محصولات پیشنهادی
کیف پول LOUIS VUITTON
کیف پول LOUIS VUITTON
کیف پول LOUIS VUITTON
کیف پول LOUIS VUITTON
کیف پول LOUIS VUITTON
کیف پول LOUIS VUITTON
کیف پول LOUIS VUITTON
کیف پول LOUIS VUITTON
کیف پول LOUIS VUITTON
توضیحات

مدلهای زیادی از کیف پول رو به شما دوستان معرفی کردیم اما گلدتگ امروز کیف پول طرح اصلی LouisVuitton رو به شما دوستان معرفی میکنه که شباهت زیادی به نمونه اصلی این برند داره که قیمتش میلیونیه. امتیاز اصلی این مدل unis.x بودنشه (مردانه - زنانه) و اینکه ظاهر و کیفیت خیلی خوبی به نسبت قیمت بعد از تخفیفش داره.

نکته دیگه راجع به قیمت قبل تخفیف این مدله که بطور کل تمام لباس ها و اکسسوری هایی که مشابه نمونه های دیزاینر و گرون قیمت هستند ، قیمت قبل از تخفیفشون هم بالاتر از سایر محصولات با کیفیت مشابه هستش، یعنی بطور مثال همین کیف اگر طرح LV نبود قیمت قبل از تخفیفش حدود ۳۵ تا ۴۰ هزار تومان اعلام میشد. البته همین مدل هم از نظر لوگو با نمونه اصلی تفاوت داره و اگر جزئیات رو رعایت میکرد و پکیجینگ هم داشت قیمت بعد از تخیففش هم خیلی بالاتر بود(حدود ۶۰-۷۰ تومان) 

توجه داشته باشید که میتونید این کیف رو در سه رنگ انتخاب کنید اما رنگ چرم خرج کار کیف بصورت رندوم ارسال میشه.

 

samira ghanbari
1395/08/15
سلام گلدتک عزیز. امروز کیفم به دستم رسید عالی بود به نسبت قیمتش.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/16
سلام سمیرا جان خیلی خوشحالم که دوست داشتی و یه دنیا ممنونم از اینکه وقت گذاشتید و دیدگاهتون رو با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتید.
یگانه تهرانی
1396/04/16
سلام، خسته نباشید، من قبلاً از این کیف پول خریدم و خیلی راضی بودم. خیلی جاداره، زیپ نرم و سر زیپ فلزی هم از نکات مثبتش هست. امیدوار بازم تمدیدش کنید و در صورت امکان طرح های دیگه از این مدل را هم بیارید. ممنون.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/17
سلام یگانه جان .... خیلی خوشحالم که جنس خوبی داشته و دوستش داشتی مرسی که نظرت رو بهمون میگی . ممنون میشم رو دکمه درخواست تمدید کلیک کنی .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید