محصولات پیشنهادی
شمعدان خورشیدی لاله
شمعدان خورشیدی لاله
شمعدان خورشیدی لاله
شمعدان خورشیدی لاله
شمعدان خورشیدی لاله
شمعدان خورشیدی لاله
شمعدان خورشیدی لاله
شمعدان خورشیدی لاله
توضیحات

با توجه به استقبال شما عزیزان از سری محصولات شیشه و بلور ، تیم فروش گلدتگ تلاش کرد تا پیشنهادهای متفاوت و جذاب تری در این ژآنر برای شما عزیزان داشته باشد.

پیشنهاد امروز گلدتگ یه مدل شمعدان لاله دار بلور هستش که علاوه بر اینکه حالت نوستالژی داره ، در حالت های مختلف هم قابل استفاده هست و می تونه هدیه جذابی باشه.....

تخفیفی که تونستیم روی این گلدتگ از تامین کننده بگیریم تخفیف خوبیه و منتظر نظرات شما عزیزان روی سری جدید محصولات شیشه و بلور هستیم.

جواد خوب بخت
1395/10/18
لطفادوستانی که خریدن کامنت بگذارن وازلحاظ شفافیت وظرافت بگن خوبه یانه؟؟ ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/18
جواد جان سوالتون رو ثبت میکنم تا دوستهای خوبمون که بدستشون میرسه نظرشون رو به ما بگن ( البته روزهای اول تایمر گلدتگ هستش و یه مقداری طول میکشه که بدست دوستان برسه )
Sotoodeh a
1395/10/18
ba salam
2addad dar har pack hast ya yeki?
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/19
ستوده جان قیمت این گلدتگ برای یک دونه از این شمعدان ها هستش
farnaz feli
1395/10/22
خسته نباشیدخواهشا کشکول این مدل خورشیدی را هم بیارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/23
فرناز جان امیدواریم تامین کننده اون با خوندن کامنت شما بتونه این مدل رو هم شارژ کنه
هانی هانی
1395/10/23
سلام من خرید کردم به این شفافی که تو عکس هست نیست ولی در کل دوستش دارم و خوشم اومد چون میخواستم مطمئن شم بعد بخرم یه دونه گرفته بودم الان میخوام سه تای دیگه بگیرم مال خودمو جفت کنم دو تا هم برای کادو ببرم
ممنون گلد تگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/23
هانی جان بینهایت خوشحالیم که دوستش دارین و اون رو به عنوان هدیه هم انتخاب کردین اما باید بگیم که نور عکاسی و فلاش ها هم تو شفافیت بیشتر اون تاثیر دارن البته تمیزی اون هم باعث شفافیت بیشتر اون میشه
شقایق اقدامی
1395/10/25
سلام من دو جفت از اینکار خریدم نسبت به قیمتش کار خوبیه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/25
شقایق جان ما گلدتگی ها خیلی خوشحال میشیم که شما سفارشتون رو دوست دارین
زهرا منفرد
1395/10/25
سلام من یه جفت خریدم ولی اون جور كه دلم می خواست نبود، دوسش ندارم، چطور می تونم پس بدم و سفارش دیگه ای داشته باشم؟ ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/26
زهرا جان دوست دارم بدونین که سلیقه و نظر تمامی دوستان برای ما محترمه و شما میتونین در صورت استفاده نشدن اون رو کمتر از یک هفته به شرکت برگردونین
ایمان دماوندی
1395/10/30
سلام دوستان عزیز
ابتدا عرض کنم در مورد بلور نوع تمیز کردن و وسیله بکار گرفته تفاوت ایجاد میکند و دوستان عزیز باید خاطر نشان کنم این کالا کریستال نبوده و نباید توقع درخشش زیادی داشته باشید اما با توجه به قیمت قابل قبول بوده و در صورتی که بدرستی تمیز شود درخشش خوبی دارد.

در ادامه

تفاوت های شیشه و کریستال

صرف نظر از تفاوت در ترکیب شیمیایی میان شیشه "بلور همان شیشه با نظم در سه جهت فضایی می باشد و حالت ارتقاء یافته و منظم شده آن است" و کریستال که در نگاه اول قابل تشخیص نیست. این دو جنس تفاوت های زیادی با هم دارند که در ادامه چند نمونه از این تفاوت ها ذکر شده است:

ضخامت: کریستال نسبت به شیشه، ظریف تر است و راحت تر می توان آن را تزیین کرد. به طور معمول، شیشه را به شدت حرارت می دهند تا بتوانند آن را به شکلی که می خواهند درآوردند. وجود سرب در ترکیب کریستال، دمای کار با آن را پایین آورده و قابلیت تزیین آن را افزایش می دهد. در نتیجه، برای کریستال اشکال پر زرق و برق تری می توان ساخت. هر چند حضور سرب باعث می شود که کریستال راحت تر فرم پذیر باشد، ولی شکننده تر شده و راحت تر خط و خش به خودش می گیرد.

کریستال حالت منشور دارد: ظرف را روبه روی نور قرار دهید. اگر ظرف شما حالت منشور دارد و هنگامی که آن را در معرض نور قرار می دهید حالت رنگین کمان می بینید، آن ظرف کریستال است. در غیر اینصورت شیشه است.

شفافیت: شیشه بخصوص انواعی که از سودا-آهکی ساخته شده اند، هنگامی که در معرض نور قرار می گیرند، حالت ابری دارند. از سوی دیگر کریستال ها به خاطر شفافیتشان شناخته می شوند. استفاده از ظروف و لیوان های کریستال به فرد این اجازه را می دهد که محتوای درون ظرف را به راحتی ببیند. هر چه میزان سرب درون کریستال بیشتر باشد، به همان اندازه شفافیت آن هم بیشتر می شود.

برش پذیری: کریستال راحت تر برش می خورد و جلا می پذیرد. بعلاوه نرم تر است. در عوض، شیشه شکننده تر و تیز تر است. یک راه تشخیص شیشه از کریستال این است که به لبه ظرف دست بکشید، کریستال نرم تر است. درحالی که شیشه تیز تر است.

صدا: تفاوت دیگر میان شیشه و کریستال، صدایی است که به هنگام ضربه زدن به آن ها ایجاد می شود. هنگامی که به کریستال ضربه می زنید، صدای زنگ مانند ایجاد می شود. در حالیکه شیشه این گونه نیست و صدای آهسته تری ایجاد می کند که زنگ مانند نیست.

وزن: چون سرب یک فلز سنگین است، معمولا کریستال از نظر طبیعی سنگین تر از شیشه است. روش دیگر برای تشخیص کریستال از شیشه در دست گرفتن دو ظرف هم اندازه است. شیشه اغلب سبک است، درحالی که کریستال سنگین است.

تاثیر بر سلامتی: اغلب کارخانه ها پیشنهاد می کنند که در ظروف کریستال حاوی سرب، مواد غذایی و نوشیدنی را نگهداری نکنید. زیرا خطر مسمومیت با سرب وجود دارد. به همین دلیل ظروف کریستالی اغلب جنبه تزیینی دارند. برخی از کارخانه ها، برای ساختن ظروف کریستال فاقد سرب از اکسید زینک، اکسید باریم و اکسید پتاسیم به جای سرب استفاده می کنند تا ترکیبات مشابه سرب ایجاد کنند. کریستال های فاقد سرب تقریبا تمامی ویژگی های کریستال دارای سرب را دارند با این تفاوت که سبک ترند. در عوض، انواع شیشه سوا-آهکی، بروسیلیکات و فیوز کوارز برای سلامتی بی خطر هستند.

بر طبق آنچه در این مطلب خواندید، ظروف بلور و کریستال تفاوت های زیادی با هم دارند. انتخاب میان این دو به نوع استفاده و بودجه شما بستگی دارد.

با عرض پوزش از طولانی بودن مطلب لازم دیدم توضیحی داده شود تا دوستان تفاوت را در نظر بگیرند.

امیدوارم مفید فایده بوده باشد.

موفق و پیروز باشید
0
حمیده کشاورزیان
1395/11/23
سلام گلدتگ عزیز.
امروز دومین شمعدان هم به دستم رسید.
خیلی خیلی خوشگله:)
مرسی
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/11/24
حمیده جان خیلی خوشحالیم که نظرتون رو بهمون گفتین مرسی که وقتی سفارشتون بدست تون میرسه به فکر ما هم هستین
شبنم آقایی
1396/01/06
سلام گلدتگ عزیز
لطفا مدل خورشیدی رو تمدید کنید. من یکی ازش گرفتم خیلی قشنگ بود اومدم یکی دیگه بگیرم تموم شده بود.
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/01/06
شبنم عزیز خیلی حس خوبی داریم که این گلدتگ رو دوست داشتین و میخواین دوباره اون رو سفارش بدین ممنون میشیم رو دکمه درخواست تمدید اون کلیک کنین تا اگه امکان شارژ اون بود بتونین سفارش تون رو ثبت کنین مرسی که کنارمون هستین
ملیحه شریفی
1396/03/04
سلام
با توجه به قیمت مناسب کیفیت خوبی داشت . پیشنهاد می کنم در ماشین ظرفشویی شستشو کنید تا براق شود
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/04
دوست خوبم چه قدر عالیه که این پیشنهاد با قیمتی که داره کیفیت خوبی هم داشته و اون رو دوست داشتین . اما ما به دوستهامون همیشه این رو میگیم که ، در مورد کالاهایی با جنس بلور و ... که مدتیه تو پیکیج هستن ، میتونن با دستمال مرطوب اون ها رو برق بندازن تا جلوه بیشتری داشته باشن .
abo.eli2014@yahoo.com ابوالقاسمي
1396/03/30
سلام گلدتگ جان من متاسفانه تفاوت بين شمعدان خورشيدي با اين شمعدان لاله ك الان موجود هست رو نفهميدم ! اين هم ك طرح روش خورشيدي هستش!! ميشه ي توضيحي ب من بديد
مرسي
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/30
دوست خوبم اگه به عکس شون توجه کنین ، این پیشنهاد دقیقا مشابه مدل قبلیه و تنها تفاوتی که دارن ، تفاوت اسمیه .
فاطمه دهقاني حنيفه
1396/10/29
سلام چرا من نمیتونم ۲ عدد خریداری کنم
فقط عدد یک هستش
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/30
سلام فاطمه جان......در حال حاضر خرید چند عددی این محصول بر روی سایت باز هست و در صورت تمایل میتونی سفارشت رو ثبت کنی.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید