محصولات پیشنهادی
برس گرد SICHER
برس گرد SICHER
برس گرد SICHER
برس گرد SICHER
برس گرد SICHER
برس گرد SICHER
برس گرد SICHER
برس گرد SICHER
برس گرد SICHER
برس گرد SICHER
برس گرد SICHER
برس گرد SICHER
برس گرد SICHER
برس گرد SICHER
برس گرد SICHER
توضیحات

دفعه قبل دو سایز برس سرامیکی Shine Star رو به شما دوستان معرفی کردیم که با استقبال عالی روبرو شد و بیش از ۴۰۰ گلدتگ بفروش رسید و کامنت های خیلی خوبی هم گرفت ، ایبنار علاو،ه بر مدل سرامیکی سری کامل برس ها رو با سایز بندی از برند Sicher به شما عزیزان پیشنهاد میدیم تا بسته به نیاز و مورد استفادتون ، حق انتخاب بیشتری داشته باشید.

چیزی که معمولا در خرید برس گرد باید مد نظر داشته باشید هماهنگی سایز برس با اندازه ی موهاتونه ، معمولا برس هایی با سایز بزرگ برای صاف کردن موهای بلند استفاده میشن و طبیعاتا سایز های کوچک برای موهای کوتاه ، در مورد جنس بدنه برس ها چیزی که مهمه اینه که بدنه سرامیکی حرارت بیشتری در خودش نگه میداره و موهارو بیشتر داغ می کنه و حرارت بالاش باعث صافی بیشتر موها در مدت زمان کمتری میشه بدنه ی چوبی طبعا کمتر داغ میشه و در نتیجه زمان بیشتری برای صاف کردن موها می گیره و البته آسیب کمتری به موها میرسونه.

راهله روستایی
1395/08/07
وقت خوش
من مدل سرامیکی رو خریدم
و بنظرم نسبتا کیفیت مطلوبی داره
اما برس حرفه ای آرایشگاهی نیست
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/08
راهله جان خوشجالم که کیفیت محصول در حدی بوده که رضایتتون رو جلب کنیم و ممنونم که با ثبت دیدگاهتون به انتخاب دوستای دیگه کمک میکنید.
roya yousefi
1395/08/04
میشه دوستانی که خریدن نظر بدن؟ مثلا مدل چوبی، به خاطر برجستگی های سر موهای برس، موهای آدم رو نمی‌کشه؟ (من موهام فر هست).
یا موهای برس ها تا چه حدی تحمل دما رو داره؟ مثلا در حد برس های آرایشگاهی حرفه ای هست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/04
رویا جان کامنتتون رو تایید میکنم تا دوستانی که از این محصول استفاده کردند راهنماییتون کنند
سحر عبدی
1395/10/11
من خواهرم سایز بزرگ برس چوبی رو خریده با توجه به قیمتش ازش خیلی راضی بود الان اومدم برای خودم بخرم که تمام شده . موها رو اصلا نمی کشه ولی فکر کنم تحمل دماش هم در حد مصرف خانگی باید باشه. در کل با توجه به سایز و قیمتهای بیرون، خیلی مناسبه هست. گلدتگ جان لطفا موجودش کن
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/11
سحر عزیز از اینکه این گلدتگ رو به خاطر کیفیت خوب و قیمت مناسب به شما پیشنهاد کردن خیلی خوشحالیم ما هم امیدواریم که شارژ بشه تا شما هم سفارشتون رو ثبت کنین اما ممنون میشیم که رو دکمه درخواست تمدید اون کلیک کنین تا در صورتی که امکان اون بود بتونین سفارشتون رو ثبت کنین اما مثل همیشه پیشنهاد ما برای با خبر شدن از تمدیدکالاهای پرطرفدار دنبال کردن لینک تلگرام گلدتگ هست
ناهید رئوفی
1400/06/04
سلام، کاش از این برسهای سرامیکی باز هم بیارید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1400/06/06
سلام ناهید جان نظرتون به بخش فروش منتقل شد

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید