محصولات پیشنهادی
بشقاب میناکاری جدید
بشقاب میناکاری جدید
بشقاب میناکاری جدید
بشقاب میناکاری جدید
بشقاب میناکاری جدید
بشقاب میناکاری جدید
توضیحات

دفعه قبل پکیج سه تایی با سایز کوچک بشقاب مینا کاری رو معرفی کرده بودیم که با استقبال عالی روبرو شد، اینبار سایز بزرگتر این بشقاب ها رو به شما عزیزان پیشنهاد میدیم. 

گلدتگ امروز پکیج بشقاب میناکاری رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که به طور کلی مینا، هنر خاک و آتش است که با رنگ‌های درخشان روی فلز کار می‌شود و سابقه این هنر به هزار و پانصد سال پیش برمی‌گرده و اصفهان مهد این هنر محسوب میشه. هنر میناکاری در ایران بیش از نقاط دیگر تجلی یافته و قدیمی‌ترین نمونه‌هایی که از هنر میناکاری در موزه‌های دنیا وجود دارد به دست ایرانیان ساخته شده است

امتیاز بعدی داشتن آویز این محصوله که علاوه بر استفاده روی پایه ، می تونید اون ها رو به دیوار هم آویزون کرده و جلوه ی زیبایی رو ایجاد کنید.

توجه داشته باشید بخاطر اینکه رنگ های استفاده شده در تمامی مدل ها یکسان بوده و اختلاف تنها در ترکیب اون ها بوده ، ارسال مدل بصورت رندوم هستش. 

akram rostami
1395/10/02
جسارتا بشقابی که برای من ارسال شد طرحش با با طرحهایی که تو عکس دیدم متفاوت بود
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/04
اکرم جان همون طور که تو ویژگی های این پیشنهاد ثبت شده ارسال طرح بصورت رندوم هستش
سانى زيارتى
1396/01/18
لطفا اين نمون رو تمديد كنيد، متاسفانه گذاشته بودم بعداز عيد بخرم كه تمام شد
لطفا كارهاى صنايع دستى بيشترى پيشنهاد بدين
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/01/19
سانی عزیز از اون جایی که زیرساخت سایت تخفیف با فروشگاه اینترنتی متفاوته و به خاطر استقبال خوب دوستان که از همراهی تک تک شون ممنونیم خوشحالی میشیم سفارش تون رو موقع پیشنهاد کالا داشته باشین ما هم خیلی دوست داریم کارهای صنایع دستی رو تو کالاها داشته باشیم به خاطر همین هم ممنون میشیم از شما و تمامی دوستهای خوبمون که گلدتگ رو به دوستان و آشناهاتون معرفی کنین تا زمینه ای باشه برای آشنایی با تامین کننده های بیشتر و تولید کننده هایی که کالاها رو بدون واسطه معرفی می کنن مرسی از همراهی تک تک تون
نیما قلی زاده
1396/03/12
قیمت میناکاری اصلی بسیار بالاتر هست امیدوارم حداقل ساخت چین نباشه این جور مواردی که در سایت میگدارید که اگر این طور باشه بدجور خیانت به فرهنگ در حال نابودی این مملکت کردین
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/13
دوست خوبم ما هم خیلی دوست داریم تولیدات داخلی هر روز گسترش پیدا کنه . این پیشنهاد ، میناکاری اصفهانه و به خاطر استقبال دوستهامون چندیدن بار شارژ شده . ممنون میشیم اگه این سفارش رو ثبت کردین و بدست تون رسید حتما نظرتون رو ثبت کنین.
فرزانه صالحی
1396/04/18
میشه خواهشا تمدید کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/19
فرزانه جان ممنون میشم رو دکمه درخواست تمدید کلیک کنی " شما میتونی با کانال تلگرام ما از پیشنهاد لحظه به لحظه ای گلدتگ ها با خبر بشی | goldtag_net @ |
beatrisss beatrisss
1396/04/21
گلدتگ جونم بشقاب زیبا بدستم رسید خیلی عالی و زیبا بود ممنون ازت
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/21
عزیزم خیلی خوبه که سفارشت رو تا این حد دوست داری ، مرسی که ما رو یادت نمیره و نظرت رو بهمون میگی .
شیدا ک
1396/05/06
گلدتگ جان لطفا کارای میناکاری دکوری بیارید ممنونتون میشم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/05/08
شیدا جان " خیلی خوشحال میشم این پیشنهاد هم ، یکی از گلدتگ های جدید باشه . " این رو میدونین که ، با معرفی گلدتگ به دوستها و آشناهاتون ، میتونین به آشنایی بیشتر مون با تامین کننده ها یا تو لید کننده هایی که کالاها رو بدون واسطه معرفی می کنن خیلی کمک کنین ! ( ما هم مثل شما دوست داریم باکس کالاها و آفرهاشون هر روز بزرگتر بشه تا بتونیم به کمک تون بر خلاف مسیر تورم حرکت کنیم . مرسی که هستین )
پانیذ پارسا
1396/06/07
تمدید لطفا
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/08
پانیذ جان ....لطفا روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده شارژ شه.
بهاره افشارزاده
1396/10/02
سلام به گلدتکی های عزیز
من ازین بشقاب سفارش دادم میدونم ارسال رندوم هست ولی اگر ازون مدل که گوشه هاش آبی پررنگ داره لطفا بفرستین ممنون میشم
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/03
سلام بهاره عزیز......همونطور که در ویژگیها ذکر شده ارسال به صورت رندوم هست .دوست خوبم امیدوارم محصولی که به دستتون میرسه طرح و رنگ دلخواهتون باشه.
لیلا فراستی
1396/10/13
با عرض سلام .
اگر من دو عدد خریداری کنم امکانش هست که هردو یک طرح باشند لطفا.. ممنون از شما
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/10/13
سلام لیلا جان......همونطور که در ویژگیها هم ذکر شده ارسال طرح به صورت رندوم هست .برای اینکه شرمنده شما عزیز نشیم نمیتونیم قول 100% بهتون بدیم .دوست خوبم امیدوارم محصولی که به دستتون میرسه طرحهای دلخواهتون باشه.
بهاره افشارزاده
1396/11/29
سلام
ممنوم که یکی از بشقاب هارو آبی پررنگ فرستادین... این بشقاب ها از نظر وزن واقعا سبک هستن چون قبلا خودم شبیه این بشقاب رو از خود اصفهان خریدم و سنگینه .... این رو برای کادو میخواستم بدم که دیدم اینجوری خیلی جالب نمیشه و تصمیم گرفتم مثل مدلی که در قاب دارین بدم بیرون براش قاب درست کنه...... از نظر قیمت و مدلشون راضی کننده است
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/11/29
سلام بهاره جان......خوشحالیم که این محصول مورد پسندتون قرار گرفته و از آفر اون راضی هستین .دوست خوبم مرسی که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو برامون ثبت کردی .از همراهی خوبت واقعا ممنونیم.
فرزانه کاظمیان
1397/03/04
من امشب خریدمش .امیدوارم طرح خوشگلش بهم بیفته.خیلی وقت هست که منتظرم تمدید کنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/05
فرزانه جان .....خوشحالیم که تونستین سفارشتون رو ثبت کنین .عزیزم امیدواریم محصولی که به دستتون میرسه طرح مدنظر و دلخواهتون باشه.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید