محصولات پیشنهادی
اپیلاسیون در سالن زیبایی آیلین
اپیلاسیون در سالن زیبایی آیلین
اپیلاسیون در سالن زیبایی آیلین
اپیلاسیون در سالن زیبایی آیلین
اپیلاسیون در سالن زیبایی آیلین
توضیحات

گلدتگ امروز  اپیلاسیون دائمی و معمولی در سالن زیبایی آیلین رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که ویژگی اصلی استفاده از وسایل یک بار مصرف و داشتن کادری مجرب و کارآزموده هستش و با توجه به جدول میتونید تعداد گلدتگ مورد نیازتون رو تعیین کنید.مثل همیشه امیدواریم از کیفیت خدماتشون راضی باشید و بعد از استفاده نظرتون رو با ما و دوستای دیگه درمیون بگذارید.

ناحیهتعداد گلدتگ اپیلاسیون معمولیتعداد گلدتگ اپیلاسیون دائم
کمر 4 8
شکم 4 8
هر دو دست 8 16
هر زیر بغل 2 4
باسن 2 4
هر دو پا 8 16
بیکینی 6 12
sara ****
1396/02/30
سلام من پنج شنبه به این مثلا سالن مراجعه کردم خییییییییییییلی ناراضیم هم از مکانش هم از برخورد مدیر سالن و هم از پوال اضافه ای که از من گرفتن.... برخوردشون خییییییییییییییلی افتضاح بود... من برای دو دست دو پا و زیر بغل به تعداد 18 عدد کد خرید کردم ... وقتی مراجعه کردم اولا دو ساعت منتظر موندم تا کار منو انجام بدن بعد از اینکه کارم رو انجام دادن گفتن باید 27 تا کد خریداری میکردم نه 18 تا ........ البته بهتون بگم من اپیلاسیو معمولی میخواستم و اونا هم معمولی اپیلاسیون کرده بودن.... بعد اینجا گفته 2 هزارتوم فقط باید اونجا پول مواد مصرفی میدادم که اونا ازم 5000 تومن گرفتن و علاوه بر اون ده هزارتومن هم بابت اپیلاسیون اضافه گرفتن ..............

اونا میخواستن علاوه بر کدای خریداری شده 27 هزارتومن هم ازم به زور بگیرن که من انقد باهاشون حرف زدم بجای 27 هزارتومن 15 هزار اضافه تر دادم ................ از گلدتک خواهش میکنم با اینجور سالنا قرار داد نبندن چون اعتبارشونو زیر سوال میبره.........
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/30
دوست خوبم حتما این رو میدونین که ما نمیتونیم نظارت کاملی رو مجموعه ها داشته باشیم و برای ما نظرهای دوستهای خوبی مثل شما خیلی مهمه . پیغامتون رو پیگیری کردیم ، طبق گفته این مجموعه مواد مصرفی از نوع دائم بوده و لیست سفارش تون هم نشون میده کدهایی که برای این نواحی تهیه کرده بودین تعدادش کمتر از میزان مشخص شده جدول هستش و در مورد هزینه اضافی که برای مواد دریافت شده بود، مبلغش به حساب تون برگشت داده شد . ما با دوستان دیگه ای که این خدمات روسفارش داده و استفاده کرده بودن تماس داشتیم ، اما تو این مورد نظری رو نداشتن . خوشحالیم که کامنت تون رو برامون نوشتین چون نظرتون برامون خیلی مهمه .
sara ****
1396/03/01
سلام گلدتگ جان ممنون که پیگیری کردین ولی این مورد رو متذکر بشم که من بعد از این همه اپیلاسیون یعنی فرق معمولی با دائم رو تشخیص نمیدم؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! واقعا برای این سالن متاسفم که برای توجیه کارشون همچین حرفیو زدن.......... ضمنا در مورد گدهای خریداری شده بله حق باشماست من دو تا کم خریده بودم و هزینه دو تا کد میشه 1400 تومن نه 15هزارتومن............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/07
سارا عزیزم همون طوری که می بینین شما اولین نفری هستین که این کامنت رو ثبت کردین اما طبق وظیفه ای که داریم تمامی کامنت ها رو ثبت می کنیم و پیگیری های اون رو انجام میدیم . در مورد هزینه مواد مصرفی این مجموعه گفتن که نوع دائمی بوده و برای کدها هم از اون جایی که تعدادش کافی نبوده به قیمت آزاد حساب شده و ما بقی مبلغ مربوط به نوع دائمی بودن مواد هست .
مریم نظری
1396/03/18
سلام. من هم به این سالن مراجعه کردم و با وجود اینکه اپیلاسیون دائم می خواستم ولی معمولی انجام دادن!!! و توجیهشون این بود که کیفیت اینا بهتره!!! ولی دیگه بعد از سال ها فرق این دو تا رو میدونم چیه. و ضمنا به جای 2 از منم 5 گرفتن! و جالب اینجاست که میگفتن اگه از این یکی پد بخواین باید 10 تومن هزینه جدا پرداخت کنید!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/24
مریم جان در مورد نوع مواد مصرفی و مبلغی که بهش اشاره کردین ، پیگیری هاش رو انجام میدیم ، تا ماوتفاوت پرداختی تون بازگشت داده بشه .
امیتا پورشهبازی
1396/04/19
متاسفم برای این آرایشگاه کلاهبردار از من هم 5000 تومن گرفتن برای مواد مصرفی گرفتن از طرفی من ماه پیش هم از تخفیفشون استفاده کردم به بهانه اون مراجعه گفتن فقط یکبار با تخفیف میتونید بیاید الان باید مابه التفاوت رو بپردازی من 20 تا کد خریدم برای پا دست زیر بغل کلا 14 تومن اینا با یه قیمت نجومی که حساب کردن کل اپیلاسیون 14 هزار تومنی رو با مواد مصرفی برای من گفتن 60 تومن یعنی با کسر 14 هزار تومن 46 هزار تومن اونجا نقدا پرداخت کردم والا من همینو آرایشگاه معمول همیشه میندازم کلا 32 تومن میدم این انصاف نیست از حلقومشون نمیره پایین امیدوارم ثبت کنین نظرمو
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/03
دوست خوبم " تیم پشتیبانی خدمات برای پیگیری این موضوع باهاتون تماس گرفتن اما پاسخگو نبودید ، ممنون میشم هر چه زودتر با تیم پشتیبانی گلدتگ تماس بگیرید تا شما رو به تیم پشتیبانی خدمات ارتباط بدن .
امیتا پورشهبازی
1396/05/03
متاسفانه سرکار بودم وقتی رو شماره تماس گرفتم متوجه شدم تماس از طرف شما بوده ولی ساعت کاری گذشته بود حتما باهاتون تماس میگیرم آخه کجا دنیا فقط اپیلاسیون پا رو 40 تومن میگیرن با این پول کل بدنو میندازن اینا فک کردن آرایشگاهشون تو زعفرانیه است مردمو بچاپن
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/24
دوست عزیز همون طوری که گفتین ما بارها با شما تماس گرفتیم اما پاسخگو نبودین " ممنون میشم تو ساعت کاری ( 9 صبح تا 5 بعد از ظهر ) با تیم پشتیبانی تماس بگیرین تا بتونیم این موضوع رو بررسی و پیگیری کنیم .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید