محصولات پیشنهادی
پتوی نوزاد Baby blanket
پتوی نوزاد Baby blanket
پتوی نوزاد Baby blanket
پتوی نوزاد Baby blanket
پتوی نوزاد Baby blanket
توضیحات

گلدتگ امروز پتو وزاد Baby Blanket رو به شما دوستان معرفی میکنه که پتو نوزاد با همین کیفیت برای بار چندم هستش که روی سایت قرار میگره (اما اینبار با بیشترین تحفیف پیشنهاد داده شده) و هربار علاوه بر استقبال عالی، کامنت های خیلی خوبی هم گرفته، چون به نسبت قیمت بعد از تخفیفش هم نرم لطیفه و هم سایز پرکاربردی داره.

تنها ایراد این گلدتگ ارسال طرح بصورت رندوم هستش که بخاطر تخفیف خیلی زیاد و تنوع زیاد طرح ها تامین کننده با انتخاب طرح پتو موافقت نمیکنند اما با این حال با قیمت فوق العاده ای میتونید این گلدتگ رو سفارش بدید.

مثل همیشه منتظر نظر شما دوستان بعد از تحویل گلدتگتون هستیم و همونطور که میدونید در صورتی که ازش خوشتون نیومد میتونید در صورتیکه استفاده نشده باشه تا ۷ روز بعد از تحویل برش گردونید.

فرشته کریمی
1395/07/17
خدا قوت
خداییش کیفیتش خوبه؟
برا کادو و سیسمونی میخوام

وقتی پیک اومدن اگر همون موقع جنس رو نپسندیدیم میتونیم بهش بدیم؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/18
دوست عزیز کامنتتون رو تایید میکنم تا دوستانی که این محصول بدستشون میرسه و اطلاع دارن درمورد کیفیتش راهنماییتون کنند و درمورد مرجوع شدن محصول ممنون میشم با پشتیبان منطقه هماهنگی رو انجام بدید.
مریم ملکی
1395/08/13
گلد تگ عزیز سلام
خیلی سعی کردم به تمدید این گلد تگ برسم ولی متاسفانه توی همون چند روزی که من ایمیلم رو چک نکردم تمدید انجام شده و باز به خرید این آفر نرسیدم. میشه لطفاً دوباره تمدید کنید؟؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/13
دوست عزيز خيلي خوشحالم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
مهديه فراهاني
1395/09/15
با سلام من این گلدتک را خریداری کردم ممنون می شوم اگر امکان دارد رنگی که توش آبی دارد و با اونی که زمینه اش سفید است را برایم بفرستید تشکر از زحماتتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/15
مهدیه جان همون طور که مبینین این گلدتگ رندوم هست و انتخاب مدل و رنگ اون وجود نداره
shahrbanoo bhipour
1395/10/05
سلام خسته نباشيد .من اين پتو رو خريدم از اون چيزي ك فكر ميكردم كيفيتش خيلي پايين تر بود .رنگي كه برام فرستاديد مث رنگهاي تو تصوير نبود رنگ قشنگي نبود .البته قابل استفاده است چون كوچك ميشه همه جا برد.متشكرم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/05
شهربانو جان وقتی ازیک پیشنهادی استقبال خیلی خوبی میشه ما هم در کنارش انتظار نظرهای مختلف رو داریم اما شما میتونید اون رو کمتر از یک هفته در صورتی که ازش استفاده نشده باشه برگردونید پس همون طور که مبینید سفارش اینترنتی تون رو تو گلدتگ میتونید با خیال راحت انجام بدید
الهه شیخی
1395/10/13
سلام خسته نباشيد .من اين پتو رو خريدم كيفيتش خيلي پايين بود .رنگ هایی كه برام فرستاديد رنگهای قشنگي نبود .
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/13
الهه جان یکی از علت های تخفیف این گلدتگ رندوم بودن اون هست اما از اون جایی که نظرها متفاوته ، اگه دوستش ندارین میتونین اون رو کمتر از یک هفته در صورتی که ازش استفاده نشده باشه برگردونید
روژان ب
1395/10/21
سلام من از این پتو 2 تا خریده بودم رنگاش جالب نبود اما قابل استفاده اس خیلی هم نرم . اگه امکان داره لطفا بازم تمدیدش کنین
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/22
روژان جان همون طور که تو ویژگی های اون هست ارسال رنگ بصورت رندوم هستش ، خیلی خوشحالیم که دوستش داشتین و به نظرتون کیفیت خوبی داشته ما هم امیدواریم که دوباره تمدید بشه تا بتونین دوباره اون رو ثبتش کنین ممنون میشیم کلیک کردن رو دکمه درخواست تمدید رو فراموش نکنین
سمانه لطفی
1396/04/19
کسی خرید داشته راضی باشه ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/19
سمانه جان تعداد دوستانی که این پیشنهاد رو سفارش دادن مشخصه .... ممنون میشیم از نظرات دوستانی که وقت گذاشتن وکامنت شون رو ثبت کردن استفاده کنین .
Mehdi Pahlevan
1396/04/23
با سلام خدمت شما عزيزان من اين محصول را هم قبلا و هم الان خريداري كردم از خريد سري قبل راضي بودم اميدوارم اين يكي هم بة كيفيتة قبلي عالي باشة
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/24
سلام دوست خوبم ....خوشحالم که از کیفیتش راضی بودی ، منتظر کامنت تون بعد از دریافت سفارش جدیدتون هستیم .
م هاشمی
1396/04/30
من این رو کوچه برلن همین ۷ تومن دیدم.خیلی نازکه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/31
دوست خوبم "مرسی که نظرتون رو بهمون میگین اما " همون طوری که میدونین ، کوچه برلن یکی از مراکز اصلی فروش کالا با قیمت پایینه و یکی از هدف های ما هم اینه که این زمان و هزینه ای که برای رفت و آمد میگذارین رو نداشته باشین ، البته با فرض اینکه به این مرکز فروش نزدیک باشین ، خیلی از دوستان این طور نیستن .
hasti zare
1396/06/08
سلام ببخشید ما چند تا وسیله سفارش دادیم هنوز نیاوردن اگه الان پتو رو سفارش بدیم با اونا میاد؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/09
سلام دوست خوبم .....بدون هماهنگی و تماس با شما ،از طرف پشتیبانی، کالایی براتون ارسال نمیشه ،میتونید در صورت موجودی کالاتون رو ثبت سفارش کنید.
فاطمه مهماندوستی
1396/07/06
من اینو قبلا خریدم جنسش با اون 7 تومنیای بیرون متفاوته نسبتا کلفته ولی طرحی که برام ارسال شد رو دوست نداشتم
یه دونه دیگه میخرم یه امید اینکه طرحش جالب باشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/06
فاطمه جان ....ممنون که وقت گذاشتی و نظرت رو برامون ثبت کردی ،دوست خوبم از اونجائیکه ارسال طرح این گلدتگ به صورت رندوم هست، امیدوارم طرحی که به دستت میرسه بتونه نظرت رو تامین کنه و دوستش داشته باشی.
زهره توانا
1396/07/12
سلام، وقت شما بخیر..
من از این پتو 2 عدد خریدم.. کیفیت خوبی نداره.. و طرح و رنگش هم زیاد جالب نیست.. اما به نسبت قیمتش خوبه..
اگر طرح های کودکانه تری توی پتوها به کار میرفت قطعاً جذاب تر بود..
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/12
سلام زهره جان ....همونطور که همیشه گفتیم قیمت و کیفیت رابطه مستقیم با هم دارن ،عزیزم ممنون که نظرت رو برامون ثبت کردی.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید