محصولات پیشنهادی
فرش آنتیک دستبافت
فرش آنتیک دستبافت
فرش آنتیک دستبافت
فرش آنتیک دستبافت
فرش آنتیک دستبافت
فرش آنتیک دستبافت
فرش آنتیک دستبافت
فرش آنتیک دستبافت
فرش آنتیک دستبافت
فرش آنتیک دستبافت
توضیحات

فرش دستباف یکی از اصلیترین محصولات صادراتی کشور است، به طوری که خارج از ایران هرگاه اسمی از ایران میاد، ناخودآگاه همه به یاد فرش دستباف ایرانی می افتند.

چند سالیست که تولیدکنندگان فرش توانسته اند با تلفیق هنر ایرانی و طراحی های روز دنیا، سبک جدیدی از فرشهای دستباف را به بازار عرضه کنند که در عین حفظ اصالت فرش دستباف، با سلیقه روز دنیا هم مطابقت داشته باشند.

گلدتگ امروز به شما فرشهای دستباف مدرن تبریز و کرمان رو پیشنهاد میده که با توجه به Acidwash (اسیدشور) بودنشون طراحی خاص و لوکسی دارند و به همین دلیل با قیمتهای بالایی در بازار به فروش میرسند؛ اما این بار هم تیم فروش ما موفق شدند تا به طور مستقیم از بافندگان این فرشها، تخفیف فوق العاده برای شما عزیزان بگیرند.ر 

توجه داشته باشید این فرشها به واسطه اسیدشوری، از حالت کلاسیک خارج شده و با ظاهر انتیک و کهنه‌ای که به خود میگیرن در دکورایسیون بسیار به چشم میان.

درضمن فرش های پیشنهادی از کیفیت بالایی برخوردارند و با اکثر فرش های مدرن بازار که تغییر رنگ زیادی دارند متفاوت هستند و تامین کننده با اطمینان از این موضوع شست اول فرش ها رو برای شهروندان تهرانی بصورت رایگان انجام میدند

با توجه به استقبال شما عزیزان از فرش های سایز کوچکتر اینبار تیم فروش ما موفق شد تا تخفیف بهتری در تنوع مدل های کوچکتر به شما عزیزان پیشنهاد بده.

پگاه فراهانی
1395/12/08
سلام لطفا قاليچه و لوستر براى عيد بياريد. ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/12/09
پگاه جان امیدواریم این پیشنهاد هم یکی از گلدتگ های جدبد ما باشه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید