محصولات پیشنهادی
دستگاه یادآور دارو  Medicine Box Timer
دستگاه یادآور دارو  Medicine Box Timer
دستگاه یادآور دارو  Medicine Box Timer
دستگاه یادآور دارو  Medicine Box Timer
توضیحات

گلدتگ امروز پیشنهاد مدل جدیدی از دستگاه یادآور دارو داره پیش ازین هم پیشنهادهای مشابهی داشتیم که مورد استقبال شما عزیزان قرار گرفت. این مدل از دستگاه یاد آور دارو سبک ، کوچک و قابل حمله و کارکرد ساده و آسونی داره به این صورت که :                     

بخش سبز رنگ که برای نگهداری دارو به کار می‌رود و بخش زرد رنگ که برای تنظیمات ساعت استفاده می‌شود. روی بخش زرد رنگ 3 دکمه‌ با نام‌های A، B و C وجود دارد. با استفاده از دکمه‌ها‌ی A و B به ترتیب می‌توان ساعت و دقیقه را تنظیم کرد. با زدن دکمه‌ی C دستگاه شروع به شمارش معکوس کرده و نور صفحه نمایش کم و زیاد می‌شود. با فشردن مجدد و 2 ثانیه‌ای دکمه‌ی C، تایمر به حالت تعویق در می‌آید. با فشردن مجدد دکمه‌ی C، شمارش معکوس مجددا شروع می‌شود. پس از به پایان رسیدن زمان تنظیم شده، زنگ هشداربه صدا در می‌آید. پس از به پایان رسیدن زنگ هشدار، با فشردان مجدد دکمه‌ی C می‌توان زمان هشدار را مطابق با زمانبندی قبل به راه انداخت. با فشردن کلیدهای A و سپس B می‌توان آخرین تنظیمات را لغو کرد و زمانبندی مجددی را به راه انداخت. Medicine Box Timer Type2 برای کار کردن به یک عدد باتری ساعتی نیاز دارد. در صورت کم نور شدن نور صفحه نمایش می‌توان کاور پشت دستگاه را باز کرده و باتری را تعویض کرد. 

شهرام آرامی
1397/12/23
سلام من یه دونه از اینا لازم دارم ،اگر ته انبارتون نگاه کنید و داشته باشین میشه واسم بفرستین چون من امکانات رفاهی در دسترسم نیست ،ممنون از سایت خوبتون .
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/12/23
سلام دوست عزیز متاسفانه موجودی این کالا تمام شده

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید