محصولات پیشنهادی
شومیز زنانه CLASSIC
شومیز زنانه CLASSIC
شومیز زنانه CLASSIC
شومیز زنانه CLASSIC
شومیز زنانه CLASSIC
شومیز زنانه CLASSIC
شومیز زنانه CLASSIC
شومیز زنانه CLASSIC
توضیحات

گلدتگ امروز شومیز زنانه CLASSIC رو به شما دوستان معرفی میکنه که به نظر تیم فروش ما یک پیشنهاد عالی هستش،چون هم طراحی و ظاهر متفاوتی داره و هم اینکه قیمت بعد از تخفیفش عالیه.ویژگی این محصول داشتن آستر در قسمت جلوی شومیز هستش که با توجه به حریر بودنش،باعث میشه که لباس زیر مشخص نباشه.

ویژگی بعدی این محصول داشتن کیفیت قابل قبول دوخت و پارچه هست که موفق شدیم تا با تخفیف عالی روی سایت قرار بگیره.

البته توجه داشته باشید هموطور که همیشه هم اشاره کردیم، قیمت قبل از تخفیف گلدتگ ها رابطه مستقیم با کیفیت اونها داره ،علاوه بر اون بروز بودن مدل لباس ها هم سهیمه،بطور مثال این شومیز و شومیز زنانه MANGO هر دو از نظر جنس و دوخت کیفیت یکسانی دارند اما شومیز زنانه MANGO رو با توجه به به روز بودنش ممکنه دوستان بیشتری انتخاب کنند و علت اصلی اختلاف قیمت قبل و بعد از تخفیفشون هم هستش.

 

 

element

نرگس ولی زاده
1395/11/13
سلام گلدتگ ممنون از آفرهای خوبتون
فری سایز برای جنس های کشی هست این که حریره چطور free هست
لطفا دوستانی که خریدن بگن به چه سایزی میخوره؟
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/11/14
دوست عزیز Free size بودن اون به خاطر حالت آزادی که داره هستش اما مثل همیشه بهترین پیشنهادی که برای انتخاب سایز براتون داریم جدول سایز بندیه چون انتخاب بهتر و دقیق تری هستش
س حیدری باطنی
1395/11/17
سلام به تیم گلد تگ!من این شومیز رو خریدم.سایز من لارج هست. خیلی کوچیک و کوتاه بود.و کلا برای من بلا استفاده اس.اما جنس ش خوبه بعلاوه اینکه بخشی از اون لایه کاری شده که نازک نباشه.ممنون از دست اندرکاران مجموعه ی گلدتگ!
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/11/19
دوست عزیز خوشحالیم که جنس و طرح این پیشنهاد رو دوست داشتین اما ما همیشه از دوستهای خوبمون میخوایم که برای انتخاب سایز از جدول سایز بندی کمک بگیرن چون انتخاب بهتر و دقیق تری هستش اما شما خیالتون راحت باشه چون سفارشتون تو گلدتگ انجام شده پس میتونین کمتر از 7 روز ( در صورت استفاده نشدن ) اون رو به شرکت برگردونین

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید