محصولات پیشنهادی
بوتاکس کلینیک زیبایی فرجام
بوتاکس کلینیک زیبایی فرجام
بوتاکس کلینیک زیبایی فرجام
بوتاکس کلینیک زیبایی فرجام
بوتاکس کلینیک زیبایی فرجام
توضیحات

گلدتگ امروز بوتاکس کلینیک زیبایی فرجام رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که تو همین مجموعه پیشنهاد  ماساژ و ریلکسیشن فرجام  رو در تخفیف های گلدتگ داریم و دوستان عزیزمون استقبال خوبی رو از این مجموعه داشتن. بوتاکس کلی صورت یکی از معروف ترین و بهترین و البته جا افتاده ترین درمان های چین و چروک های صورت  و دیگر اندام‌های بدن است. این تزریق با دردی نچندان زیاد سبب  می شود که  پوست شما مانند روز اول صاف بی چین و چروک شود با این کار ، چهره جوانی خود را باز می‌یابید و گره‌هایی که به واسطه سال ها درگیری های ذهنی در صورت و شما پدید آمده است به یک باره از ظاهر شما رخت می‌بندد . بوتاکس حرفه این مجموعه شامل نواحی پیشانی ، خط اخم ، دور چشم  ، روی بینی می شود . که از مهمترین ویژگی بوتاکس این مجموعه  میتوان ماندگاری آن با تضمین حداقل 6 ماه را نام برد . یکی دیگر از مزیتهای خوب این مجموعه ترمیم رایگان آن است .

برای زیبایی و جوانسازی خود میتونید از تخفیف خوب این مجموعه بهره مند بشید . امیدوارم این بار هم بتونیم رضایت شما رو جلب کنیم پس مثل همیشه منتظر نظرات شما بعد از استفاده از خدمات هستیم .

 

لادن یاری
1396/02/06
ترمیم انجام نمیدهند، در نتیجه اگر نتیجه خوب نباشد که نبود، کسی پاسخگو نیست.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/09
دوست عزیز همون طور که تو لیست تون هم ثبت شده استفاده شما از کد این سفارش مربوط به اسفند 95 هستش ممنون میشیم سوالتون رو واضح تر بیان کنید تا بتونیم جوابگو باشیم
مهسا رهنما
1396/02/13
سلام .جهت اطلاع دوستان..برخوردشون بسیار نامناسب وغیرحرفه ایه..کیفیت موادمصرفی بسیار پایین .تکنیک انجام کارضعیف ونابلد..ماندگاری در حد چند روز.ترمیم هم انجام نمیدن.فقط وعده میدن برای جذب مشتری.متاسفم که اسم خودشونم گذاشتن دکتر!!!..گلدتک جان لطفا این مجموعه های بی کیفیت رو قرار ندید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/16
مهسا جان دوست داریم بدونین که نظر تک تک دوستهامون برای ما مهم و محترمه و لیست سفارش تون هم نشون میده که پیشنهاد ژل این مجموعه رو ثبت کردین . تا العان دوستامون هیچ نظر منفی رو برای بوتاکس اون نداشتن اما پیشنهاد ژل اون به خاطر یه سری از کامنت هایی که کاربرای عزیز ثبت کردن بسته شد .
مژگان کاظمی
1396/03/06
یعنی سه تا پیام گذاشتم یکیشم تایید نشد چون مخالف بوده . اصلا ازتون انتظار نداشتم و شما یه مشتری رو از دست دادید. اینهمه خرید داشتم از گلدتک ولی افتضاحترینش همین بود. نظرا رو هم درست نمیزارید که بتونیم درست خرید کنیم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/10
دوست عزیز همون طوری که میدونین تو لیست گلدتگ هاتون فقط بوتاکس این مجموعه ثبت شده ، اما شما در مورد ژل این مجموعه نظرتون رو ثبت کردین ( دوستان حتما به این نکته توجه کنن فقط نظراتی تایید میشه که کدهای اون تهیه شده باشه ) طبق پیگیری ها و تماس تلفنی باشما از خدمات ژل این مجموعه به صورت آزاد استفاده کردین و ما میتونیم و فقط این اجازه رو داریم ، پیگیر کدهایی که تو گلدتگ ثبت کردین باشیم . ( که با صحبت هایی که با این مجموعه داشتیم برای خدمات بوتاکس که کدهاشو تهیه کردین ، کار ترمیم تون حتما انجام میشه ) . گلدتگ برای معرفی مجموعه ها ی مختلف و پشتیبانی دوستان تمام تلاش شون رو میکنه و نظر تک تک دوستان براش مهمه ، به خاطر همین هم هست که از شمادوست قدیمی گلدتگ انتظار میرفت که دریافت کدتون به صورت آزاد رو بهمون اطلاع میدادین .
پریا عالمی
1396/02/09
سلام.
ببخشید میخواستم بدونم توی این مجموعه از بوتاکس میتونن برای درشت کردن چشم ها استفاده کنن؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/09
دوست عزیز ممنون میشیم تو این زمینه با خود مجموعه تماس بگیرید تا شما رو بتونن راهنمایی کنن
حمید توفیقی
1396/02/12
میخاستم بدونم این مبلغ که پرداخت میکنیم برای استفاده یه قسمت از صورته؟ یا کل صورت؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/13
حمید جان بوتاکس این خدمات شامل نواحی پیشانی ، خط اخم ، دورچشم ، روی بینی میشه که برای تمام این نواحی یک کد تهیه میشه
Aylar M
1396/03/03
فرصت خريد تا 2روز آينده زده و امروز آخرين تاريخ استفاده ، چظور ممكنه؟ من ميتونم خريد كنم ولي فردا برم انجام بدم؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/06
دوست خوبم شما میتونی این گلدتگ رو ثبت کنی . ( اگه به تاریخی که تو شرایط استفاده ثبت شده توجه کنین ، تا تاریخ 1396/03/16 مهلت استفاده داره )
سمیه اختران
1396/03/07
سلام. من واقعا هم از کار آقای دکتر و هم از نحوه برخورد کادر کلینیک خیلی راضی هستم. ممنون از آقای دکتر و همچنین گلدتک
1
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/07
سمیه عزیز برای ما هم خیلی مهمه که از خدمات مجموعه ها راضی باشین ، مرسی که کامنت تون رو برامون نوشتین .
ساناز رضایی
1396/03/27
سلام دوستان.
مادر من هم از این گلدتک استفاده کرد و میگفت کار دکتر حرفه ای ، وقت دهی دقیق، ترمیم رایگان و برخورد عالی داشتن.
ممنون?
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/29
عزیزم خیلی خوشحالم که مادرتون از این مجموعه راضی بوده . مرسی که وقت میگذارین و کامنت تون رو مینویسین .
سارا مرصع
1396/04/11
من دو هفته پیش انجام دادم . راضی بودم . البته هنوز برای ترمیم نرفتم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/11
سارا جان خوشحالم که از کار این مجموعه راضی بودی . مرسی که نظرت رو بهمون میگی .
هادی حسنی
1396/02/10
برخوردشون بسیار مناسب بود.با حوصله و دقت خاص.
همچنین ترمیم هم انجام میدن به صورت رایگان
1
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/10
هادی جان بینهایت خوشحالیم که شما دوست خوبمون هم پیشنهاد این مجموعه رو دوست داشتین مرسی که نظرتون رو بهمون گفتین
ali nasiri
1396/02/14
man va hamsaram az in takhfif estefade kardim besiar razi bodim. ba tashakor
1
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/16
علی عزیز چقدر خوب که شما هم از کار این مجموعه راضی هستین
مریم جلالی
1396/02/17
سلام گلدتگ عزیز . من حدود دو هفته پیش از این آفر استفاده کردم و بسیار راضی هستم . امروز هم برام ترمیم رایگان انجام دادند . اتفاقاً هم کیفیت موادشون خیلی خوبه و هم خیلی حرفه ای هستند . ممنون از برخورد خوب آقای دکتر و پرسنلشون .
1
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/17
مریم عزیز خوشحالیم که شما هم از این مجموعه راضی بودین و نظرتون رو بهمون گفتین .
ماندانا اصلانی
1396/02/18
سلام دوستان گلدتگی . منم دو هفته پیش از بوتاکس این مجموعه استفاده کردم و واقعاً راضی ام . کیفیت و موادشون و برخوردشون عالیه . امروز هم برام ترمیم رایگان انجام دادن هر چند که خیلی هم نیاز به ترمیم نداشتم . ممنون از گلدتگ عزیز و کلینیک فرجام .
1
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/18
ماندانا جان دوست داریم بدونین که نظرهای دوستهامون برای ما خیلی مهمه ، خیلی خوشحالیم که تجربه به این خوبی رو داشتین و بهمون گفتین .
نیاز رضاقلی
1396/02/22
سلام. من هفته پیش از این گلدتگ استفاده کردم. بسیار راضی هستم. برخورد عالی، محیط آروم و از همه مهم تر کار بوتاکس عالی بود و برای ترمیم هم تاکید کردن که حتما برم. مرسی از دکتر عزیز و گلدتک
1
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/23
نیاز عزیز ممنونیم که شما دوست خوبمون هم نظرتون رو بهمون گفتین ، چون برامون خیلی مهمه .
بهار م
1396/02/23
من یه دونه از این گلدتگ رو خریدم اما نمیدونم همین یکی که خریدم خط اخم و پیشانی و روی بینی,همه روشامل میشه یاباید بیشتر بخرم؟
ممنون میشم واضح پاسخ بدین.مرسی
1
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/24
بهار جان همون طوری که تو توضیحات هم ثبت شده ، این کد برای تمامی نواحی مشخص شده ( پیشانی ، خط اخم ، دورچشم ، روی بینی ) هستش .
. منتظری
1396/03/08
با سلام و تشکر از این آفر ارزشمند ... من هفته پیش در این کلینیک بوتاکس کردم که منتظر اثر آن بودم تا اظهار نظر کنم و الان بسیار راضی هستم چون قبلا هم بوتاکس البته با مبلغ زیاد کرده بودم و هیچ تفاوتی در نتیجه ندیدم . در ضمن آقای دکتر خواستن که 3 هفته بعد هم برای ترمیم مراجعه کنم که اطمینانم را بیشتر کرد . ناگفته نماند از نوبتدهی منظم و بدون معطلیشون هم واقعا لذت بردم چون شوهرم که خیلی کم حوصله است همراهم بود . ممنون
1
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/09
دوست خوبم ممنونیم که بعد از استفاده از خدمات این مجموعه نظرتون رو بهمون گفتین . بینهایت خوشحالیم که از گلدتگ این خدمات راضی هستین . مرسی که نظرتون رو بهمون میگین .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید