محصولات پیشنهادی
قالیشویی تیرداد
قالیشویی تیرداد
توضیحات

بعد از استقبال خیلی خوب شما عزیزان از قالیشویی تیرداد و نزدیک شدن به ایام عید تصمیم گرفتیم مجدد استفاده از این مجموعه رو به شما عزیزان پیشنهاد بدیم.شستشوی فرش از اهميت ويژه اي برخوردار هست و رعايت اصول و قواعد خاص شستن فرش باعث میشه تا فرش دستبافت كيفيت اوليه رو از دست نده و حتي الامكان خصوصيات ظاهري و ساختماني فرش حفظ بشه. شستشوی فرش به طور معمول، يك بار بعد از پرداخت و بار ديگه بعد از طي چند سال انجام میشه.همه ما بدون شک به پاکیزگی و سلامتی محل زندگی اهمیت میدیم .برای شستشوی فرش باید از قالیشویی های معتبر و با تجربه کمک خواست. قالیشویی تیرداد با سال ها تجربه در زمینه شستوی فرش های دستباف و فرشهای ماشینی در خدمت شماست.

نکته قابل توجه این گلدتگ اینه که قیمت شستن هر فرش بسته به نوع فرش متغیر هست و تعداد گلدتگ هایی که در جدول بابت هر نوع فرش ذکر شده برای شستن 1 متر هستش و هر گلدتگی باید با توجه به جدول جهت شست و شوی حداقل 12 متر فرش،گلدتگ( کد) تهیه کرده مثلا جهت شست و شوی هر یک متر از یک فرش 12 متری ماشینی(یا دو فرش 6 متری) 6 کد لازم هست.

12 متر×6کد=72 کد لازم دارید

72 کد×600 تومان=43200 تومان

نوع فرشتعداد کد مورد نیاز جهت شستن 1 متر فرش
ماشینی 6
بلژیکی 7
دستباف 10
ابریشم اعلا 18
گلیم 10
گبه 10
امید معتبرزاده
1396/05/31
سلام
با تشکر از قالیشویی تیرداد، خیلی خوش قول بودن از زمانی که داده بودن زودتر هم آوردن، بسیار خوش برخورد بودن و فرش‌ها هم سالم و تمیز. قیمت هم که کاملا مناسب.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/31
سلام امیدجان ...خوشحالیم که از این پیشنهاد راضی بودی ،و اون رو آفرخوبی میدونی ،مرسی که نظرت رو برای ما و دوستان دیگه ثبت کردی.
محمد رضا معلم
1396/09/18
گلدتگ عزیز امکان شارژ مجدد این افر هست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/09/19
محمدرضا جان .....پیغامتون رو به بخش فروش انتقال میدم ،امیدواریم که بتونیم مجدد با این مجموعه همکاری داشته باشیم.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید