محصولات پیشنهادی
پاپیون REAL
پاپیون REAL
پاپیون REAL
پاپیون REAL
پاپیون REAL
پاپیون REAL
پاپیون REAL
پاپیون REAL
پاپیون REAL
پاپیون REAL
پاپیون REAL
پاپیون REAL
پاپیون REAL
پاپیون REAL
توضیحات

تا امروز بیش از چندین بار پاپیون های Real رو به شما پیشنهاد دادیم که هر دفعه استقبال ازشون عالی بوده و حدود 1200 سفارش به ثبت رسیده و موجودی اون ها بخاطر محدود بودن به اتمام رسیده و بعد از ارسال نظرات مثبتی در مورد ظاهر و کیفیت مدل ها دریافت کردیم ، بخاطر درخواست های شما عزیزان برای تمدید این محصول ، گلدتگ امروز سری جدید پاپیون‌های REAL رو به شما عزیزان معرفی میکنه که با استفاده ی از اون ها ، تیپ شما خاص و متفاوت تر میشه ، امتیاز این محصول استفاده از بهترین پارچه با گرماژ بالا هستش که مانع از شل شدن و  تغییر حالت پاپیون ها میشه.

این محصول دارای 2 مدل مختلف ساده و سرمه دوزی و قابل استفاده برای خانم ها و آقایان هستش و داشتن رنگ‌های متنوع باعث میشه تا مناسب با سلیقه‌های مختلف باشه.امتیاز بعدی ، پکیجینگ کشویی کادویی اونه که میتونه انتخاب خیلی خوب و متفاوتی برای هدیه هم باشه.

محمد نوری زاده
1395/10/22
سلام، با تشکر از سایت خوبتون.
لطفا اگه امکانش هست کروات هم بیارین.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/23
محمد جان خیلی خوشحالیم که دوست دارین سفارشتون تو گلدتگ ثبت بشه امیدواریم پیشنهاد شما هم جزو گلدتگ های جدید ما باشه
Amir Reza
1395/10/30
من قبلا کراوات اسپرت مشکی از گلدتگ خریده بودم که عالی بود.خیلی هم منتظر این آفر بودم. چون سری قبل دیر رسیدم و تموم شده بود. نسبت به قیمت کیفیت و بسته بندی قابل قبولی داره.بازم ممنون از این پیشنهاد
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/30
امین جان خوشحالیم که این پیشنهاد گلدتگ رو هم دوست داشتین و از کیفیت و قیمتش راضی هستین
امیر اسماعیل بهبودی
1395/11/08
Hi,عرض ادب، نزدیک به 6شش ماه که با مجموعه گلدتگ آشنا شدم، به خاطر کنجکاو بودنم به محصولات گذشته و صفحات خیلی قدیمی گشتی زدم، متوجه دو آفر عالی شدم، ساسبند یا بند شلوار، از مارک های مختلف و به نامی بودم، خواهشا با تهیه کننده در جریان بذارید. ممنونم ازتون.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/11/09
دوست عزیزخیلی خوشحالیم که این پیشنهاد ها رو هم دوست داشتین امیدواریم که بتونه شارژ بشه در غیر این صورت تنها اتفاق خوبی که میتونه بیفته این هستش که نمونه های مشابه اون رو تو گلدتگ های جدید داشته باشیم مرسی که گلدتگ رو دنبال میکنین
نرگس T.h
1395/11/09
خیلی شیک و با کیفیت واقعا با این قیمت عالیه❤
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/11/09
هانی جان گلدتگ خیلی خوشحاله که شما این سفارشتون ور هم دوست دارین مرسی که بهش میگین عالی
maede ziyaei
1395/11/20
سلام و خسته نباشید به تیم خوبه گلدتگ ..من پاپیون و یک پیراهن مردانه سفارش دادم .. چون هدیه هستش میخواستم زودتر به دستم برسه حضوری تحویل بگیرم .. امکانش هست ؟ تماس گرفتم تیم پشتیبانی فرمودن تو انبار نیست !!! مگه موجود نیست که شما تخفیف میزنین برای فروش ؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/11/20
مائده جان زیرساخت سایت تخفیف با فروشگاه اینترنتی متفاوته و همون طور که تو شرایط استفاده هم ثبت شده ( شروع ارسال : ۴ روز کاری بعد از ثبت آخرین سفارش ) ممنون میشیم اگه سفارشی رو به عنوان هدیه انتخاب میکنین و تو تحویل اون عجله دارین قبل از سفارش از موجودی اون از طرف پشتیبانهای گلدتگ مطلع بشین
فرزانه خالقی
1396/07/29
سلام میشه خواهش کنم لطفا این گلدتگ رو تمدید کنید
سپاس از تیم محبوب گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/29
سلام دوست خوبم....در صورتیکه درخواست شارژ مجدد این کالا رو دارید ، روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین ، توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد بیشتر درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید