بر اینکه خارج از چین کار نمیکنه این دستگاه روی اپلیکشن به من نشان داد. ولی خوب نسخه قدیمی رو از کجا بگیرم و چه ورژنی باید نصب بشه؟ و اصلا اینکه منظور از آپدیت نرم افزار که گفته شده آپدیت نشه نرم افزار داخل دوربینه یا منظور اپلیکیشنی که روی گوشی نصب شده؟ و در چه مرحله ای این پیام آپدیت رو به ما میده که باید ازش صرفنظر کرد؟ دفترچه راهنما هم که زبان چینیه دوربینم که چینی صحبت میکنه. واقعا موندم چکار کنم. گلدتگ جان راهنمایی کنید لطفا.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/23
مجید عزیز همون طوری که به دوستهامون هم گفتیم این پیشنهاد رو تست نکردیم ، اما تامین کننده اون به ما این قول رو داده که دوستهای خوب گلدتگ رو راهنمایی کنه ، به خاطر همین هم ، منتظر کامنت ایشون می مونیم .
مصطفی دارافرین
1396/02/21
گلدتگ جان ..عزیزم موجود کنید ..خواهانشم بدجور ...سپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/23
مصطفی جان ما هم خیلی دوست داریم شارژ بشه تا شما هم سفارش تون رو ثبت کنین ، اما موجودی اون بستگی به تامین کننده داره ، به خاطر همین هم ممنون میشیم رو دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنین .
مهران بوجاور
1396/02/22
باسلام من دوربین نظارتی شیائومی رو دارم و خیلی راضی هستم و از هر محلی تصویر اون رو میتونم ببینم اما راجع به این دوربین چندجا خوندم که امکان ارتباط از راه دور نداره و فقط بصورت لوکال کار میکنه ، آیا قابلیت ارتباط از راه دور رو امتحان کردید و مطمئن هستید ؟ ضمناً این دوربین حسگر دود و مونواکسید کربن هم داره که در متن اشاره نکردید باتشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/23
مهران جان طبق اطلاعاتی که تامین کننده به ما داده ، تونستیم جوابگوی یه سری از سوال ها باشیم . اما در مورد اطلاعات تخصصی تر از ایشون خواستیم که دوستان رو راهنمایی کنن .
سید محمد صادق هاشمی
1396/02/23
سلام
گلدتگ این رسمشه فقط چهار روز رفتم مسافرت اومدم دیدم اینو گذاشتید و تموم هم شده :-( موجود کنید لطفا خیلی منتظر بودم دوربینای شیائومی رو موجود کنید که اینم هنوز نیومده تموم شد :-((
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/23
محمد صادق جان " میدونم یکی ازدوستهای خوبمونی ، همون طوری که میبینی ، از پیشنهاد این دوربین استقبال خیلی خوبی شده . امیدواریم تامین کننده اش بتونه دوباره شارژش کنه ، ممنون میشم رو دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی تا موجودیش از طرف تامین کننده چک بشه .
عليرضا قرآن نويس
1396/02/23
اه نمیدونستم ۱۵ دقیقه بیشتر تو سبد خرید نمیمونه خدایی تایم سبد رو بیشتر کنین خیلی کمه دسترسی به کارتم نداشتم الان اومدم دیدم جا تره و دوربین تو سبدم نیست هرکی خریده بیاره بذاره سرجاش
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/23
علیرضا جان خوشحالم که ازاین پیشنهاد خوشت اومده ، اما مدت زمانی که میگین تعریف شده است و الویت با دوستهایی که پرداختی شون رو انجام میدن . امیدواریم تامین کننده ، بتونه دوباره شارژش کنه . اما ممنون میشم رو دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنین .
علیرضا معتمدی
1396/02/23
مصطفی جان بهتره این دوربین آپدیت نشه چون بعضی از دوستان پس از آپدیت برای استفاده از دوربین به مشکل بر خوردن و پیشنهاد ما اینه که آپدیت نشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/23
تامین کننده عزیز تو توضیحات هم ثبت شده که ( دقت داشته باشید که نرم افزار دوربین رو آپدیت نکنید چون دیگه خارج از چین کار نمیکنه )
علیرضا معتمدی
1396/02/23
امین جان برای تنظیم اینترنت روی دوربین باید گوشی موبایل شما به همان wifi که میخواهید دوربین به اون کانکت بشه وصل باشه. پس از اتصال گوشی به wifi و باز کردن اپلیکیشن mi home میتونید تمام مراحل راه اندازی دوربین رو انجام بدید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/23
ممنون از شما تامین کننده عزیز که دوست هامون رو راهنمایی می کنین .
علیرضا معتمدی
1396/02/23
سامان عزیز اپلیکیشن mi home رو میتونید از play store برای گوشی های اندروید و یا app store گوشی های اپل دانلود کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/23
ممنون از شما تامین کننده عزیز
علیرضا معتمدی
1396/02/23
مجید جان این دوربین با تمام نسخه های mi home کار میکنه. در صورتی که برای راه اندازی اون مشکلی دارید میتونید با تیم پشتیبانی گلدتگ در تماس باشید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/23
تامین کننده عزیز ممنون از راهنمایی تون . مجید جان ممنون میشم با تیم پشتیبانی گلدتگ تماس بگیرید .
سحر یارندپور
1396/02/23
سلام
وقت بخیر
برای من بعد از مرحله اسکن Qr که در حال لود کردنه به حدود 80% که میرسه این پیغامو میده:
Connection timed out
Check current network and scan again
که البته من یوزر و پس وای فایی دادم که گوشی بهش وصله
ممنون میشم راهنمایی بفرمایین.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/24
یاسر جان ممنون میشیم از تامین کننده عزیز که شما رو خیلی خوب راهنمایی کنه .
میلاد هدایتی
1396/02/24
گلدتگ عزيز سلام متاسفانه كسي جواب منو نداد
برنامه mi home روي گوشي من كه iphon6 هست نصب شده ولي هيچ قسمتي وجود نداره كه به دوربين متصل بشه
برنامه ايي به نام YI home رو نصب كردم ولي اين مدل دوربين توش نيست نميدونم واسه راه اندازيش بايد چكار كنم لطفاً راهنمايي بكنيد
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/24
میلاد عزیز ممنون میشیم از تامین کننده که هر چه زودتر شما دوست خوبمون رو راهنمایی کنن .
سحر یارندپور
1396/02/24
سلام و وقت بخیر مجدد
دوربین به هر طریقی که میشد رفتم و بالاخره جز دیوایس هام اضافه شد کنار چندراهی های شیائومی که از گلدتگ گرفتم
ولی متسفانه وارد دیوایس دوربین که میشم پیغام
This product is only used in mainland china
میده که تو قسمت لوکال هم من همین گزینه انتخاب کردم .
لطفا راهنمایی بفرمایین.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/24
یاسر جان ما هم از تامین کننده این پیشنهاد ممنون میشیم که شما رو تو این زمینه راهنمایی کنن.
علیرضا معتمدی
1396/02/25
یاسر جان این ارور به دلیل کندی سرعت اینترنت رخ میده و با چند بار تلاش مجدد حل میشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/25
ممنون از شما که دوستهای خوب گلدتگ رو راهنمایی می کنین .
علیرضا معتمدی
1396/02/25
میلاد عزیز این دوربین فقط با اپلیکیشن mi home کار میکنه
بلوتوث گوشی باید روشن باشه و با باز کردن mi home معمولا دوربین شناسایی میشه.
در صورتی که دوربین شناسایی نشد بصورت دستی از بخش add device/ add manually میشه دوربین رو فعال کرد.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/25
ممنون از شما
علیرضا معتمدی
1396/02/25
دوستان عزیزی که با ارور
This product is only used in mainland china مواجه شدن لطفا برای برسی و تعویض دوربین با بخش پشتیبانی گلدتگ در تماس باشن.
0
پدرام شفیع نیا
1396/02/27
خسته نباشید
ببخشید زمان اکانت درست کردن که جداگانه باید انجامش داد... میخاستم بدونم توی مرحله ساخت اکانت باید چه کشوری را انتخاب کنیم؟اصلا تو این مرحله مهمه که کدوم کشور انتخاب کنیم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/27
دوست خوبم از تامین کننده محترم میخوایم که به تمامی سوالات دوستان پاسخگو باشن .
پدرام شفیع نیا
1396/02/28
ببخشید یه سوال دیگه
من دیگه راه اندازیش کردم اما موضوعی هست
اینکه کلید خاموش روشن نداره باعث میشه مدام تو شارژ باشه اما خب الان میبینم ده دقیقه روشنه اما داغ شده .... طبیعیه ؟؟؟ چهباید کرد
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/28
پدرام عزیز طبق پیگیری ما قرار شد تامین کننده محترم دوستهای عزیزمون رو راهنمایی کنن .
علیرضا معتمدی
1396/02/28
پدرام عزیز در مورد سوال دومت ممکنه گاهی اوقات دوربین گرم بشه و کاملا طبیعیه و هیچ مشکلی برای دستگاه بوجود نمیاد.
تنها در حالتی ممکنه دستگاه آسیب ببینه که در محیط باز زیر نور مستقیم خورشید مورد استفاده قرار بگیره
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/30
ممنون از توجه تون به سوال های دوستان .
shoale khodadadi
1396/02/28
دوستان سلام من طبق پی دی اف پیش رفتم اما بعد از بارکد کانکت نمیشه و ارور میده چراغ دسستگاه هم زرد و ابی چشمک زن هست لطفا راهنمایی کنید ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/30
شعله عزیزم ما هم خیلی خوشحال میشیم دوستهای خوبمون شما رو راهنمایی کنن .
پدرام شفیع نیا
1396/03/04
لطفا ج این سوالمو بدین چون درگیرم کرده .... این دوربین چون از وای فای استفاده میکنه آیا حجم زیادی مصرف میکنه؟؟؟ استاندارد مشخصی براش تعیین نشده که چقدر نت مصرف میکنه؟ لطفا از طریق تامین کننده ج این سوالمو مشخص کنین ....
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/06
پدرام جان امیدواریم دوستهایی که استفاده کردن و یا تامین کننده عزیز تو این مورد هم نظرشون رو بهمون بگن .
عادل فخاریان
1396/03/09
به گلدتک پیشنهاد میکنک قبل از فروش یه کالا حتما طرز استفاده از آن رو بدونند تا مشتریان اینقدر سردرگم نشوند. و سیستم مشتری مداری رو رعایت کنند و هدفشون فقط فروش نباشه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/09
عادل جان وظیفه تیم فروش ما معرفی کالا ها با تخفیف هستش و نیمتونیم در مورد این تنوع کالایی اطلاعات دقیق داشته باشیم٬ همیشه هم از روستان خواستیم که اگر فکر میکنند در استفاده از گلدتگی احتیاج به اطلاعات خیلی دقیق دارند اون رو سفارش ندند و دقیقا حدف ما فروش کالا با پایین ترین قیمت و بیشترین تخفیفه. چون نه تولید کننده کالاها هستیم و نه واردکننده
حدیث خشنودی فرد
1396/03/09
ببخشید چرا قید نشده که تا چه فاصله ای را پوشش میده،یعنی تاچند متر دور باشیم هنوز کار میکنه،حتما باید تو محدوده خاصی باشیم؟؟مثلا تا فاصله یک کیلومتر از دوربین پوشش می‌دهد یا محدودیت فاصله نداره
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/09
حدیث جان در مورد سوال شما متاسفانه اطلاعاتی نداریم چون خودمون هنوز محصول رو تست نکردیم
میلاد اهوازی
1396/03/09
گلدتگ جان من نمیدونم چرا شما انقد خودتونو درگیر محصولاتی میکنین که هیچ اطلاعاتی ازش ندارید ؟!
شما باید تامین کنندگانتون رو موظف کنید ( ینی توی قراردادتون قید بشه ) که باید جواب تک تک مشتریانتون رو بدن . و الا اینطوری که دارید پیش میرید بجز مایوس کردن مشتریانتون هیچی عایدتون نمیشه.
مشتریا ازتون دلسرد میشن . من مشتری ثابت شما هستم و تعجب میکنم که چرا نمیتونید پاسخ سوال کنندگانتون رو بدید.!!
اگر از کالایی اطلاعاتی ندارید بااااید تامین کننده رو موظف به پاسخ کنید.
این روش بهترینه که مجبور نباشید بگید ما اطلاعی نداریم.
منم میخوام این دوربین رو بخرم اما انقد سوال دارم که با جوابهاتون توی کامنتهای بالا برای خرید دودل شدم.
لطفا کامنتمو حذف نکنید تا تامین کننده محترم بخونه و بدونه نسبت به کالای خودش مسئوله .
باتشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/10
دوست خوبم اکثر تامین کننده ها اطلاعات تخصصی رو ندارن و وظیفه تیم فروش گلدتگ معرفی کالاها با تخفیف هستش و نمیتونیم در مورد این تنوع کالایی اطلاعات دقیق داشته باشیم . همیشه از دوستهامون خواستیم که اگه فکر می کنن در مورد کالاها احتیاج به اطلاعات خیلی دقیق دارن اون رو سفارش ندن و دقیقا هدف ما فروش کالاها با پایین ترین قیمت و بیشترین تخفیفه . چون نه تولید کننده کالا هستیم و نه تامین کننده .
پدرام شفیع نیا
1396/03/10
سلام گلدتگ عزیز واسه بار سوم کامنت میزارم امیدوارم مثل دفعاته قبلی حذفش نکنید.... ببینین این ج دزست نیست که اگه نمیخواین نخرین و شما مدام میگین شما مشغول اوکی کردن تخفیفات هستین که واقعا ممنون هستیم اما داخل گلدتگ که فقط یک نفر نیست که بگیم همه کارا رو دوشه یه نفره ... و شما هر روز هفت تا ده تا جنس میارین فکر میکنم کاره سختی نباشه که یک نفر مسئول این مورد باشه... خیلی عذر میخام اما شما حتی واسه یه کت یا کفش هم اظهار بی اطلاعی میکنین و فقط کامنت تایید میکنین تا یکی جواب بده... با تایید کردنه کامنتم مشخص میشه که واقعا انتقادپذیر هستین... ممنونم واسه زحمتهاتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/23
پدرام عزیز این پیشنهادی که دارین یک مقداری دور از دسترسه چون کسی رو نیست که با تمامی کالاهای دیجیتال آشنا باشه و نحوه کاریشون رو بدونه . اما همون طوری که می بینید تمامی سعی مون ر کردیم که تمامی اطلاعات کالاها رو ثبت کنیم و بخش نظرات بیشتر برای اینه که دوستهامون نظرهاشون رو باهم به اشتراک بگذارن تا بتونن سفارش شون رو راحت تر انتخاب کنن .
مری عسگری
1396/03/11
سلام...من بعد از ریست دستگاه به پیغام دورین رسیدم ولی اسکن نمیکنه کد دستگاه رو...چیکار باید بکنم؟کسی اطلاعی داره...تو قسمت بارکد شناسایی نمیکنه و نمیخونه بارکد رو...خواهشا کمک کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/11
عزیزم امیدوارم که دوستهای خوبمون نظرشون رو تو این مورد بهمون بگن .
مری عسگری
1396/03/11
من تونستم کد رو اسکن کنم گلدتگ عزیز,,, الان مشکلم بعی ازاون مرحله است,, وقتی میخواد, صد, درصد لود, بشه و تیک سبز بیاد,,, پیغام convection timed out میده,,, و هر زمان که اینکارو دوباره انجام دادم همین پیغام رو میده,,, کسی میدونه باید چیکار کنم,,, از ظهر تا حالا هرکاری کردم نشده,, تو هر تایمی,,, ممنون میشم,
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/13
مری عزیزم من هم خوشحال میشم دوستهای گلدتگ تو این مرحله از نصبش هم ، شما رو راهنمایی کنن .
شهره قايد ندومى
1396/03/12
سلام اين دوربين عاليه و نصب بسيار راحت...مرسى گلدتك
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/13
شهره جان خوشحالم که تونستی ، راحت نصبش کنی . چقدر خوبه که از سفارش خوشت اومده . مرسی که کامنتت رو نوشتی عزیزم .
سعید کرامتی
1396/03/12
مری عسگری:
باید یخورده بیشتر حوصله کنید و ی مقدار بیشتر سعی کنید، یخورده طول میکشه، چند بار گوشیتون یا دوربین را عقب و جلو کنید تا شناسایی بشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/13
سعید جان ممنون از راهنماییت .
مجید غفاری نژاد
1396/03/15
با سلام
سری اول که این محصول رو موجود کردید من بلافاصله خریدمش و فرداش به صورت حضوری تحویل گرفتم. ولی بر چسب بیرون پکش باز شده بود. بعد از کلی کلنجار متوجه شدم قبل از خرید من این دوربین آپدیت شده چون با پیام اینکه در خارج از چین کار نمیکنه مواجه میشدم. خیلی ناراحت شدم چون بهش نیاز داشتم و بعد از نا امیدی و 2 بار مراجعه حضوری و پیگیری فراوان مجبورا مرجوعش کردم. امیدوار بودم که موجود بشه و شد. سری دوم که موجودش کرددید مجددا خریداری کردمش. اینبار برچسبش باز نشده و کاملا آکبند بودش و به راحتی در عرض 2 دقیقه راهش انداختم و از کار و کیفیتش راضی هستم. فرق دستگاه خرید اول با دومم در این بود که اولی دکمش نیاز به سوزن نداشت و با دست میشد زدش ولی خرید دومم باید حتما از سوزن استفاده میشد. ولی در کل راه انداختنش اصلا سخت نیست و من بار اول بدونه نیاز به PDF که گذاشتید موفق به راه اندازیش شدم. بازم از گلدتگ میخوام که محصولات هوشمند شیاومی اینچنینی رو موجود کنه مثل سه راه هوشمند که قبلا ازتون خریداری کرده بودم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/21
مجید عزیز همون طوری که میدونین ، نظر دوستهامون برای ما خیلی مهمه . از شما بابت این موضوع خیلی خیلی عدرخواهی می کنم . اما به خاطر ترافیک ارسالی ها ، زمان به ما این اجازه رو نمیده که تمامی این کالاها ، دقیق چک بشن ، اما مثل همیشه پیگیری هاشو انجام میدیم . همون طوری که میدونین به غیر از این مورد ، * گلدتگ ( ضمانت بی قید و شرط ) کالاها شو داره و شما به هر دلیلی میتونین سفارشی رو برگردونین . اما " خیلی خوشحالم که در نهایت کالای مورد نظرتون رو تحویل گرفتین و تونستین به راحتی ازش استفاده کنین . همون طوری که گفتین دوستهامون " استقبال خوبی از این برند دیجیتالی دارن ( Xiaomi ) و به خاطر همین هم هست که ، تا الان نمونه های زیادی از این نوع محصول رو تو گلدتگ هامون داشتیم و داریم . مثل ( پاوربانک ، گام شمار و .... ) فقط کافیه " Xiaomi رو جستجوی سایت تایپ کنین ، تا تمامی این نمونه ها رو ببینین . در ضمن این امکان رو داریم که ، رو دکمه درخواست تمدید مدل هایی که تموم شدن کلیک کنین ، تا در صورتی که تامین کننده موجودیش رو داشته باشه ، شارژ بشن .
میلاد اهوازی
1396/03/19
من این دوربین رو خریدم و هرجوری که بود بلخره راش انداختم.
اما تا زمانیکه گوشی و دوربین به 1 مودم وصل باشن تصاویر خوب اما باتاخیر توی گوشی دیده میشه .
اما اگر در مکانی دیگه و با مودم دیگه و یا با نت سیمکارت بخوای کانکت شی خیلی اذیت میکنه و خییییییلی دیر کانکت میشه . سرعت پخش تصاویر هم خیلی پایین و آزار دهندس . تصاویر هم با تاخیر خیلی زیاد روی گوشیتون میاد. که این بنظر من بزرگ ترین عیب این دوربین هستش.
ویک سوال دارم از تامین کننده محترم و یا هرکسی که اطلاع داره:
آیا میشه 2 سه تا دوربین رو توی خونه نصب کرد و با همین اپلیکیشن تصاویر هر 3 دوربین رو مشاهده کرد ؟
ممنون میشم یکی پاسخ بده.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/21
میلاد جان مرسی که نظرت رو گفتی ، از تامین کننده محترم میخوام که خیلی خوب راهنمایی تون کنه .
حمیدرضا امیرکیانی
1396/03/28
خیلی وقته تو کار محصولات شیائومی هستم هم خرید هم فروشش به شدت به خریداران و تیم گلد تگ توصیخ میکنم حتما حتما نسخه گلوبال رو کار کنید این دیوایس ها مخصوص نسخه چین هست و خارج از چین باعث دردسر زیادی واسه مصرف کننده و فروشنده میشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/28
دقیقا همین طوره حمیدرضا جان٬ سفارش تامین کننده ها ما هم همیشه مدل گلوبال هستش اما خودتون که چینی ها رو بهتر میشناسید٬ نمیشه روشون حساب کرد.
جواد طاهری
1396/03/28
سلام گلدتگ عزیز ممنون از شما بابت تمامی محصولات خوبتون
سوالی داشتم من سری اول خرید کردم این دوربین را اپدیت نشده بود ولی متصل نمیشد که مرجوع کردم میخواستم بدونم مشکل حل شده که مجددا خرید کنم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/28
دوست خوبم همون طوری که تو کامنت ها می بینین دوستهامون بدون مشکل از اون استفاده کردن و راضی بودن . شما میتونین سفارش تون رو ثبت کنین .
علیرضا سالمی
1396/03/28
با عرض سلام
در جواب دوست عزیز میلاد اهوازی عرض کنم اگه سرعت نتتون خوب باشه، میتونید تصائیر خیلی خوبی داشته باشین. من به شخصه امتحان کردم.
کلا دوربین خیلی خوبیه نصبشم فوق العاده راحته و من باز هم یکی دیگه خریدم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/30
علیرضا جان " خیلی خوبه که کامنت تون رو مینویسین و نظرتون رو بهمون میگین . خوشحالم که سفارش تون رو دوست دارین .
مهرداد هاشمى
1396/03/30
با سلام ادب و احترام فراوان و تشکر بابت تمام خوبیها و حمایتهاتون
من همه چیزش رو درست نصب کردم اما برای هربار استفاده ارور مکان رو میده و میگه فقط در سرزمین چین قابل استفاده است....
چه راهنمایی میتونید انجام بدید؟ آیا اکانت mi من دیگه قابل استفاده نیست و تو سیستم اونها به عنوان یک خارچی ثبت شده؟ آیا دوباره از اول باید همه راه رو برم؟
ممنون میشم مثل همیشه حمابتمون کنید....
با احترام فراوان
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/01
مهرداد جان ممنون میشیم برای برگشتش با تیم پشتیبانی تماس بگیرید .
محمد کوشش
1396/04/01
بسیار دوربین عالی و با کیفیتیه و درصورت داشتن اینترنت مناسب بسیار سریع عمل میکنه. بنده در گلدتگ اواخر خرداد این محصول رو تهیه کردم و میخوام بدونم همچنان هم نباید اپدیت بشه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/01
محمد جان خیلی خوشحالم که از کیفیت دوربینت راضی بودی و تونستی خیلی خوب باهاش کار کنی . حتما حتما به ویژگی های ثبت شده کالا توجه کنین : " ( نرم افزار دوربین آپدیت نشود )
masoud moti
1396/04/01
یعنی الان که میفرمایید نسخه گلوبال هست ، امکان آپدیت داره ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/01
مسعود جان همون طوری که تو ویژگی ها ثبت شده " نرم افزار دوربین آپدیت نشود "
امین کربلائی غلامی
1396/04/03
سلام گلدتگ عزیز. شما در جواب یکی از دوستامون فرمودید که سری جدید این دوربین ها نسخه گلوبال هست و مشکلات قبلی خارج از چین رو نداره. من از سری جدید خریداری کردم. اولا که درب جعبه باز بوده و این دومین بار بود که گلدتگ من بدون فاکتور میاد. دوما منم مثل بقیه دوستان همه مراحل رو طبق دستورالعمل تامین کننده محترم رفتم اما برای منم همون ارور معروف خارج از چین رو میده . لطفا درخصوص تعویض این دوربین با یه نسخه گلوبال راهنمایی بفرمائید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/04
امین جان طبق اطلاعات تامین کننده پارت جدید اون نسخه گلوباله اما از اون جایی که نمی تونیم تمامی اون ها رو تست کنیم ، ممکنه تو این پارت از نسخه قبلی هم ارسال شده باشه . ممنون میشم برای پیگیری این موضوع و تعویضش با تیم پشتیبانی گلدتگ تماس بگیرید .
امین کربلائی غلامی
1396/04/06
من مرجوع کردم اما تلفنی به من گفتند بابت تعویض خبری ندارند و فقط میتونم مرجوع کنم. من نسخه گلوبال این دوربین رو میخوام حتما. روی دکمه تمدید هم کلیک کردم. ایا تامین کننده محترم قصد تمدید دارند؟ اگر نسخه گلوبال رو بیارند این دفعه حتما دو تا میخرم. کیفیت تصویرش عالیه. ممنون میشم در مورد تمدید شدن یا نشدن اطلاع بدید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/07
دوست خوبم حتما این سفارش موجودی برای تعویض نداشته به خاطرهمین دوستهای پشتیبانی از شما خواستن که اون رو برگردونین . امیداریم تامین کننده عزیز با خوندن کامنت تون ، بتونه موجودی شو شارژ کنه .
کمال شیرزاد
1396/04/07
من گرفتم ، نصبش راحت بود فقط نکته اینکه موقع ساخت اکانت کشور خودتون رو china انتخاب کنید ، کیفیت تصویرش هم خوبه میشه گفت رضایت بخشه، فقط یه بدی ای که داره شما فقط یه مدل رو گذاشتین اگر مدل های دیگه رو هم میذاشتین بد نبود، مثلا من میخوام یه مدل دیگه هم از این دوربین بخرم ولی مدل بالاترش .
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/07
کمال عزیز خوشحالم که سفارشت رو دوست داری مرسی که نظرت رو نسبت به طرز استفاده از اون بهمون گفتی . این مدل تنها موجودی تامین کننده بوده ، امیدوارم که بتونه مدل های دیگه این دوربین رو هم شارژ کنه . مرسی که کامنتت رو مینویسی .
سید محمد صادق هاشمی
1396/04/08
سلام و درود یه چند مدت نبودم که بابت غیبتم عذرخواهی میکنم
گلدتگ عزیز این محصول کلا نسخه گلوبال نداره و شرکت شیائومی طی تماسی که باهاشون داشتم (از طریق ایمیل) اعلام کردند که این دوربین مخصوص چین هست و نسخه گلوبال اون هنوز به بازار عرضه نشده و احتمالا تامین کننده در این مورد اشتباه کرده مضافا اینکه وقتی دستگاه نسخه گلوبال باشه قطعا مشکلی با آپدیت نباید داشته باشه که برای این دوربین هنوز نسخه گلوبال ساخته نشده
موفق و پیروز باشید
البته ناگفته نمونه یه سری کالاهای شیائومی طی دو هفته آینده به دستم میرسه که برای عرضه محصولات امیدوارم افتخار همکاری با گلدتگ رو داشته باشم :-)
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/08
دوست خوبم سلام ... از شما که همیشه دوستهامون رو با اطلاعات تون راهنمایی می کنین تعجب میکنم ! ما این پیشنهاد رو با نسخه گلوبال برای دوستان ارسال کردیم که همون طور که گفتیم آپدیت میشه . اگه دوست داشته باشین برای همکاری کالاتون تشریف بیارین ، ممنون میشم برای هماهنگی اون با تیم پشتیبانی تماس بگیرید . خوشحال میشیم از نزدیک ببینیم تون .
سید محمد صادق هاشمی
1396/04/08
سلام و درود مجدد خدمت شما دوستان عزیزم در مجموعه گلدتگ
توی توضیحات تاکید کردید و حتی سئوالاتی که دوستان کردن فرمودید نرم افزار دوربین رو آپدیت نکنن
من شهرستانم و متاسفانه امکان اومدن به محل شرکت گلدتگ رو ندارم :-(
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/12
دوست خوبم سری جدید این دوربین گلوبال بوده . از اون جایی که ، از دوستهای خوبی هستین که، فاصله تون باهامون زیاده ، برای پیگیری نمونه کالاتون میتونین با تیم پشتیبانی تماس بگیرین تا خیلی خوب راهنمایی تون کنن . مرسی که هستین .
علی طوسی
1396/04/10
من طبق راهنمای pdf در عرض 10 دقیقه نصب و راه اندازی رو انجام دادم و با همون اکانت روی دو دستگاه و یک تبلت تصویر عالی و بدون مشکلی رو دارم.تعجبم از دوستان که چرا به مشکل بر خورده اند !
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/11
علی جان " خیلی خوبه که تونستین با راهنمای pdf به راحتی این دوربین رو راه اندازی و ازش استفاده کنین * خوشحالم که از کیفیت تصویرش راضی هستی ، مرسی که کامنتت رو مینویسی و نظرت رو بهمون میگی .
لیلا ابراهیمی
1396/04/24
سلام خسته نباشید من این دوربین رو خرید کردم و 30 بار امتحان کردم راه اندازی نمیشه به دردم نمیخوره میتونم عودت بدم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/25
سلام لیلا جان .... ما گفتیم که محصولات " xiaomi کلاً سینک کردنشون خیلی آسون نیستش ، به خاطر اینکه زبون اون ها چینیه و پروسه app شون هم آسون نیست ، اگه فکر میکنین کارایی براتون نداره و نمی تونین ازش استفاده کنین تا زمانش نگذشته اون رو برگردونین و امیدوارم که تو شرایط تحویل باشه تا امکان پس گرفتنش باشه ( کمتر از 7 روز از زمان تحویل کالا )
محسن شاهقلی
1396/05/02
سلام
می خواستم بپرسم چجوری میشه این دوربین رو روی دیوار یا سقف پیچ کرد؟
من روی کفش سوراخی برای این کار نمی بینم.
با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/02
سلام محسن جان ... کامنت تون رو تایید میکنم تا دوستهایی که استفاده کردن نظرشون رو بهمون بگن .
منصور احمدی
1396/05/02
سلام بنده دوربین رو موقع نصب کشور رو چین انتخاب کردم ولی در عرض چند ساعت ارور استفاده فقط در کشور چین میده و کاریش نمیتونم کنم
چکار باید کرد؟ تعویض میکنید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/05
سلام دوست عزیز ... ممنون میشم با همانگی تیم پشتیبانی اون رو برگردونین ( تو شرایط تحویل و کمتر از 7 روز )
علیرضا قرآن نویس
1397/07/19
سلام اين ليتكي كه قرار دادين چرا كار نميكنه؟؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/20
دوست عزیز بخاطر اینکه برای یکسال پیش هستش. با یک سرچ ساده در اینترنت می تونین لینک جدیدش رو پیدا کنید.
سیدعلی سیادت
1397/07/19
سلام الان 1 سال از فروش این محصول می گزرد. چرا تمدید نمی کنید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/20
دوست عزیز مدل جدید این دوربین در ایران دچار مشکل میشه.
هادی مختاری
1398/08/14
لطفا این محصول رو موجود کنید 3 تا از این محصول نیاز دارم. متشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/08/14
سلام دوست خوبم پیغامتون رو به تیم فروش انتقال دادم ،

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید