محصولات پیشنهادی
فلاسک استیل Unique
فلاسک استیل Unique
فلاسک استیل Unique
فلاسک استیل Unique
فلاسک استیل Unique
فلاسک استیل Unique
فلاسک استیل Unique
فلاسک استیل Unique
فلاسک استیل Unique
فلاسک استیل Unique
فلاسک استیل Unique
فلاسک استیل Unique
توضیحات

گلدتگ امروز فلاسک استیل Unique رو به شما عزیزان معرفی میکنه که جنس دیواره داخلی و بیرونی اون استیل و ضد زنگه و دارای استاپر فشاری هستش و براحتی با فشار دادن دکمه روی اون میتونید از خوردن یک چای و نوشیدنی ، لذت ببرید. ظاهر مینیمال و ساده ای داره و تک رنگ و استیل هست که از امتیازات این کالا به حساب میاد.

امتیاز اصلی قابل استفاده بودن این محصول برای مایعات سرد و گرمه و میتونه دمای مایعات رو برای مدتی نگه داره ،همچنین از درب اون میتونید بعنوان فنجان هم استفاده کنید.

ویژگی بعدی داشتن کاور چرمی این مدله که می تونه اون رو در برابر ضربه و کثیف شدن محافظت کنه.

با توجه به نزدیک شدن فصل تابستون و افزایش مسافرت‌ها و رفتن به پیکنیک و در طبیعت بودن، این وسیله میتونه کاملا کاربردی و مورد نیاز هر خانواده‌ای باشه.

توجه داشته باشید که نمونه این فلاسک رو قبلا با قیمت پایین تری به شما عزیزان پیشنهاد داده بودیم که یک تفاوت بزرگ با گلدتگ امروز داشت و اون حجم پایین اونها بود که بنا به درخواست شما عزیزان این کالا رو با حجم یک لیتر پیشنهاد میدیم که مناسب استفاده چند نفره هست .

دوستان توجه داشته باشید سری جدید Full sense با گنجایش نیم لیتر ، به لیست اضافه شده که به نظر میرسه کیفیت بالاتری نسبت به سری های گذشته داشته باشه.

پکیجینگ و کاور چرمی داره و تمام خصوصیات مثل : استیل بودن ، ضد زنگ بودن و دارا بودن استاپر فشاری و ...... رو شامل میشه.

لیلا احمدیان
1396/02/13
عزیزان عین همونیه که تو مغازه هاست. با یه روکش چرمی خوشگل. اندازه عالی. استیله. یه کم بو میده ولی بشورین درست میشه. قیمتش هم عالیه. در کل من عجیب از این سایت و پاسخ دهی عالیشون و پیگیریشون خوشم میاد. قیمتهاشون با هیچ جا قابل مقایسه نیست. عین حقیقت رو در مورد جنسها مینویسن. اگه بد هم هست الکی تعریف نمیکنن. اعتماد داشته باشین.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/16
لیلا جان این خیلی خوبه که دوستی که تازه با گلدتگ آشنا شده ، سفارشش رو انقدر دوست داشته باشه و اون رو آفر خوبی بدونه ، چون یکی از نشونه هایی که میتونیم شما رو کنار خودمون داشته باشیم از اینکه تونستیم این حس اعتمادتون رو بدست بیاریم بینهایت خوشحالیم . ممنون میشیم نظرتون رو ، در مورد سفارش های دیگه تون هم بهمون بگین ، چون برامون خیلی مهمه .
علی تاجفعر
1396/02/28
سلام مگه همه اینها یک حنس نیستند اقای خریداری میفرماید 12ساعت اب جوش بود خانم خریداری میفرماید6ساعت گرم نگه میدارد و عالیه . واقعا یک غریبه ای اگر شما را نشناسه خدای نکرده فکرهای منفی به سرش ورود میکنه که ؟
1
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/28
دوست عزیز " کالاهای یکسانه اما میتونه نظرات متفاوت باشه . و از اون جایی که تستش نکردیم ، دوست داریم کاربرای خوبمون کامنت شون رو برامون بنویسن تا بتونیم به یه جمع بندی از رضایت شون برسیم . در ضمن بارها شده که خود شما هم ، برای ما نظرات تون رو ثبت کردین و تایید شد و پاسخگو بودیم .
فاطیما نوری
1396/03/14
سلام.من یبارداخلش اب داغ ریختم برای امتحان.دوساعت نشده سرد شد.میخوام پس بدم فلاکسو.واقعا جنسش خوب نیست.من ازکالاهای دیگهچه که ازگلدتک خریده بودم واقعا راضی بودم اما ازاین کالا خیر.ممنونم جوابمو بدید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/16
دوست عزیز شما اولین نفری هستین که این نظر رو دارین و میتونین با ضمانت بی قید و شرط گلدتگ ( کمتر از 7 روز و در صورت استفاده نشدن اون رو برگردونین )
samira hajiabadi
1396/03/17
من ی سری از این خرید کردم ولی آب جوشو فوقش دو ساعت نگه میداره. فقط برای آب سرد خوبه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/18
سمیرا جان تا العان دوستهای زیادی بودن که از مدت زمان نگهداری دمای آب اون راضی بودن اما ما همیشه انتظار نظرهای مختلف رو داریم . شما میتونین با ضمانت بی قید و شرط گلدتگ ( در صورت استفاده نشدن و کمتر از 7 روز ) اون رو برگردونین .
ميترا کيا
1396/05/01
سلام. من کوچيکه اين رو گرفتم و راضي نيستم. نهايتا تا 3 ساعت اون هم فقط ولرم نگهميداره. کاملا هم مشخصه چون داغي آب از داخل به بيرون ظرف منتقل ميشه و بدنه اش داغ ميشه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/01
سلام میترا جان ... مگه ما گفتیم که چند ساعت آب رو گرم نگه میداره ؟! اگه انتظارتون چیز بالاتریه همین فلاسک نیم لیتری تا 100 هزار تومان قیمت داره و قاعدتا اولین فرقش تو تایمی که میتونه گرما رو نگه داره... ولی اگه ما گفتیم که تایم زیادی گرما رو نگه میداره که ما هم تایم ندادیم و این رو هم میدونیم که سطح توقع ها متفاوته ، ممنون میشم با ضمانت بی قید و شرط گلدتگ (تو شرایط تحویل و کمتر از 7 روز برش گردونین )
الهام الهیاری
1396/02/10
سلام لطفا تمدید کنید با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/10
الهام جان ممنون میشیم که رو دکمه درخواست تمدید اون کلیک کنین تا در صورتی که امکان شارژ اون بود بتونین سفارشتون رو ثبت کنین
سیدکریم مصطفایی
1396/02/11
عرض سلام و خسته نباشید
ممکن است بفرمایید این فلاسک تا چند ساعت میتواند دمای مایعات را حفظ بکند؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/11
دوست عزیز از اون جایی که اون رو تست نکردیم خوشحال میشیم دوستهایی که سفارش شون رو تحویل گرفتن شما رو راهنمایی کنن
سمیرا فلاحت دوست
1396/02/15
با عرض سلام و وقت بخیر
ابعاد و وزن این فلاسک رو میشه لطف کنید بفرمایید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/17
سمیرا جان اندازه طول این فلاسک ( بدون پک ) (تقریبا 30cm ) هستش ، اما در مورد وزنش از دوستهایی که استفاده کردن ، ممنون میشیم تو این زمینه نظرشون رو بهمون بگن .
محمد خوش فطرت
1396/02/18
با تشکر از تیم گلدتگ، خواستم بدونم این محصول اورجینال هست یا نمونه های کپی؟ چون تا اونجایی که من اطلاع دارم نمونه های اورجینال یونیک با وجود آلمانی بودن برند، ساخت چین هستند و به هیچ عنوان ساخت آلمان روشون نوشته نشده..ضمن اینکه درب فلاسک هم بصورت کلیدی بالا و پایینی هست نه فشاری! ممنون میشم راهنمایی کنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/19
محمد جان با برند unique آشنایی ندارم ولی ۱۰۰٪ از روی قیمت این محصول هم میشه تشخیص داد که به هیچ وجه آلمانی نیست و طرح اصلیه
NC عیسی پور
1396/02/19
سلام بزرگه قبلا کوچیکش ولی مارک دیگه داشتم شب یخ میریختم تا فردا یخا توش بود اینم حتما همونطوربه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/20
NC عزیز ، سایز بزرگش به خاطر درخواست های زیاد دوستهامون شارژ شد. این خیلی خوبه که نمونه اش رو داشتیو و ازش راضی بودی . یه دنیا ممنونیم که نظرت رو بهمون گفتی .
م بخشایش
1396/02/23
من این فلاسک رو هفته پیش خریدم. اگر درش خوب بسته شه به هیچ عنوان نشتی نداره. تا 6 ساعت آب جوش رو داغ نگه میداره.فقط یه تورفتگی کوچیک رو درش داشت که قابل اغماض بود. در کل راضی هستم از خریدش
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/23
دوست خوبم خیلی عالیه که اولین کامنتت رو ثبت کردی ، چون نظر تک تک دوستهامون خیلی برامون مهمه . خوشحالم که از سفارشت راضی هستی .
. رستگار
1396/03/06
با سلام و خسته نباشید.
لطفا" این فلاسک را مجددا" موجود کنید؛ کالای خوب و کاربردی ای هست و کیفیت نسبتا" خوبی دارد. دمای آب را به مدت طولانی و حتی بیش از ۱۲ ساعت حفظ می کند. امیدوارم به زودی تمدید شود. با سپاس فراوان از تیم پرتلاش گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/06
دوست خوبم خیلی خوشحالم که این گلدتگ رو هم دوست داری و با کیفیتی که این فلاسک داره اون رو کاربردی میدونی . امیدوارم تامین کننده اون بتونه دوباره شارژش کنه ممنون میشم رو دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنین .
حدیث خشنودی فرد
1396/03/09
این مدل دو سایز داره،این سایز کوچک حساب میشه یا بزرگ ممنون میشم راهنماییم کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/09
دوست خوبم ( نمونه قبلی حجم کمتری داشته که به خاطر درخواست های دوستهای خوبمون تونستیم اون رو با حجم : 1000ml تو گلدتگ های جدیدمون داشته باشیم )
شهره زمانی
1396/03/11
سلام
نمیشه هزینه رو موقعه تحویل پرداخت کرد ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/11
دوست خوبم خیلی خوشحالم که با گلدتگ آشنا شدی ، به خاطر زیر ساخت سایت ، تمامی سفارش ها به صورت آنلاین پرداخت و ثبت میشه .
سمیه سجده ای
1396/03/13
سلام.
من 2 لیتری این مارک رو نزدیک 3 ساله استفاده میکنم و خیلی راضیم. مدت زمان زیادی دمای آب رو حفظ میکنه.
این مدل رو خریدم و امروز به دستم رسید. جنسش خیلی خوبه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/13
سمیه عزیزم بهترین اتفاقی که برامون میفته با تخفیفی که کالاها دارن از کیفیت شون هم ، راضی باشین . مرسی که نظرت رو گفتی .
فرید آذربر
1396/03/15
با سلام
چرا برای ارسال کالا تایید نهایی ندارید ؟ کالایی که به دست من رسید بسته بندی نا شکیلی داشت .لطفا جواب دهید . چون من هر چی پیا م می زارم کسی جوابگو نیست .
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/21
فرید عزیز با اینکه تمامی سفارش ها تو پک گلدتگ ارسال میشه ، اما نظرت رو به تیم فروش انتقال میدم ، بابت تاخیر در جواب دادن کامنت تون عذرخواهی می کنم ، تنها علت اون ترافیک بالای نظراته ، منتظر ثبت کامنت های بعدی تون هستیم .
. رستگار
1396/03/25
سلام. دو عدد از این فلاسک خریدم؛ هر دو به مدت طولانی دمای آب جوش رو حفظ میکنند. سپاس از گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/25
عزیزم این خیلی خوبه که از کیفتش راضی هستی بینهایت ممنونم که وقت میگذاری و نظرت رو در مورد کالاهای سفارشیت بهمون میگی .
سمیه سجده ای
1396/04/27
سلام خسته نباشید
من یک لیتریش رو گرفتم خیلی راضیم. برای بقیه خانواده هم میخوام.
میشه یک لیتریش رو تمدید کنید
با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/27
سلام سمیه جان .... خیلی خوشحالم که از سفارشت راضی هستی ، امیدوارم تامین کننده این پیشنهاد ، موجودی شو رو داشته باشه و شارژش کنه ، اگه دوست داری از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر بشی میتونی کانال تلگرام گلدتگ رو که روی هدر سایت هم می بینی دنبال کنی | goldtag_net @
شکوفه رسولی
1396/04/27
سلام، من یک لیتریشو خریدم واقعا عالیه، هم جمع و جوره و کیف خوبی داره برای حمل، و اینکه واقعا مدت طولانی آب رو داغه داغ نگه میداره، بعدم اینکه کلا نشکنه ..در کل عااالی...مرسی گلدتگ جان
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/27
سلام دوست خوبم ... خیلی خوشحالم که از سفارشت راضی هستی و با نوشتن کامنتت به انتخاب دوستهای خوبمون کمک میکنی .
سمیرا محمدی
1396/04/28
سلام. لطفا سایز 1 لیتری رو تمدید کنید. ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/28
سلام عزیزم " ممنون میشم رو دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری ، جزو اولین کسایی باشی که سفارشت رو ثبت میکنی ، پیشنهاد می کنم حتما لینک تلگرام گلدتگ رو دنبال کنین ... goldtag_net @
صدیقه کیایی
1396/04/31
گلدتک جان ممنون میشم اگه سایز بزرگش رو تمدید کنید.رو گزینه درخواست تمدید هم کلیک کردم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/31
عزیزم " امیدوارم تامین کننده موجودی شو داشته باشه و شارژ بشه . * اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی " میتونی با کانال تلگرام گلدتگ _ goldtag_net @ _ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر بشی .
ميترا کيا
1396/05/02
شما چيزي نگفتيد. دوستان گفتند اون هم در مورد يک ليتريش. عرض من هم اين بود که بدنه استيل کاملا داغ ميشه طوري که نميشه بهت دست زد. و اين نشون ميده اصلا پوشش مناسبي به جهت فلاکس بودن نداره يا شايدفقط مال من مشکل داره
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/02
دوست عزیز " عایق بودن فلاسک رابطه مستقیمی با قیمتش داره و به نسبت قیمتش عایق مورد تاییدی داره و تعریف ما از کالاها به نسبت قیمت پرداختی شونه و گرنه " همین فلاسک یک لیتری رو میشه تا 100 هزار تومان تهیه کرد البته با "بدنه پلاستیکی "پس _ کیفیت عایق ها فرق میکنه که قیمت ها متفاوته _ * این کالا به نسبت قیمتش کارایی قابل قبولی داره .
روح الله کلاه کج
1396/05/04
سلام
من با ظرفیت یک لیتری رو تهیه کردم
واقعا عالیه
الان میخواستم مجددا سفارش بدم که متاسفانه تموم شده
تمدید میشه یک لیتری؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/04
سلام دوست خوبم ... خوشحالم که از سفارشت راضی هستی ، امیدوارم تامین کننده موجودی شو داشته باشه ممنون میشم رو دکمه درخواست تمدید کلیک کنی .
صدیقه کیایی
1396/05/09
سلام گلدتک جان.لطفا خرید من رو کنسل کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/09
سلام عزیزم .... سفارشت رو کنسل کردم ، مبلغش تو حساب کاربریت شارژ شد .
Zahra Saeidi
1396/05/12
من یک لیتریش رو گرفتم

شب آب رو جوش میارم و میریزم توش
فردا صبح که استفاده میکنم هنوز داغه .

ازش راضیم
خدا ازشون راضی باشه :))
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/15
سلام زهرا جان ... * خیلی خیلی خوشحالم که سفارشت رو تا این حد دوست داری ، مرسی که ما رو یادت نمیره و نظرت رو بهمون میگی .
خانم دستجردی
1396/05/15
سلام
ضمن تشکر از سایت خوب و محصولات گلدتگ، لطفا فلاسک استیل یک لیتری - Unique شارژ و تمدید شود . باتشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/15
سلام دوست خوبم .... "امیدوارم تامین کننده موجودی شو رو داشته باشه و شارژش کنه ، اگه دوست داری از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر بشی میتونی کانال تلگرام گلدتگ رو که روی هدر سایت هم می بینی دنبال کنی | goldtag_net @
Alireza Zanjiran Zanjiran
1396/05/19
سلام میخواستم بدونم فلاسک سایز کوچیک هم کیفیت سایز بزرگ و داره برای کادو میخواستم ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/22
سلام دوست خوبم ... کیفیت هر دوی اون ها یکی هستش .
. رستگار
1396/05/28
سلام. لطفاً فلاسک نیم لیتری مارک Unique را موجود بفرمایید. باتشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/28
سلام دوست خوبم ....لطفا روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنید.
نادیا فلسفی
1396/06/03
سلام
من فلاسک یک لیتری خریدم . وامتحانش کردم .آب جوش رو تقریبا تا ۲۴ ساعت نگه داشت ، خیلی عالی بود .ولی در مورد آب سرد، حدودا ۳ ساعت نگه داری کرد. ولی در کل من ازش خیلی راضی بودم.
وسپاس از تیم گلدتک ونحوه برخورد شون با مشتریان .وسیستم کاریشون .
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/04
سلام نادیا جان ....خوشحالیم که که از این گلدتگ راضی هستی و اون رو عالی میدونی ،مرسی که وقت گذاشتی و نظرت رو برای ما و دوستان دیگه ثبت کردی.
زهرا یامینی
1396/06/04
سلام من دو مرتبه زدم تمدید اما خبرش نمیاد که تمدید شده یا نه?
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/04
زهرا جان ...اگه دوست داری از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر بشی میتونی کانال تلگرام گلدتگ رو که روی هدر سایت هم می بینی دنبال کنی goldtag_net @
Sevana Davoodian
1396/06/12
سلام دیر رسیدم به این افرتون مجدد میشه شارژ کنید لطفا
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/13
سلام دوست عزیز.... امیدوارم تامین کننده موجودیش رو داشته باشه و شارژش کنه ، ممنون میشم رو دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری ، جزو اولین کسایی باشی که سفارشت رو ثبت میکنی ، پیشنهاد می کنم حتما لینک تلگرام گلدتگ رو دنبال کنین goldtag_net @
رسول محمدی
1396/06/22
با سلام
ممنون میشم اگه بازم این محصول رو موجود کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/22
سلام دوست خوبم....در صورتیکه درخواست شارژ مجدد این کالا رو دارید ، روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین ، توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد زیاد درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.
لادن .
1396/07/01
سلام وقت بخیر
بالاخره مدل نیم لیتری کاور داره یا نه؟
مارک یونیک هست یا نه؟ چون توی عکس یونیک هست ولی توی توضیحات چیز دیگه ای نوشته شده؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/01
سلام لادن عزیز.....همونطور که در قسمت توضیحات این گلدتگ ذکر شده، فلاسک استیل مارک Unique مدل Full sense پکیجینگ و کاور چرمی داره و تمام خصوصیات مثل : استیل بودن ، ضد زنگ بودن و دارا بودن استاپر فشاری و ...... رو شامل میشه،و در قسمت ویژگیها ذکر کردیم که فلاسک نیم لیتری مدل Vacum فاقد کاور می باشد.
الهه روشن
1396/07/12
سلام. لطفا ۱ لیتری این فلاسک رو موجود کنین. خیلی وقته منتظرم تمدید شه. ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/13
سلام دوست خوبم.....ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی ،و اگه دوست داری از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها باخبر شی میتونی کانال تلگرام گلدتگ رو دنبال کنی goldtag_net @
مسعود عرب نژاد
1396/07/14
سلام و خسته نباشيد به همه دوستان عزيز تيم گلد تگ
امروز به دستم رسيد. بسيار با كيفيت و عالي بود با بسته بندي مناسب و خوب. دوستاني كه قصد خريد دارن اصلاً شك نكنن چون نسبت به قيمتش واقعاً ارزش خريد داره
در ضمن از سايت خيلي خوبتون كمال تشكر را دارم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/15
سلام مسعود جان......ما گلدتگیها وقتی میبینیم شما سفارشتون رو خیلی دوست دارین بینهایت خوشحال میشیم ،عزیزم مرسی از شما که مثل یه دوست خوب ما رو همراهی میکنی.
شاهد حلاج نیشابوری
1396/07/14
من چند فلاسک خریدم که آب رو خوب گرم نگه نمیداشت و هملا قمقمه هست،‌آیا در این کالا با این مشکل روبرو نیستم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/15
شاهد عزیز....از اونجائیکه این محصول رو تست نکردیم ،ممنون میشم دوستای خوبی که این گلدتگ رو تهیه کردن ،نظرشون رو برامون ثبت کنن.
حمیده کشاورزیان
1396/07/19
سلام به گلدتگ عزیز....
این فلاسک دیروز به دستم‌رسید...خیلی خوبه و کیفیت بدنش هم عالیه...قطعا این جنس با این قیمت رو هیچ جا پیدا نخواهید کرد
مرسی از بهتریت سایت خرید گروهی?
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/19
سلام حمیده جان .....چقدر عالی که این پیشنهاد تونسته نظرت رو به خوبی تامین کنه، و از اینکه اون رو آفر خوبی میدونی خوشحالیم،عزیزم مرسی که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی.
بهزاد الهامی
1396/08/15
سلام. شما فرمودید سری جدید در دو ظرفیت ولی فقط 1 لیتری ارائه شده است !!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/15
سلام بهزاد جان .....در قسمت خرید ،اگر بر روی گزینه تمام شد کلیک کنید ، میتونید ظرفیت نیم لیتری این محصول رو ببینید که موجودیش به اتمام رسیده .
hasti zare
1396/08/15
سلام الان اینو سفارش بدیم با وسایلی که قبلا سفارش دادیم میارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/15
سلام دوست خوبم ......در صورت تمایل میتونی سفارشت رو ثبت کنی تا با کالاهای قبلی براتون ارسال شه.
اکرم خشک دامن
1396/08/22
سلام ..تازه بطری یک لیتری به دستم رسیده ...عالیه .بیشتر از 8 ساعت آب و گرم نگه داشت ..حیف که تموم شد
ممنون از آفر خوبتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/22
سلام اکرم عزیز......چقدر خوب که کیفیت این محصول تونسته نظرت رو تامین کنه ،عزیزم مرسی که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی .
سمیه سجده ای
1396/09/01
من یک لیتریش رو خریدم. خیلی راضی بودم
میشه نیم لیتریش رو هم تمدید کنید. خیلی وقته منتظرم
با تشکر فراوان
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/01
سمیه جان ......چقدر خوب که سفارشت رو دوست داری ،عزیزم لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه .
دلارام زاهدی
1396/09/01
من از این فلاسک دو تا تو پیشنهاد قبلی خریدم، یکیش سالم ولی یکی داخلش یه لکه هایی مثل زنگ زدگی داشت، تماس گرفتیم عوض کنیم که موجودی تموم شده بود و فقط میشد برگشت داد که دیگه پیگیری نکردیم. آب رو مدت زمان خیلی خوبی گرم یا سرد نگه میداره خیلی راضی هستیم فقط تنها ایرادی که داره اینه که از سرش نشتی داره و میریزه. در هر جال از پیشنهاد خوب گلد تگ با این قیمت راضی ام
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/01
دوست خوبم ......خوشحالیم که راضی هستین عزیزم ممنون که نظرتون رو برامون نوشتین ،امیدواریم از گلدتگهای بعدی رضایت بیشتری داشته باشین.
امیر سعید محسنی
1396/09/22
سلام این چه جور فروش جنسه شما نوشتید 13500 وقتی میزنیم برای خرید میشه 25500 این چه روش پول در اوردنه؟ لطفا صداقت را رعایت کنید !!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/22
سلام دوست خوبم ......ما همیشه کمترین قیمت آپشن هائیکه در گزینه خرید وجود داره رو در صفحه اصلی میزاریم . در قسمت خرید نسبت به نوع کالا و مدلهائی که وجود داره قیمتها متفاوت هست که کاربران عزیز میتونن در صورت تمایل،گزینه مورد نظرشون سفارش بدن.
علیرضا فخاریان
1396/09/22
سلام. شما این مدل ۱۳۲۰۰تومانی را یک بار بیشتر نداشتید. پس چرا تبلیغشو میکنید. من هر بار که خواستم سفارش بدم. اتمام زده بودید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/25
سلام علیرضا جان .....بایت ناراحتی پیش اومده از شما کاربر عزیز عذرخواهی میکنیم ،ولی همونطور که در خیلی از کالاهای دیگه هم میبینید ، بنا بر کیفیت و نوع کالاها که متفاوت هست ،قیمت ها هم متغیر میشه اما همیشه کمترین قیمتی رو که در گزینه خرید وجود داره روی سایت قرار میدیم.همچنان در تلاش هستیم برای جلب رضایت شما عزیزان.
محمد غلامی دلربا
1396/09/26
سلام چطوري بدستم ميرسه.با پست چند روز طول ميكشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/27
سلام دوست خوبم .......برای هماهنگی ارسال با شما تماس گرفته میشه .در صورتیکه برای دریافت کالاتون عجله داشته باشین میتونین بعد از ثبت سفارشتون با پشتیبانی تماس بگیرین تا همکارانمون هماهنگیهای لازم رو براتون انجام بدن .عزیزم کالاها برای دوستان شهرستانی با پست ارسال میشه که پست سفارشی 7 روز و پیشتاز 3 روز کاری زمان میبره تا کالاها به دستتون برسه.
میترا دریایی
1396/10/02
ممنون گلدتک جان اولین بار ک‌خرید کردم از فروشگاه خیلی تو ذوقم خورد جنسهارو یامرجوع کردم یا انداختم دور .دومین بار مانتو شلوار اداری خرید کردم عالی بود عالی سومین بارم کفش و این فلاسک و گرفتم بازم عالی بودن .امروز صبح ساعت هشت آب جوش ریختم الان ساعت شش غروب اومدم ببینم گرم هست یا سرد هنوز همون اندازه جوشه عالیه کاور چرمی شیک خیلی زیبا ست ممنون گلدتک از اعتمادم پشیمون نیستم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/03
میترا جان ....خوشحالیم که تونستیم اعتمادت رو جلب کنیم و از خریدت راضی هستی.عزیزم از اونجائیکه به دلیل حجم بالای کالاها امکان چک کردن محصولات رو نداریم ،شما میتونی در صورت خرابی کالا *مدت 48 ساعت *و درصورتیکه کیفیت اون رو به هر دلیلی دوست نداشته باشی( بغیر از کالاهای بهداشتی و پلمپ شده )و در صورتیکه مثل روز اولش باشه تا 7 روز با هماهنگی پشتیبانی اون رو مرجوع کنی.
مریم رضایی
1396/10/11
خخیلی راضی بودم ازشش عالی بود
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/12
مریم جان .....از اینکه این پیشنهاد رو عالی میدونی،خوشحالیم .عزیزم مرسی از همراهیت.
علی جعفری
1396/10/18
لطفا سایز نیم لیتری رو هم بیارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/18
دوست خوبم ....لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه .
نیلوفر نصیری
1398/07/18
سلام. حجم یک لیتری این کالا دیگه تمدید نمیشه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1398/07/20
دوست خوبم لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
صدیقه محجوب
1399/04/19
سلام خسته نباشین لطفا حجم 500رو تمدید کنید ممنون میشم
0
گلدتگ
گلدتگ
1399/04/21
سلام دوست خوبم لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
صدیقه محجوب
1399/04/19
سلام لطفا حجم 500تمدید بشه ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1399/04/21
سلام صدیقه عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه و به شما اطلاع رسانی بشه
کتایون حشمتی
1399/04/21
این کی موجود شد و کی تموم شد اصلأ توی لیست اجناس نبود یدفعه الآن نگاه کردم دیدم تو لیست ایمیل هام اومده.تا خاستم بخرم تموم شده بود
0
گلدتگ
گلدتگ
1399/04/21
سلام کتایون عزیز هم زمان با تمدید مجدد کالا پیامک تمدید هم ارسال میشه براتون اما به خاطر استقبال خوب کاربران موجودی انها به سرعت تموم میشه
حسن شهسوار حسینی
1396/02/17
سلام و عرض ادب
اول تشکر کنم از تمام گلد تگی های عزیز بابت مشتری مدار بودن و قیمت های خوبتون .
این گلد تگتون هم مث همیشه عالیه .
دوستان من این فلاکس رو تست کردم واقعا کیفیت نهگداری دماش عالیه
۱۲ ساعت دمای آب جوش رو جوری حفظ کرد که نمیتونستم دستم رو تو آب داخلش نگهدارم .
قیمتشم حد اقل ۴۰ درصد از بیرون ارزان تره.
بیگ لایک داری گلد تگ ?
1
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/17
حسن عزیز خیلی خوشحالیم که پیشنهاد این فلاسک رو مثل سفارش کفش تون دوست داشتین . از اون جایی که کالاها تست نمیشه ، نظر دوست هایی مثل شما برامون خیلی مهمه . لیست کالاتون نشون میده از دوستهای قدیمی مون هستین این یک اتفاق خوبه که از تیم گلدتگ هم راضی هستین .
منصور پورعلی
1396/07/13
رفقا تا حالا هرچی فلاسک داشتین بیخیال بشین ... فلاسکهای قبل از این سو تفاهم بود ... ششیشه ای ها همیشه با مشکل مواجه میشدن یا به مایعات داخلشون طعم مینداختن یا شیشه اشون میشکست و اگر هم میشکست دیگه سایز خودشون دیگه توی بازار پیدا نمیشد ... این مدل یونیک اصلا شیشه نداره و از هر لحاظ گارانتیه ...همین الان که دارم این کامنت و میذارم همین فلاسک بغل دستم هست ولی از گلدتگ نخریدم ...از توی بازار کل فروشها ( دوستان دقت کنید از کل فروشها خریدم ) هیجده هزار تومن که مغازه دارها همین و تا 25 هزار تومن هم اتکت زده بودن که الان دیدم گلدتگ آورده این و با این قیمت عجیب ... در مورد نگهداری دما خدمتتون عرض کنم که خودم امتحان کردم ...صبح شنبه توش آب جوش ریختم تا عصر دوشنبه آب داغ و جوش نبود ولی گرم مونده بود در حد اینکه به عنوان یه چایی گرم بتونین استفاده کنین ینی خیلی بیشتر از چیزی که خودم فکرش و میکردم دما رو حفظ کرده بود ... در کل بخرین بذارین توی ماشین باشه لازم میشه خیلی کاربردیه
1
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/15
منصور جان.....خوشحالیم که این پیشنهاد رو آفر خوبی میدونی و از کیفیت و کارائی این محصول راضی هستی ،عزیزم مرسی که وقت گذاشتی و نظرت رو برامون ثبت کردی تا به انتخاب بهتر دوستای خوبمون کمک کنی.
پروانه مومنی
1396/08/01
سلام.هر دو مدلش عالی بودن.من قبلا نیم لیتریشو گرفتم.این سری هم یک لیتریشو.واقعا راضی هستم.
1
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/02
سلام پروانه جان......چقدر عالی که این محصول تونسته نظرت رو به خوبی تامین کنه ،عزیزم مرسی که دیدگاهت رو با ما درمیون گذاشتی.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید