محصولات پیشنهادی
پد آرایش پاک کن Benova
پد آرایش پاک کن Benova
پد آرایش پاک کن Benova
توضیحات

پدهای آرایشی معمولا محصولی پر کاربرد برای مصارف آرایشی بهداشتی خانم ها بشمار میان ، این پدهای نرم و لطیف و معمولا از جنس کتان و پنبه بوده که با استفاده از محلول های پاک کننده می تونید لاک یا آرایش خودتون رو پاک کنید.کافیه پد رو با محلول مورد نظر آغشته کرده و برای موضع مورد نظرتون استفاده کنید. معمولا بسته هایی که در بازار یا فروشگاه های مشابه به فروش میرسه همگی 100تایی هستند اما پیشنهاد امروز گلدتگ شامل 120تا پد هست که با تخفیف فوق العاده ای به شما ارائه میشه.ا خوبه که بدونید برای پاک کردن آرایش چشم ها، به دلیل حساسیت بیشتر،بهتره پد رو تا کرده و به زیر چشماتون بکشید. 

 

زهره عیوضی ابهری
1396/02/22
وااااي خيلييي خوبه كه از اين پدا آف زديد
من بسته ٧٠ تاييشو مي خرم ١٠٠٠٠ تومن
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/23
زهره جان خوشحالم که اون رو با قیمتی که داره آفر خوبی میدونی . مرسی که به انتخاب دوستهامون کمک می کنی . خیلی دوست دارم نظرت رو در مورد بقیه سفارش هاتم بدونم .
زهرا استادحسین
1396/02/23
برخلاف چیزی که نوشته شده شدیدا پرز میده، برای پاک کردن لاک و آرایش صورت میشه استفاده کرد ولی برای چشم اصلا !
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/25
دوست خوبم ویژگی هایی که میبینی ، مربوط میشه به اطلاعات پکیجینگ اون . شما اولین نفری هستی که این رو بهمون میگی اما نظرت برامون خیلی مهم و محترمه . اما خوشحال میشیم نظر دوستهای دیگه رو هم بدونیم تا بتونیم به یه جمع بندی برسیم .
معصومه مهربی
1396/04/15
سلام و تشکر فراوان ممنون که تمدید کردید هم جنسش خوب بود و هم قیمتش ممنون از گلدنگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/15
دوست خوبم خیلی خوشحالم که سفارشت رو ثبت کردی ، مرسی که بهمون میگی " شما میتونی با کانال تلگرام ما از پیشنهاد لحظه به لحظه ای گلدتگ ها با خبر بشی | goldtag_net @ |
ن قادری
1396/04/16
چون من از نظرات کاربرها خیلی استفاده می کنم، لازم دونستم بیام نظرم رو بگم، اولاً که خوب به نسبت قیمت پایین در مقایسه با محصولات مشابه یه کمی، فقط یه کمی جنس اش شاید ضعیف تر باشه، اما همون کار رو میکنه بی هیچ کم کاستی، من برای چشم هم استفاده می کنم، آروم میکشم چند بار کامل ارایش چشم رو تمیز می کنه و به طبع پرز هم میده، محصولات مشابه بعد استفاده خب کمتر پرز میده، اما هیچ خللی تو کاری که باید انجام بده وارد نمیکنه، آخرش می خوایم بندازیم دور استفاده مجدد که نمی کنیم! واقعا با این قیمت ارزش خرید داره.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/17
ندا جان خیلی خوشحالم که این پیشنهاد رو دوست داشتی ، مرسی که نظرت رو بهمون میگی و کامنتت رو انقدر کامل مینویسی ، مطمئن باش به انتخاب دوستهامون خیلی کمک میکنه .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید