محصولات پیشنهادی
سمینار عزت نفس و تکنیک های مهارتی مذاکره
سمینار عزت نفس و تکنیک های مهارتی مذاکره
سمینار عزت نفس و تکنیک های مهارتی مذاکره
توضیحات

چرا باید در این کارگاه شرکت کرد؟

در دنیای امروز برای دستیابی به اهداف خود گاها نیاز به مذاکره با فرد یا افرادی داریم که قطعا اگر الفبای مذاکره را خوب ندانیم مذاکره ما بی نتیجه بوده و قطعا از هدف خود دور می شویم.به زبان ساده تر ما انسانها از ابتدای صبح تا پایان شب برای رفع نیازهایمان در حال برقراری ارتباط با دیگران هستیم، به نوعی با اعضای خانواده، دوستان، همکاران، رئیس و یا مشتریانمان به طور ناخودآگاه در حال مذاکره هستیم. گاهی افراد شناخت کافی و یا مهارت لازم در انجام مذاکره را ندارند بنابراین در مذاکره شکست می خورند و ممکن است به هدف خود نرسند.

در مذاکرات بین افراد اعم از مذاکره خانوادگی، شغلی، تجاری و سیاسی گاهی اوقات با مذاکره‌کنندگانی مواجه می‌شویم که به‌دلیل حرفه‌ای بودن از ترفندهایی استفاده می‌کنند و با استفاده از این ترفندها به‌صورت ناخودآگاه از شما امتیاز می‌گیرند عزت نفس یا حرمت نفس (به انگلیسیSelf-esteem)، اصطلاحی در روانشناسی است که بازتاب ارزیابی یا برآورد یک فرد از ارزشهای خود می‌باشد.

عزت نفس، باور و اعتقادی است که فرد، دربارهٔ ارزش و اهمیت خود دارد.

حرمت نفس را می‌توان با عوامل مختلف توضیح داد از جمله فردی که حرمت نفس دارد معتقد است که انسان مقدّس است و به دلیل این مقدّس بودن نمی‌توان او را قربانی اعتقادات و ارزش‌های دیگران کرد

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید