محصولات پیشنهادی
بوتاکس مطب مهر
بوتاکس مطب مهر
بوتاکس مطب مهر
بوتاکس مطب مهر
بوتاکس مطب مهر
توضیحات

گلدتگ امروز بوتاکس در مطب مهر رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که شامل نواحی خط اخم ، پیشانی و دور چشم هستش و تزریق مقادیر مشخص و استاندارد ازاین ماده می تواند باعث فلج موقت عضلات شود و به این ترتیب چروک های ناشی از انقباض این عضلات نیز بطور موقت از بین می روند. بدیهی است با کاهش اثر دارو و بازگشت قدرت عضلات، چین و چروک ها نیز به  وضعیت سابق باز خواهند گشت. حال اگر که با فواصل زمانی مشخص اقدام به تزریق بوتاکس گردد، عضلاتی که مسبب خطوط  هستند به مرور تحلیل رفته و یک نتیجه پایا و دایمی را شاهد خواهیم بود.

قبلا خدمات بوتاکس رو در این مرکز توسط دکتر یوسفی به شما معرفی کرده بودیم که نظرات مثبتی در مورد نحوه ارائه خدمات و برخورد دریافت کردیم اینبار هم این خدمات توسط دکتر یوسفی انجام میشه و امیدواریم بتونیم رضایت شما عزیزان رو بدست بیاریم ، پس مثل همیشه منتظر نظراتتون بعد از استفاده هستیم. 

mehrnaz s
1395/12/16
سلام ، آیا کسی از این بوتاکس استفاده کرده و راضی بوده ؟ممنون میشم در این زمینه اطلاع رسانی کنید .
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/12/16
مهرناز عزیز ما هم خیلی خوشحال میشیم نظر دوستهای خوبمون رو بدونیم
sara saadati
1396/01/25
مهرناز جان من تا کنون 2 بار از این آفر طی چند ماه گذشته (که گلدتگ جان زحمت کشیدن و آفر رو شارژ کردن) استفاده کردم. کار آقای دکتر یوسفی عالی هست ضمن اینکه بسیار مهربان و دلسوزانه برخورد میکنند و بنده هم اینک با اطمینان خاطر مجددا این گلدتگ رو خریداری کردم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/01/26
سارا جان بینهایت خوشحالیم که شما دوست عزیزمون هم از این مجموعه تجربه خوبی رو دارین مرسی که به انتخاب دوستهای خوبمون کمک می کنید
mehrnaz s
1396/01/29
ممنونم سارا جان لطف کردین
0
زهره معینی
1396/02/06
سلام دوستان من برای بوتاکس رفتم برخورد دکتر عالی بود و از بوتاکسم فوق العاده راضیم . حتمن برین و شک نکنین
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/07
زهره عزیز بینهایت خوشحالیم که این نظر رو نسبت به این مجموعه دارین و از اینکه این پیشنهاد رو فوق العاده میدونین حس خیلی خوبی داریم مرسی که به ثبت نظرتون به انتخاب دوستهای گلدتگ کمک می کنین
azade azade
1396/03/01
سلام من ماه پيش در اين مركز بوتاكس زدم بسياااار راضي هستم
با تشكر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/01
آزاده عزیزم ، خیلی خوبه که شما هم از پیشنهاد این مجموعه راضی بودین و بهمون گفتین . مرسی که به انتخاب خیلی از دوستهامون کمک می کنین .
حمیده ب
1396/03/08
سلام. یک کد شامل تمام نواحی صورت میشه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/09
دوست خوبم همون طوری که تو ویژگی ها هم ثبت شده ، شما میتونین با سفارش یک کد برای بوتاکس ( خط اخم ، پیشانی و دور چشم ) استفاده کنین .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید