محصولات پیشنهادی
دستبند سگک دار
دستبند سگک دار
دستبند سگک دار
دستبند سگک دار
دستبند سگک دار
دستبند سگک دار
دستبند سگک دار
دستبند سگک دار
دستبند سگک دار
دستبند سگک دار
دستبند سگک دار
توضیحات

بعد از استقبال شما عزیزان از سری قبلی دستبند های مردانه گلدتگ سری جدید این مدل از دستبند رو با تنوع بیشتری در مدل ها به شما پیشنهاد میده.

کاربران عزیزی که طرفدار زیورآلات هستند همیشه درخواست برای دستبندهای چرمی ساده داشتند و به همین خاطر تیم فروش ما سعی کرد تا مدل شیک و ساده ای رو با قیمت مناسب که به راحتی با سایر دستبندها ست میشه و ظاهر خیلی خوبی داره ، به شما عزیزان پیشنهاد بده.

مدل دوم طرح لنگر هستش که خیلی پرطرفداره (البته مدل لنگر سلیقه ای هستش) و در سه رنگ نقره ای و رزگلد و برنجی موجوده و جنس طناب دستبند شبیه به بند کفش هستش.

در ضمن اگر این گلدتگ رو میخواید برای هدیه سفارش بدید،  هر دو مدل فاقد پکیجینگ کادویی هستند.

توجه داشته باشید که مدل چرمی مگنتی طول چرم کوتاهی داره و ممکنه قابل پیچش دو دور برای مچ آقایان نباشه ، لطفا قبل از خرید به سایز دستبندها توجه کنید. 

مرمر الفت
1396/01/29
برای کادو گرفتم خیلی نامناسب و بی کیفیت!
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/01/30
دوست عزیز ما همیشه خواهشی که از دوستهامون داریم این که سطح رضایت از هر پیشنهادی رو با قیمت اون مقایسه کنن و با اینکه شما اولین نفری هستین که این نظر رو داشتین اما دوست داریم بدونید که برای ما خیلی مهم و محترمه و میتونین در صورت استفاده نشدن و کمتر از 7 روز اون رو به شرکت برگردونین خیلی خوشحال میشیم دوستهایی که سفارش شون رو تحویل گرفتن هم نظرشون رو بهمون بگن

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید