محصولات پیشنهادی
خشک شوئی مبل و صفر شویی اتومبیل تیرداد
توضیحات

پیشنهاد امروز گلدتگ به شما عزیزان خشک شوئی مبل و صفر شویی اتومبیل در مجموعه تیرداد هستش.شستشوی مبل از اهميت ويژه اي برخوردار هست و رعايت اصول و قواعد خاص شستن مبل ها باعث میشه تا كيفيت اوليه رو از دست نده و حتي الامكان خصوصيات ظاهري و ساختماني مبل حفظ بشه.همه ما بدون شک به پاکیزگی و سلامتی محل زندگی اهمیت میدیم.مجموعه تیرداد با سال ها تجربه در زمینه شستوی انواع فرش های دستباف و فرشهای ماشینی،مبل،تشک و صفرشویی اتومبیل در خدمت شماست. نکته قابل توجه این گلدتگ اینه که در حال حاضر خدمات قالیشویی تیرداد هم یکی از گلدتگ های خدماتی هستش و کامنتهای خوبی بابت کیفیت فوق العاده بالای سرویس دهی داشتیم بهمین دلیل این بار هم سعی کردیم یکی از خدماتی که تقریبا همه ی سازمان ها و منازل بهش احتیاج دارند رو مثل همیشه با تخفیف عالی به شما عزیزان پیشنهاد بدیم.

ساسان زرگران
1396/02/11
سلام . من از این خدمات استفاده کردم و بسیار راضی بودم. هم از خدمات شستشوی مبل و هم از شخصیت تیم اجرایی که بسیار با ادب و مرتب بودند. ممنون گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/11
ساسان عزیز بینهایت خوشحالیم که شما دوست خوبمون هم از این پیشنهاد و کارشون راضی بودین مرسی که نظرتون رو بهمون میگین چون انرژی خیلی خوبی رو بهمون میده
ندا ،،
1396/05/12
سلام
من از اين گلدتگ استفاده كردم و فوق العاده راضي هستم خوشخواب مثل روز اول سفيد و تميز شد البته ١٠تومان بخاطر كار با وايتكس بيشتر گرفتن ك از نظر من اصلا مشكلي نبود و ٢ساعت تمام درحال شستشو بودن ممنون ازگلد تگ و مجموعه تيرداد
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/21
سلام ندا جان .... * خوشحالم که از پیشنهاد این مجموعه راضی هستی ، مرسی که وقت میگذاری و کامنتت رو مینویسی .
parisa azar
1396/12/08
سلام
فوق العاده عالی و تمیز
ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/08
سلام پریسا جان ......ممنون که نظرت رو با ما و دوستای عزیزمون درمیون گذاشتی.
محمدعلي متشرعي
1396/02/11
با سلام
اين مبلغ براي هر يك عدد مبل هست يا براي يك ست؟ و براي ماشين هم يك كوپن كافيه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/12
محمد علی عزیز ممنون میشیم با خود مجموعه تیرداد تماس بگیرن تا با راهنمایی بهتر ، بتونین کدهاتون رو تهیه کنین .
ارمین گودرزی
1396/05/03
با سلام، بنده از مشتریان قدیمکی و فعال شما هستم، و تعداد زیادی رو هم با گلدتگ آشنا کردم و تا به حال مشکلی نداشتم به غیر از یه مورد که الان تقریبا داره میشه دو ماه و نیم که با هاش درگیرم، بنده به اشتباه این سرویس 90 هزار تومنی رو انتخاب کردم ، چون توی سبد خریدم مونده بود! تا الان 5 بار تماس گرفتم و هر بار میگن باید تاریخ این سرویس تموم شه تا بشه پول رو براتون پس بفرستیم... آخه واقعا این درست نیست.. هر بار که تموم میشه بلافاصله تمدید میشه من تا کی باید صبر کنم!؟؟ خواهش میکنم پیگیری کنید و سوابق خرید من رو ببینید!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/03
سلام دوست عزیز ....همون طوری که میدونین و تو شرایط استفاده سایت هم می بینید خدمات قابل استرداد نیست .... > (امکان استرداد این گلدتگ وجود ندارد ) اما چون به اشتباه اون رو سفارش داده بودین و نتونستین ازش استفاده کنین ، ما این رو قبول کردیم که مبلغش رو بازگشت بدیم اما دوست داریم بدونین تا همکاری ما با این مجموعه تموم نشده باشه اجازه لغو هیچ کدوم از کدها رو نداریم اما این مبلغ استثناء به حساب تون برگشت داده شد .
پرستش فرازی
1396/08/25
سلام . قالیشویی تیرداد رو دیگه تمدید نمی کنید؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/27
سلام دوست خوبم ....ممنون که گلدتگ رو برای خدمات انتخاب کردین ،عزیزم پیغامتون رو به بخش فروش انتقال میدم ،امیدوارم مجدد بتونیم با این مجموعه همکاری داشته باشیم.
فاطمه حسینی
1396/12/13
سلام
لطفا قالیشویی تیرداد رو دوباره تمدید کنید.
امکانش هست که تا قبل از عید دوباره تمدید بشه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/12/13
سلام فاطمه جان......به علت ترافیک کاری فکر نمیکنم تمدید شه ولی ما سعی خودمون رو میکنیم که مجدد خدمات این مجموعه رو بر روی سایت داشته باشیم.
Fatima M
1397/03/04
کاش قالیشوییش رو هم تمدید کنین.
یا کلا از اینجور خدمات بیشتر بذارین
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/05
فاطیما جان......درخواستتون به بخش خدمات انتقال داده میشه .امیدواریم این امکان برامون فراهم شه تا بتونیم خدمات مدنظر شما عزیز رو هم بر روی سایت قرار بدیم.
mahbobeh hoseini
1397/06/31
تروخدا تمدید کنییییین
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/06/31
سلام محبوبه عزیز لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیل ارسال شه و یا میتونی با عضو شدن در کانال تلگرام گلدتگ از تمام کالاهای پر طرفدار باخبر شی goldtag_net@

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید