محصولات پیشنهادی
هدست بلوتوث NIA
هدست بلوتوث NIA
هدست بلوتوث NIA
هدست بلوتوث NIA
هدست بلوتوث NIA
هدست بلوتوث NIA
هدست بلوتوث NIA
هدست بلوتوث NIA
هدست بلوتوث NIA
هدست بلوتوث NIA
هدست بلوتوث NIA
هدست بلوتوث NIA
هدست بلوتوث NIA
هدست بلوتوث NIA
هدست بلوتوث NIA
هدست بلوتوث NIA
هدست بلوتوث NIA
هدست بلوتوث NIA
هدست بلوتوث NIA
هدست بلوتوث NIA
توضیحات

تا به امروز هدست های زیادی رو به شما دوستان معرفی کردیم اما گلدتگ امروز یک نمونه فوق العاده رو میخواد بهتون پیشنهاد بده و به نظر همکاران و تیم فروش ما بهترین هدستی هستش که در این رنج قیمتی وجود داره. 

از نظر طراحی کاملا در حد هدست های برند گرون قیمت هستش، جنس بدنه مثل هدست های گرون قیمت چرمیه (البته چرم طبیعی نیست ولی خیلی کیفیت خوبی داره) حتی پکیجینگ محصول هم فوق العاده خوبه.

اما از همه اینها مهمتر کیفیت صدا و مخصوصا قدرت بیس و تمیزی صدای بیس این هدفونه که با این قیمت باورنکردنیه. امتیاز بعدی این هدست امکان استفاده بصورت معمولی و بدونه بلوتوثه تا به دستگاه های MP3 پلیر بدون بلوتوث هم وصل بشه.

ویژگی بعدی امکانات زیاد هدسته ، مثل رم خور بودن micro SD - - داشتن رادیو - امکان مکالمه - ریموت برای جلو عقب کردن و تنظیم صدا بصورت دیجیتال - و داشتن بلوتوث ورژن ۴ برای کیفیت صدای بالاتر و مصرف باتری کمتر.

 اگر به دنبال هدست خوش قیمت و با کیفیت هستید بدون شک این گلدتگ رو از دست ندید (البته مدل X3 چون با X2 اختلاف قیمتش کمه ولی کیفتشون واقعا فرق میکنه) ، البته که مثل همیشه این نظر ما هستش و سطح انتظارات خیلی متفاوته ولی همونطور که میدونید اگر بعد از تحویل از کیفیت ، ظاهر ، صدا ، … این گلدتگ راضی نبویدید میتونید تا ۷ روز برش گردونید.

ایمان دماوندی
1395/08/02
سلام دوستان
در ابتدا باید عرض کنم در این مورد خیلی نه ولی بازهم از توقع خود بکاهید. اما توضیح اولیه اینکه بمحض دریافت طبق گفته شرکت سازنده حدود 2ساعت کامل بگذارید شارژ شود. برای شروع بکار با چند بخش روبرو هستید. بخش هدست بلوتوث متصل به تلفن همراه، برای این بخش اولین بار که با دکمه کشوئی کنار جک 3.5 دستگاه روشن و پیغامی مبنی بر آماده بودن برای ارتباط گیری بلوتوث میشونید و چرااغ ابی رنگ شروع به چشمک می نماید. حال در دستگاه تلفن همراه خود بدنبال X3 بگردید ( نکته مهم: در صورت نیاز رمز 0000 است که هیج جا نوشته نشده!) حال بعد از انجام کانکت می توانید تماس ها و یا پخش موزیک را به این دستگاه بسپارید. اما چند مورد برای بیان وجود دارد: اول دکمه بزرگ روی هدست به شکل گوشی تلفن که کاربرد گسترده ای دارد. فشار کوتاه بروی دکمه پاسخ تماس و نگه داشتن آن برای چند ثانیه رد تماس! برای اتمام مکالمه نیز یکبار فشار دکمه. خوب اما برای گرفتن تماس: نگه داشتن چند ثانیه دکمه، آخرین شماره تماس گرفته اید را مجددا خواهد گرفت. حال اگر نیاز به هلد یا نگه داشتن تماس داشتید دکمه پلی یا همان پخش که با رنگ نقره ای مشخص است روی دستگاه بفشارید و برای بازگشت به مکالمه نیز باز همان دکمه را بفشارید. کم و زیاد کردن صدا نیز با دکمه پخش به بالا یا پائین است . این توضیحات عمده نیاز شما در بخش تماس بود.
حال بخش موسیقی از روی مموری کارت: شما یک مموری میکرو را که از قبل موسیقی های دلخواه خود را روی آن ذخیره کرده اید در شکاف مخصوص در حالی که دستگاه خاموش است گذاشته و کمی فشار به آرامی به داخل بدهید تا قفل شود. سپس دکمه کشوئی روشن شدن را بزنید. برای تغییر به حالت پخش موسیقی یکبار بمدت چند ثانیه دکمه پلی دستگاه را بفشارید و نگه دارید تا اعلام نماید به حالت پخش موسیقی وارد شده است. خوب اینجا یک نکته ظریف وجود دارد برای انتخاب حالت پخش صدا با استفاده از دکمه گوشی روی دستگاه با یک فشار بین 3حالت پخش بیس ، استاندارد و تریبل یکی را انتخاب نمائید. باز برای نگه داشتن می توانید یکبار بروی دکمه پلی یا پخش بزنید و برای برگشت نیز همان عمل را تکرار نمائید.
اینجا یک مطلب بیان میکنم که هم برای پخش موسیقی بلوتوث و هم از روی رم کارت بهتر است دکمه پلی را به سمت پائین یا همان منفی بزنید تا به تراک بعدی برود و برای افزایش صدا باید در جهت بالا یا + دکمه را هل داده و نگه دارید و برای کاهش در جهت - و یا پائین بکشید و نگه دارید تا به سطح مورد نظر برسید با تک ضربه به بالا و یا پائین تراک ها جابجا میشوند و ناخواسته آهنگ را ممکن است تغییر دهید.
خوب این هم برای موسیقی کافی است.
برای رادیو شما بایستی دکمه پلی یا پخش را بعد از روشن شدن دوبار نگه دارید و در حالت پخش موسیقی از رم کارت یک بار تا دستگاه شروع به کار رادیو را اعلام نماید. بازهم دکمه گوشی روی دستگاه می تواند اسکن را انجام دهد و یا بصورت دستی با کشیدن دکمه پخش به سمت بالا یا پائین وبصورت تک تک موج مورد نظر را پیدا کنید . این هم آسان بنظر می آید و توضیح بیشتر نمیدهم.
خوبی دیگر داشتن جک 3.5 است که میتوان در ماشین، مسافرت ،مترو و ... با اتصال یک هدفون سیمی به آن با دوستتان موسیقی یا صدای فیلم را بشنوید و ... هم می توانید با اتصال مستقیم به دستگاه پخش که قابلیت بلوتوث ندارد از موسیقی لذت ببرید.
بعد از توضیح عملکردی باید بگویم وزن خوب و مناسبی دارد البته کمی باید فاصله گذاشت چون گوش را گرم میکند و بتدریج عرق میکنید. کمی فضا برای هوا فراموش نشود! علت آن هم ایستائی فوق العاده آن است که اصطلاحا برای کسانی که با بیس بالا هد میزنند گوشی پرتاب و سقوط نکند!!!نکته خوب دیگر تا شدن گوشی های آن به سمت داخل است که فضای کمتری را در کیف اشغال میکند. خوب میکروفن خوبی هم دارد و صدا را با وضوح منتقل میکند. باطری نسبتا معقولی دارد از حق نگذزیم و قیمت مناسب آن با تخفیف هم مزید بر علت میشود برا استقبال از آن. ولی نظر شخصی بنده بود و شاید دوستان نظر دیگری داشته باشند و محترم در مورد کیفیت هم که دوستان شرح کامل دادند. امیدوارم توانسته باشم سوالات را یکجا پاسخ داده باشم. ( نکته : بنده مدل X3 را توضیح دادم)
در پایان انتخاب با شماست و دوستانی که تهیه نمودند لذت ببرید!
موفق و پیروز باشید
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/03
سلام ایمان جان مثل همیشه ممنونم که بعد از استفاده از این محصول وقت گذاشتید و با ثبت دیدگاهتون به دوستای دیگه کمک میکنید انتخاب بهتری داشته باشند.
محمد بهاالدینی
1395/08/22
سلام
من 3تا از این هدفون خرید خریدم
3تا نکته داره:
ـــ کیفیت صدا و بیس آدمو به وجد میاره و نسبت به قیمت فوق العادس
ـــ موقعی که به بلوتوث متصل میشم گوشی سمت چپ یه نویز داره نمیدونم واسه همه اینجوریه یا فقط ماله من مشکل داره
ــــ من دوتا مشکی خریدم و یه سفید ،توی عکسی که شما از رنگ سفید گزاشتید گوشی اون به رنگ طوسیه اما چیزی که من گرفتم کلا سفیده و این یخورده توو ذوق میزنه!

ولی درکل خیلی جوابه!
یا علی
0
parham alishahi
1395/10/01
با سلام خدمت دوستان گلدتگ میخواستم لطف کنین واین گلدتگ منو کنسلش کنید ممنون میشم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/04
پرهام جان سفارش شما کنسل شد و مبلغ اون تو حساب کاربری شما شارژ شد
مهدی رفعت جاه
1395/09/30
امروز 3 عدد از این هدفون که خریدم به دستم رسید.
چندین نکته هست که شاید برای کسایی که میخرن لازم بشه
1-ولوم صدای خیلی خوبی داره(در مقابل قیمت)
2-من از باسش کاملا راضی هستم (در مقابل قیمت)
3-وقتی روشن میکنین با صدای فوق العاده بلند و لهجه خیلی بد میگه آماده اتصال بلوتوثه (اون قدر صدا بلنده که نباید تا روی گوش روشن کنید)
4-با همون صدای بلند موقع اتصال به بلوتوث هم اختار میده
5-وقتی صدا را زیاد کنید و به ماکزیمم برسه یه بوق خیلی بند میزنه که بازم آزار دهندس
5- *** میتونی با کابل شارژر اندرویدتون به کامپیوتر وصل کنید و هم شارژ بشید هم آهنگ گوش کنید
6-نمایش مقدار باطری فقط شارژ کامل نصفه و خالی را داره که بعید میدونم دقیق باشه
7-توی صدای خیلی بلند با آهنگ خوب صدا کاملا توی محیط شنیده میشه
8-از نظر جنسی خوب و زیبا بود
9-توی دفترچه نوشته بار اول باید 2.5 ساعت شارژش کنید !!!
10-قابلیت ضبط صدا علاوه بر مکالمه را داراست
11- توی تست من باطری حدود 2 ساعت جواب داد
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/01
مهدی جان بینهایت ممنونیم که با رهنمایتون به دوستهای خوبمون گلدتگ رو همراهی میکنین . ممنون از شما
ایمان دماوندی
1395/10/12
سلام و عرض ادب
چند سوال مطرح شده بود بی جواب باقی مانده بود. از انتها لیست شروع می نمایم.

سینا جان در مورد همه هدست و هدفون ها شما باید تنظیمات کارت صدای سیستم را تنظیم نمائید. برای این مسئله بستگی به نوع کارت شما دارد که بر حسب مدل می توانید آن را در سایت ها جستجو و از راهنمائی بهره مند شوید. برای مثال من کارت realttek HD اکولایزر را روی پاور فول و اینویرونمنت را روی لایوینگ روم قرار میدم با کمی دستکاری!

مهیار عزیز معمولا این دستگاه با تلویزیون هم قابل استفاده است و پیچیدگی خاص ندارد و رمز دسترسی 0000 است. مگر تلویزیون شما نتواند با بلوتوث ارتباط برقرار کند یا از رمز امنیتی پشتیبانی نکند.

صادق عزیز این دستگاه فاقد مداری همانند هندزفری جبرا است. بنابر این همواره شارژ ادامه دارد و طبق گفته سازنده حدود 4ساعت شارژ کامل میشود که بنده نصف آن یعنی 2ساعت برای شارژ کامل و 1ساعت برای استفاده موردی پیشنهاد میدهم. البته خود بنده فراموش کردم از شارژ بردارم و به باطری قدری صدمه وارد شده. بنابر این حواستان به زمان شارژ باید باشد.

سینا جان موقع اتصال به سیستم یا لب تاپ باید خروجی صدا را بروی این دستگاه تنظیم نمائید و نه خروجی کارت صدای سیستم. توضیح بیشتر در اکثر سایت های راهنمائی و فروم ها موجود است.

محمدرضای عزیز این بستگی به ولوم استفاده شده دارد هرچقدر صدا کمتر باشد مدت شارژ دهی بیشتر است و از یک باطری 200 میلی آمپر بهره میبرد و شارژ دهی با این آمپر بیش از این نیست در صورت تمایل به باطری بالاتر مجهز کنید! باطری در گوشی سمت چپ قرار داده شده!

صادق عزیز جک 3.5 در هر حالتی کار خواهد کرد و مدار مستقیم برای آن در نظر گرفته شده در صورتی که شما از سیستم وصل نمائید. اما اگر منظور شما اینست بعد از اتمام شارژ از جک 3.5 خروجی صدا بگیرید به هیچ عنوان نه در این مدل در هیچ دستگاهی امکان پذیر نیست!

حامد عزیز برای کم یا زیاد کردن صدا شما باید دکمه را به سمت بالا یا پائین بکشید و نگه دارید در غیر اینصورت تراک در حال پخش عوض خواهد شد. اگر با نگه داشتن دکمه مربوطه عمل ننماید نقص محسوب میشود.

مابقی سوالات را یا دوستان خوب گلدتگ پاسخ دادند یا در توضیحات جامع ارسالی قبلی بنده بوده. امیدوارم توانسته باشم کمک و خدمتی به دوستان عزیز انجام دهم.

موفق و پیروز باشید
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/13
ایمان جان از اینکه همراه و دوست خوبی مثل شما داریم بینهایت خوشحالیم و بابت این توجه شما به سایت و سوالات دوستهامون از شما تشکر میکنیم ممنون از شما
مرتضی یوسفی
1395/11/30
سلام
من دو تا واسه دوستم گرفتم یکی واسه خودم
واقعا کیفیت صداش عالیه
هم ریز و هم بم
خیلی خوشحالم از خریدم
ممنون از تیم گلد تگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/12/01
مرتضی عزیز چقدر خوب که شما هم سفارشتون رو دوست دارین مرسی که نظرتون رو انقدر دقیق بهمون میگین تا دوستهای خوب دیگمون هم انتخاب بهتری داشته باشن ممنون از شما که کنار ما هستین
samira khalifeh
1395/07/12
سلام
لطفا کسانی که خرید کردند،نظراتشون رو ارسال کنن.
ممنون
0
امیرحسین محمودی سادات
1395/07/12
رنگ طوسی رو برام کنسل کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/13
سلام امیرحسین جان درخواستتون اجرا شد و مبلغش در حساب کاربري شما ذخيره شده.درصورتي که مايل هستيد مبلغ به کارت شما واريز بشه ممنون ميشم با تکميل فرم بازگشت وجه از حساب کاربري،به ما اطلاع بديد.
خانم مهربانی
1395/07/12
سلام.
من این گلدتگ رو خرید کردم.زمانیکه من خرید کردم مشکی تموم شده بود طوسی خریدم.الان میبینم که مشکی مجدد موجود شده.ممنون میشم رنگ سفارش من رو به مشکی تغییر بدید.لطفاااااااً
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/13
سلام مهری عزیز ممنون میشم جهت تعویض محصول با تیم پشتیبانی هماهنگ کنید.
الهام اسماعیلی
1395/07/12
سلام، اول اینکه قیمتی که گلدتگ زده بسیار عالیه
دوم اینکه این هدستها سطح انتظار متوسط رو به خوبی جواب میدن و منشی هم دارن که هنگام اتصال به بلوتوث یا خالی شدن شارژ رو اعلام می کنن، ولی به کیفیت نمونه های کپی بیت نیستن، هنگام سکوت دستگاه یک صدای صوت بسیار کمی شنیده میشه،
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/13
سلام الهام جان ممنونم که طبق گفته های ما در بخش شرایط استفاده درمورد کیفیت و قیمت محصولات استعلام میگیرید و با ثبت دیدگاهتون به انتخاب دوستای دیگه کمک میکنید.
-- علاالدینی
1395/07/12
سلام من یکی از اینا داشتم خیلی خوب بود ولی بعد از چند ماه سیمه شارژش قطع شد و دیگه شارژ نشد.(احتملا من زیاد ازش استفاده کردم )-اگه می خوای بخری با این قیمت خیلی خوبه-حیف که زودتر نذاشت که من بخرم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/13
سلام دلارام عزیز خیلی خوشحالم که از قیمت این محصول راضی هستید و یکی از ویژگی های این محصول اینه که بیسیم هستش و از طریق بلوتوث براحتی سینک میشه و دغدغه ی قطع شدن سیم رو ندارید.یه دنیا ممنونم از اینکه وقت گذاشتید و با ثبت دیدگاهتون به دوستای دیگه کمک میکنید با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنند
سودابه م
1395/07/13
سلام . من مشکی خریدم ولی لطفا رنگشو برام طوسی بفرستین. چون اون موقع که من خریدم طوسی نبود . مرسی
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/13
سلام سودابه جان ممنون میشم با تیم پشتیبانی هماهنگ کنید.
ادوین باباجانی
1395/07/13
با سلام خدمت دوستان گلدتگ میخواستم لطف کنین واین گلدتگ منو کنسلش کنید ممنون میشم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/13
سلام ادوین جان درخواستتون اجرا شد و مبلغش در حساب کاربري شما ذخيره شده.درصورتي که مايل هستيد مبلغ به کارت شما واريز بشه ممنون ميشم با تکميل فرم بازگشت وجه از حساب کاربري،به ما اطلاع بديد.
مریم صادقی فرد
1395/07/13
سلام گلدتک عزیز.
بنده یک هدفون سفارش دادم.
ولی زنگ نزدید واس هماهنگی
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/13
سلام مریم جان دقیقا امروز ساعت ۱۰:۵۳:۲۷ با شما تماس گرفته شده و پاسخگو نبودید ممنون میشم با تیم پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
ادوین باباجانی
1395/07/13
ممنون از پیگیری و حس مسئولیت پذیری تیم گلدتگ انجام شد ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/13
دوست عزیز خیلی خوشحالم که مشکلتون برطرف شد و امیدوارم بعد از تحویل کالا دیدگاهتون رو با ما و دوستای دیگه درمیون بگذارید.
Hamed Sadooghi
1395/07/13
گلدتک جان من ابی رو خریدم اگه طوسی یا مشکی رو دارین واسم عوض کنین خواهشن
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/13
حامد جان جهت تغییر سفارشتون ممنون میشم با تیم پشتیبانی هماهنگ کنید
پریسا غفوریان
1395/07/13
سلام من دوتا سفارش دادم ولی گوشیم اپل هستش لطفا اطلاع رسانی کنید که قابل استفاده برای گوشی اپل هم هست یا خیر ممنون میشم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/13
سلام پریسای عزیز این محصول قابلیت سینک شدن با گوشی اپل رو داره.
مریم صادقی فرد
1395/07/13
ببخشید بخدا گوشیم جا مونده بود.ولی اوکی کنید هدفونو توروخدا.ببخشید
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/13
مریم جان کامنتتون رو به واحد پشتیبانی انتقال دادم و بزودی با شما تماس گرفته میشه.ممنونم که گلدتگ رو انتخاب کردید!
علی رضا رحیمی
1395/07/13
سلام من این هدفون رو رنگ فیروزه ایش رو دیشب ساعت 11 سفارش دادم امروز صبح به دستم رسید که از سرعت عمل گلدتگ متشکرم

در مورد خود هدفون هم که همه چیش عالیه تو خریدش شک نکنید من کامنت های مردم توی دیجی کالا رو هم چک کردم بعد سفارش دادم هرکی خریده راضیه
1
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/13
سلام علیرضای عزیز خیلی خوشحالم که علاوه بر کیفیت محصولات از عملکرد تیم راضی هستید و ممنونم که وقت گذاشتید و با ثبت دیدگاهتون به دوستای دیگه کمک میکنید با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنند
صدرا شریفی
1395/07/13
سلام دوستان
این مدل در مقایسه با مدل کیو هشت دیجی کالا بهتره ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/15
سلام دوست عزیز کامنتتون رو تایید میکنم تا دوستانی که از این محصول استفاده کردند راهنماییتون کنند
ابوذر مرادی
1395/07/15
با سلام
واما این هدست که از اینم هرچی بگم کم گفتم.صداش تا اخرش کنید یه ساعت گوش بدید شک نکنید که یا مشکل روانی پیدا میکنید یا کر میشید. صداش هم شفاف هست هم بلند هم دوپس دوپس خفن که واقعا دیونه کننده هست.راذیو داره . رمخور هست . به گوشی وصل میشه و میتونید راحت به تماسهاتون پاسخ بدید.دو ساعت شارژ میشه و نزدیک دوساعت با صدای اخر شارژ میده که اگه با صدای متوسط گوش بدید سه چهار ساعت راحت استفاده میکنید.تو خرید این هدست شک نکنید همه رنگهاش خوشگلهو من دوتا خریدم از این هدست البته مدل ایکس 3 که 39000تومن هست.از کیفیت صدا و بلندیش هرپی بگفتم کمه باید استفاده کنید تا بفهمید چی هست. این هدست هم مثه اون بلندگوی بلوتوثی 29000تومنی بیش از صدهزار تومن ارزش داره.
یکی از هدستها رنگ سبز روشنش میکروفنش کار نمیکرد واسه جواب دادن به تماس که با قسمت پشتیبانی تماس گرفتم و حضوری رفتم تعویضش کردم. واقعا عالیه گلذتگ خرید از گلذتگ با کادر عالیش لذت بخشه. از همه کادر گلذتگ مجدد تشکر میکنم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/15
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که علاوه بر کیفیت محصول از عملکرد تیم راضی هستید و ممنونم که بعد از استفاده از محصول وقت گذاشتید و با ثبت دیدگاهتون به دوستای دیگه کمک کردید با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنند
مازیار غلامی
1395/07/15
سلام.. این هدست کیفیت عالی داره هم از نظر جنس و هم از نظر صدا .. رادیو هم تست کردم کیفیت سیگنال و صداش خیلی خوب بود // تو خریدش شک نکینین .. ممنون از گلد تگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/15
سلام مازیار عزیز خیلی خوشحالم که از کارکرد محصول راضی هستید و ممنونم از ثبت دیدگاهتون. امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید.
میترا علی محمدی
1395/07/15
سلام بنده صدا وبیس برام خیلی مهمه میخواستم بدونم بیسش صدا خیلی قویه یانه
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/15
سلام میترا جان کامنتتون رو تایید میکنم تا دوستانی که از این محصول استفاده کردند راهنماییتون کنند
Hamed Sadooghi
1395/07/15
گلدتک جان ممنون،باید بگم که واقعا صدای خوب و شفافی داره،بیسشم عالی هستش،اما یه مشکلی که دارم کم یا زیاد کردنش هست از روی خوده هدست برای من نمیشه،میخواستم بدونم برای بقیه دوستان هم همینجوری هست یا خیر.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/17
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.
babak bahrami
1395/07/15
با عرض سلام؛ کالای ارسالی برای من به دستم رسید کیفیت پخش اون خوبه ولی محافظ روی اسپیکرو نداشت و داری خش است، برای تعویض چه کاری لازم هست تا انجام بدم
با سپاس از تلاش شما
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/17
دوست عزيز بابت ايراد محصول از شما عذرخواهي ميکنم و اميدوارم از ما دلگير نباشيد چون در تعداد بالاي هر محصول،امکان خرابي وجود داره اما مثل هميشه مسئوليتش رو به عهده ميگيريم و درصورتي که مطمئن هستيد اين محصول ايراد داره ممنون ميشم واسه تعويضش با تيم پشتيباني هماهنگ کنيد.
زیبا سادات تقوی
1395/07/17
گلدتگ عزیز سلام
میخوام این خریدمو به شهرستان ارسال کنم باید چیکار کنم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/17
سلام دوست عزیز ممنون میشم با تیم پشتیبانی هماهنگ کنید.
علی فضلی
1395/07/17
سلام گلدتکی های عزیز
من تا بحال هر کامنتی که گذاشتم تایید نکردید
ولی امیدوارم این یکی تایید بشه یا حداقل بهش عمل بشه
اگه امکان داره لطفا رنگ مشکی وطوسیx3رو دوباره موجود کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/18
دوست عزيز خيلي خوشحالم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
محمدامین خطیرپور
1395/07/19
سلام باتشکر از سایت گلدتگ
این هدفون رو من جمعه سفارش دادم که دیروز به دستم رسید از نظر امکانات و صداش فوق العادست این همه کارایی با این قیمت عالیه حس خوبی از خریدش داشتم و من خودم چون قبل از خرید خیلی از فروشگاه اینترنتی هارو چک میکنم قیمت تمام شده گلدتگ از همشون به صرفه تر بود و یه راهنمایی خدمت دوستان در مورد radio هدفون دکمه ی play روی دستگاه رو سه ثانیه نگه دارید عملکرد هدفون بین بلوتوث و رم و رادیو جا ب جا میشه و وقتی رو رادیو اومد دکمه call روی گوشی هدفون رو کمی نگه دارید جستجوی خودکار فرکانسش شروع میشه و کیفیت سینگالش بسیار عالیه
0
بهنام غفاری
1395/07/19
سلام. چند تا محصول از گلدتگ خریدم و امروز همگی بدستم رسید. عطر، اسپری ها و کیف، همه خوب و همونطور که انتظار داشتم. فقط این هدست با تصوری که داشتک همخونی نداشت. بنده فکر میکردم میتونم با استفاده از این هدست بلوتوث به تلویزیون وصل بشم، اما ظاهرا عملی نیست. تلویزون بنده بلوتوث نداره و ظاهرا وصیله ای هم وجود نداره که به tv وصل بشه و از طریق بلوتوث اون به بلوتوث هدست وصل شد. اگر همینطوره و راهی برای وصل شدن تلویزیون (تلویزیونی که بلوتوث نداره)به هدست نیست در صورت امان این محصول رو عودت بدم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/22
سلام بهنام عزيز در صورتي که از محصول استفاده نشده باشه تا 7 روز امکان مرجوع شدن يا تعويض(درصورتي که سفارش مورد نظرتون موجود باشه و ثبت کرده باشيد)هست
المیرا ملک
1395/07/19
سلام من هدستم و تحویل گرفتم از عکسش خیلی زیبا تر کیفیت صدا هم واقعا خوبه
فقط من با اون دکمه ای که روی کاتالوگ داخل جعبه نوشته نمیتونم صدا رو کم و زیاد کنم اگه کسی میدونه لطفا راهنمایی کنه .
1
محمد حامد موسائی
1395/07/19
با سلام
من یک مدل هدست بلوتوث NIA مدل X3 سفارش دادم که موقع خرید رنگ طوسی و مشکیش موجود نبود ، می خواستم رنگ سفارشم رو تغییر بدم اولویت اول با مشکی هست که باز موجود نیست ولی رنگ طوسی رو موجود دارید الان ممنون میشم تغییر بدید
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/22
سلام دوست عزیز جهت تغییر سفارشتون ممنون میشم با واحد پشتیبانی تماس بگیرید
ا ا
1395/07/21
سه تا خریدم اما یکیش سیم شارزش همراهش نبود
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/22
امیرحسین عزيز بابت کسری محصول از شما عذرخواهي ميکنم و اميدوارم از ما دلگير نباشيد چون در تعداد بالاي هر محصول، وجود داره اما مثل هميشه مسئوليتش رو به عهده ميگيريم و درصورتي که مطمئن هستيد ممنون ميشم واسه تعويضش با تيم پشتيباني هماهنگ کنيد.
مهدی ترابی
1395/07/22
باسلام
چند روز قبل این کالا رو خریدم ومتاسفانه رادیوی آن فعال نشد والبته آنطور هم که در مشخصات ذکر شده کیفیتش عالی نیست وشاید بهتر اینه که بگیم با توجه به قیمت کیفیتش بد نیست در هر حال ممنون برای خدمات خوبتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/24
سلام مهدی عزيز با توجه به تعداد نسبتا بالاي فروش محصولات و سطح انتظارات مختلف ما انتظار دريافت نظرات متفاوت رو داريم بهمين دليل درصورتي که از محصول استفاده نشده باشه طبق گفته هاي ما در سايت 7 روز ضمانت برگشت داره چون بدترين اتفاق واسه ما بلااستفاده موندنه گلدتگ هاست.ممنونم که بعد از دريافت کالا وقت گذاشتيد و نظرتون رو درموردش با ما و دوستاي ديگه درميون گذاشتيد
طاها ترابی
1395/07/27
هدست خوبی من دو رنگ سفید و مشکیشو گرفتم.یکیش یه قسمتش جدا شده بود که چسبش زدم و پسش ندادم.کیفیتش عالی هست.قیمتش تو سایتای دیگه 70 تومن.در حدود 2-3 ساعت شارژ نگه میداره.
من برای باشگاه استفاده میکنم که عالیه.ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/27
دوست عزیز خیلی خوشحالم که از کیفیت و کارآیی محصول راضی هستید.بابت ايراد محصول از شما عذرخواهي ميکنم و اميدوارم از ما دلگير نباشيد چون در تعداد بالاي هر محصول،امکان خرابي وجود داره.
وحيد طاهري صابر
1395/07/28
سلام
عالي
عالي
عالي
خداييش حرف نداره
دمتون گرم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/28
سلام دوست عزیز خوشحالم که از سفارشتون راضی هستید و امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید.
رضا دهقان پور
1395/07/29
با سلام
ممنونم بسیار عالی و با کیفیت
این فروشگاه قطعا رزومه خوبی خواهد داشت.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/29
سلام رضا جان خوشحالم که از عملکرد تیم راضی هستید و امیدوارم بتونیم رضایت و اعتمادتون رو تا حدی جلب کنیم که با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید.یه دنیا ممنون از کامنت پر انرژی شما!
صادق سلیمانی
1395/08/01
از گلدتک یا دوستانی که خریدن یه سوال دارم
اونم اینه که شارژش تموم شد دیگه نمیشه ازش استفاده کرد؟ توی توضیحات نوشته بود که جک 3.5mm داره منظورم اینه که تو حالت نداشتن شارژهدفون نمیشه از ورودی جک برای گوشی استفاده کرد؟
با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/05
صادق جان کامنتتون رو تایید میکنم تا دوستانی که از این محصول استفاده کردند راهنماییتون کنند
کامبیز قلی زاده
1395/08/01
سلام
چطوری میتونم رادیوشو فعال کنم؟
0
elahe taheri
1395/08/01
سلام. من ميخواستم سفارش بدم اما رنگاي خوبش تموم شده:( توروخدا حداقل يكي ازرنگاي مشكي سفيد طوسي رو موجود كنيد
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/03
دوست عزيز خيلي خوشحالم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
sasan mousavi
1395/08/02
سلام.لطفا رنگهای سفید و مشکی را هم موجود بفرمایید . ایا امکان پذیر هست.با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/03
دوست عزيز خيلي خوشحالم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
مهدی نظریه
1395/08/03
سلام.
من 1 دونه از هدست x3 رو خریدم و بسیار راضیم.
البته هنوز میزان شارژ و دوامش رو نمیدونم.
ولی انکانات و زیباییش ک خیلی خوبه...

ممنون از گلدتک
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/03
سلام مهدی جان خوشحالم که از کیفیت و کارکرد این محصول راضی هستید و ممنونم که بعد از استفاده وقت گذاشتید و دیدگاهتون رو درموردش با ما درمیون گذاشتید تا دوستای دیگه با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنند.
sasan mousavi
1395/08/03
سلام با تشکر از تیم خوب گلدتک که رنگهای در خواستی را موجود کردید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/03
سلام ساسان عزیز ممنونم از توجه شما!
مرتضی محمدی
1395/08/03
فقط میتونم بگم عالیییییییییییی:-)
بیس فوق العاده
امکانات زیاد
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/03
خیلی خوشحالم که از سفارشتون راضی هستید مرتضی جان!
KamyaR Rezai
1395/08/10
درود برشما
امروز هدست به دستم رسید واقعا عالیه و کیفیت صدای فوق العاده ای داره
سپاسگذارم بابت خدماتتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/11
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که از کیفیت و کارکرد این محصول راضی هستید و امیدوارم بتونیم رضایت و اعتمادتون رو تا حدی جلب کنیم که با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید.
محمد سعید الفتی
1395/08/12
سلام.من ساکن شهرستان گیلانغرب در استان کرمانشاه هستم. میخواستم بدونم اگه سفارش بدم بعد چند روز به دستم. میرسه؟ چون مسیر ما خیلی دوره.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/12
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که با گلدتگ آشنا شدید و امیدوارم بتونیم رضایت و اعتمادتون رو جلب کنیم.همونطور که در بخش شرایط استفاده ذکر شده هزینه ارسال سفارشات شما به نوع پست و وزن بسته بستگی داره و قبل از ارسال تیم پشتیبانی هماهنگی رو انجام خواهند داد.
نیکو اربابیان
1395/08/12
ممنونم...عالی! مرسی از تمدید... حتما باز هم سفارش میدم...
موفق باشید
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/13
نیکوی عزیز خوشحالم که این محصول مورد پسندتون قرار گرفته و امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید.
محمد سعید الفتی
1395/08/20
سلام من می خواستم بگم که از این محصولتون خیلی راضیم عالیه. واز سرعت ارسال محصولتون ممنونم.
0
مهر مهر
1395/08/23
سلام
میشه لطفا سفارش من رو کنسل کنید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/23
سلام ارغوان عزیز درخواستتون اجرا شد و مبلغش در حساب کاربری شما ذخیره شده.درصورتی که مایل هستید مبلغ به کارت(حساب شخصی شما)برگرده ممنون میشم با استفاده از گزینه درخواست بازگشت وجه به ما اطلاع بدید.
مهدی فرحزادی
1395/08/30
سلام اگه امکانش هست این کالارو میخواستم کنسل کنم بجاش یه کالای دیگه انتخاب کنم با تشکر از فروشگاه خوبتون
0
سید رضوان موسوی صباح
1395/09/02
سلام
تنها ایرادش اینه که بلوتوث ضعیفی داره و با 5 متر حدود فاصله گرفتن از دستگاه متصل شده خیلی قطع و وصل میشه ولی نزدیک هستی بسیار خوبه//
0
مهدی گل بابازاده
1395/09/03
سلام
میخواستم بدونم در صورت استفاده ی نا مداوم چند ساعت با صدای تقریبا اخر میمونه؟
لطفا خودتون پاسخ بدید
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/03
سلام دوست عزیز پاسخ به سوال شما ملزم به استفاده از محصول هست و به همین دلیل کامنتتون رو تایید میکنم تا دوستانی که از محصول استفاده کردند راهنماییتون کنند
هدایت اله عقیدت
1395/09/03
سلام
می خوام تجربه یک روزه استفاده خودم رو در اختیار دوستانی که می خوان بگیرن قرار بدم.
3 عدد از این محصول خریداری کردم امروز به دستم رسید (یک عدد انتخابی مشکی و 2 عدد رندوم که هر دو نارنجی اومد برام)
1- کیفیت و رنگ عالی بود (اگر دوام دور هدفون خوب باشه)
2- بیس صدا عالی بود (به نسبت قیمت بسیار می ارزه)
3- سه مود استفاده داره (1-بلوتوث 2-پلیر مموری 3-جک 3.5 میلیمتری)
4- از بسته بندی محصول هم راضی هستم خوب بود (قبل ارسال از گلدتگ خواسته بودم جعبه ها رو بررسی کنن چون بعضی از اجناس رو برای کادو می خواستم و عالی بود)
5- روی گوشی Honor6 و LG G4 تست گرفتم خیلی خوب جواب داد
1
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/06
سلام دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.
Parand Mohammadi
1395/09/05
ببخشید هزینه ارسال به شهر رشت چه قدر میشه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/06
دوست عزیز هزینه ارسال محصولات همونطور که در بخش شرایط استفاده گفته شده با توجه به نوع پستی که انتخاب میکنید متفاوت هستش
محمدرضا .
1395/09/06
سلام مال من مشکل داره یهو خاموش میشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/07
دوست عزيز بابت ايراد محصول از شما عذرخواهي ميکنم و اميدوارم از ما دلگير نباشيد چون در تعداد بالاي هر محصول،امکان خرابي وجود داره اما مثل هميشه مسئوليتش رو به عهده ميگيريم و درصورتي که مطمئن هستيد اين محصول ايراد داره ممنون ميشم واسه تعويضش با تيم پشتيباني هماهنگ کنيد.
محمدرضا .
1395/09/11
این چرا شارژش زود تمام میشه یک ساعت بیشترشارژ نداره اختارشارژ میده
دوستانی که خریدن هم اینطوریه یا مال من باتریش خرابه
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/11
محمد رضا جان تا اونجایی که ما اطلاع داریم تا همین مدت شارژ رو نگه میداره ولی کامنتت رو تایید میکنم تا دوستایی که استفاده کردن بتونن راهنماییت کنن .
سینا شریفی
1395/09/12
سلام . از دوستانی خریداری کردند کسی به لپتاپ کانکت شده ؟ هدفون من وصل میشه و کاملا درایور ها رو هم نصب میکنه ولی همچنان صدا رو از اسپیکرهای لپتاپ دارم وممنون میشم راهنمایی کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/13
سینا جان همون طور که تو ویژگی ها هست میتونید برای لب تاپ هم استفاده کنید ولی برای راهنمایی بیشتر ممنون میشم از دوستهای گلدتگمون که استفاده کردن اطلاعاتشون رو برای ما ثبت کنند .
مهدیار مومنی
1395/09/12
اقا سلام خواهش میکنم رنگهای مردونرو باز دوباره موجود کنید رنگ سه رنگ و نارنجی رنگ خوبی برای مرد ها نیس خواهشا رنگ هایی مثل سبز تیره قرمز سفید طوسی و مخصوصاااااا مشکی رو موجود کنید تا بخریم هرروز سر میزنم تا ببینم موجود شده یا نه درخواست تمدید میدم پس خواهشا رنگ مشکی رو در الویت بزارید چون خیلی طرفدار داره ممنون از تیم گلد تگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/13
مهدیار جان پیشنهادت رو به تیم فروش انتقال دادم و ممنونم از تو که درخواستت رو ثبت کردی چون در صورتی که امکان تمدید اون باشه میتونی ایمیلش رو هم دریافت کنی .
نگار قرشی
1395/09/16
سلام و خسته نباشید.
هدست مدل : Q1 بهتر هستش یا X3 ?
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/16
نگار جان کامنتت رو تایید میکنم تا دوستهایی که از این دو مدل استفاده کردن بتونن راهنماییت کنن
نگار قرشی
1395/09/16
این مدل قابلیت پاسخ به تماس هم دارد؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/16
دوست عزیز همون طور که تو توضیحاتش هست امکان مکالمه رو داره
مهرو شیرازی
1395/09/16
سلاااااااااااام مثل همیشه معرکههههههههههههههههههه بووود.........کاش میشد دستگاه فرکننده مو رو هم تمدید می کردید....دیر رسیدم...نبودممممممممم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/17
سلام فروغ عزيز خيلي خوشحالم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
ابوالفضل میوه چی
1395/09/17
از قبل شنیده بودم که X3 ها نسبت به x2 یکم به سر بد قرار میگیره. در کل خوبه
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/17
دوست عزیز خوشحالم که تونسته نظرت رو جلب کنه
الناز خسروی
1395/09/20
سلام امکان تمدید رنگ مشکی هست؟
با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/20
الناز جان منتظر اعلام موجودی از طرف تامیین کننده هستیم
صادق سلیمانی
1395/09/22
چطور بفهمیم باتریش کاملا شارژ شده؟ مال من تا وقتی تو شارژه چراغش همینطور قرمزه . رنگ چراغش باید تغییر کنه ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/22
صادق عزیز کامنتت رو تایید میکنم تا دوستهای دیگمون که استفاده کردن بتونن شما رو راهنمایی کنن
مهیار چراغی
1395/09/22
ببخشیید به تلویزیون هم وصل میشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/23
دوست عزیز کامنتتون رو تایید میکنم تا دوستهایی که اطلاع دارن بتونن شما رو راهنمایی کنن .
سمیرا سعیدپور
1395/09/27
با شارژر موبایل هم میشه شارژش کنیم؟ وقتی داره شارژ میشه چه علامتی داره؟ چقدر طول میکشه شارژش فول بشه؟ با کابل خودش بخوایم شارژش کنیم،کابل رو باید به چه وسیله ای وصل کنیم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/28
سمیرا جان شما میتونین این هدست رو با تمامی کابل های اندروید و کابل خودش که تو جعبه اون هست شارژ کنین و موقع شارژ شدن چراغ اون چشمک میزنه و اما در مورد مدت زمان شارژ شدن اون ممنون میشم از دوستهای خوبمون که استفاده کردن بتونن ما رو راهنمایی کنن
hamid reza baradaran farshchi
1395/10/01
سلام
امکانش هست رنگ آبی را موجود کنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/01
حمید رضا جان امیدوارم که تمدید بشه تا شما هم بتونین سفارشتون رو ثبت کنین اما ممنون میشم که رو دکمه درخواست تمدید کلیک کنین تا با دوستهای خوبمون که مایل به شارژش هستن همراه بشین همین جا از کاربرای عزیزمون خواهش میکنیم که برای با خبرشدن از گلدتگ های پرطرفدار که تو هر لحظه ممکنه تمدید بشن لینک تلگرام گلدتگ : telegram.me/goldtag_net رو دنبال کنن
پرویز رحمانی
1395/10/04
یه سوال دارم چرا توی توضیحات نوشتید مدل x2 با رنگ رندوم ارسال میشه اما موقع خرید توی لیست مدل x3 با رنگ رندوم نوشته شده، یعنی اگه لیست خرید درست باشه با رنگ رندوم بخریم حتما همون x3 ارسال میشه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/05
دوست عزیز مدل x2 تمام شده و شما میتونین تو سفارش x3 امکان انتخاب رنگ رو داشته باشین
مرمر شاهی
1395/10/05
سلام..وقتتون بخیر.
من میخوام دو رنگ از این محصول رو (X3) سفارش بدم.. یکی سفید و یکی مشکی..رنگ مشکی موجود هست اگر امکان داره رنگ سفید که گوشیهاش طوسی هست رو هم تمدید کنید تا بتونم باهم سفارششون بدم..ممنون میشم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/06
مریم جان پیشنهاد گلدتگ به شما این هست که تا موجودی رنگ مشکی اون به اتمام نرسیده سفارشتون رو ثبت کنید و ممنون میشم برای رنگ سفید اون روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنید تا در صورتی که امکان شارژ اون بود بتونید این سفارش رو هم ثبت کنین
Sina Sadr
1395/10/08
سلام ، من براي استفاده با كامپيوتر خريداري كردم، اما با سيم وصل مي كنم صداش بسيار كمه! سيم هم ايرادي نداره
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/09
سینا جان سوالتون رو ثبت میکنم تا دوستهای خوبمون بتونن شما رو راهنمایی کنن امات دوست دارم بدونین که این هدست صدای ضعیفی نداره امیدوارم با راهنمایی دوستهامون مشکلتون حل بشه
سید علیرضا طباطبایی
1395/10/13
سلام
لطفا خرید من رو کنسل کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/14
علیرضا جان سفارشتون کنسل شد و مبلغ اون تو حساب کاربری شما شارژ شد
کوروش حسن زاده
1395/10/15
رنگ سفید مثل عکسی که گذاشتید قسمتی که روی گوش قرار میگیره طوسیه یا اینکه اون طوری که یکی از دوستان گفتن کامل سفید هست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/16
کوروش جان همون طور که تو عکس ها هم می بینید رنگ سفید اون کاملا سفید نیست و سفید - طوسی هستش
taha taghados
1395/10/17
سلام
میشه مشکی رو کنسل کنید و به جاش طوسی بفرستید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/18
طاها جان ممنون میشم در صورتی که رنگ مورد نظرتون امکان ثبت سفارش داره لطفا سفارش رنگ جدید رو انجام بدین و با تماس با پشتیبانی کالای قبلی رو لغو کنین
پارسا شکی
1395/10/19
سلام بنده میخوام این هدفونو بخرم و باهاش به گوشیم وصل بشم و باهاش فیلم ببینم یعنی صدای فیلم توی گوشم باشه ، باید گوشیم otg بخوره؟ یا راه دیگه ایم هست
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/19
پارسا جان سوالتون رو ثبت میکنم تا همراه های خوب گلدتگ بتونن شما رو راهنمایی کنن
مسعود رمضانی
1395/10/22
سلام
می خوام بدونم این مدل امکان مکالمه رو داره یا فقط به عنوان یک هدست میشه ازش استفاده کرد ؟؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/22
مسعود جان این هدست همون طور که دوستان هم راهنمایی کردند امکان مکالمه داره
مهدیه پزشکیان
1395/10/28
سلام گلدتگ عزیز امکانش هست این افر منو کنسلش کنین...ممنونم از لطفتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/10/28
مهدیه جان سفارش شما کنسل شد و مبلغ اون تو حساب کاربری شما شارژ شد
نرگس پ
1395/11/04
من از این هدست برای خودم و خواهرم خریدم. در مورد کیفیت ساخت باید بگم که کیفیت قابل قبول و خوبی داره و خیلی خوشگله. کیفیت صدا هم موقع استفاده از حافظه که خیلی عالیه ولی موقع استفاده از بلوتوث گاهی قطع و وصلی داره (البته اگه فاصلتون از گوشی کمی زیاد بشه) ولی وقتی گوشی نزدیک باشه عالیه. روی گوش خیلی خوب میشینه و نرم و راحته و قابلیت بلند و کوتاه کردن داره. الان دارم یکی دیگه برای کادو دادن می گیرم. به نسبت قیمت خوبش واقعا ارزش خرید داره
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/11/05
نرگس عزیز از اینکه تا این حد این گلدتگ رو دوست داشتین انرژی خیلی خوبی رو بهمون دادین مرسی که انقدر دقیق تجربه استفاده از اون رو بهمون گفتین و از اینکه به نظر شما این پیشنهاد میتونه یه هدیه خوب باشه هم بینهایت خوشحالیم
رضا واهدی
1395/11/11
سلام. من این هدفون رو خریدم. قبلا هم محصولات دیگه ای رو خریده بودم اگر ممکنه همه رو با هم برام بفرستید
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/11/11
رضا جان دوست داریم بدونین که از اینکه سفارشتون رو تو گلدتگ ثبت کردین خیالتون راحت باشه چون شما میتونین همه سفارشاتتون رو ثبت کنین و یکجا تح.یل بگیرین درضمن هیچ کالایی بدون هماهنگی شما ارسال نمیشه
محمد شورانگيز
1395/11/11
چرا قيمتش توي خريد بيشتره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/11/11
محمد جان شما میتونین با انتخاب رنگ رندوم ، این پیشنهاد رو با تخفیف بیشتری ثبت کنین
شاهین مکرم
1395/11/23
سلام لطفا این محصول من رو که هنوز هم برام ارسال نشده کنسل کنید!
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/11/24
دوست عزیز سفارش های شما کنسل شد و مبلغ اون تو حساب کاربری شما شارژ شد
انسیه رنجبر
1395/12/09
سلام این کالا فقط با کابل با کامپیوتر شارژ میشه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/12/09
دوست عزیز شما میتونین سیم شارژ اون رو به سری شارژرتون وصل کنید و اون رو شارژ کنید
معین فرزین
1395/12/10
با سلام
اول از همه میخوام از گلدتگ تشکر کنم که واقعا داره به همه ما خدمت میکنه و از وقتی من با این سایت آشنا شدم همه آشنایان شوکه شدن از قیمت های واقعا عالی این شرکت.
دوم میخوام درباره این محصول عالی نظرمو بدم/
1_این محصول اصله و بنده هیچ تفاوتی بین این محصول و مشابهشو که فروشگاه ها 60 به بالا میفروشن ندیدم.
2_کیفیت این گلدتگ واقعاااا عالیه از برد بلوتوث گرفته(تا 10 متر) تا قدرت بیسش.
3_این مدل X3 هست که نسبت به مدل های قبلی(مثل خانواده Q همین برند) هم زیباتر هم جمع و جور تر و هم سبک تر شده.
4_همونطور که در مشخصات گفته قابلیت درج کارت حافظه هم داره و شما میتونید با استفاده از جک صدا یک هدفون دیگم بهش وصل کنید و یک موسیقی رو 2نفره گوش بدین.
5_شارژ دهی این هدفون به صورت مداوم نهایتا تا 3 ساعته که برای این رنج قیمت واقعا خوبه.

جمع بندی من از این هدفون یک کالای بی نقص نسبت به قیمتشه که واقعا آدمو به وجد میاره و باز هم از گلدتگ تشکر میکنم که همه جوره هوای مشتریاشو داره.با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/12/10
معین عزیز کامنت شما یکی از نظرهای خیلی خوب بود که انرژی بی نظیری رو به ما داد و دوست داریم بدونید که در کنار استقبال خوبی که از پیشنهاد ها میشه ما خیلی خوشحال میشیم نظر مثبت شما رو هم داشته باشیم مرسی از همراهی شما و تک تک دوستهامون خیلی حس خوبی داریم که این سفارش تون رو هم انقدر دوست داشتین
م. رحیم طرقی
1395/12/17
سلام وخسته نباشید. باتبریک پیشاپیش سال جدید و آرزوی سلامتی وادامه موفقیت. الان که رنگ صورتی موجود شده لطف کنید سفارش رنگ نارنجی بنده را با صورتی تعویض کنید. باتشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/12/17
دوست عزیز ما هم سال نو را پیشاپیش به شما و تمامی دوستهای خوبمون تبریک میگیم و ممنون میشیم در صورتی که رنگ مورد نظرتون امکان ثبت داره اون رو سفارش بدین و با تماس با پشتیبانی کالای قبلی رو لغو کنین
جلال دیباجی
1395/12/19
سلام من دوتاشو گرفتم برای خودمو داداش..فقط چند ساعت باید شارژ بشه چون من دفعه ی اول بیش از ۴ ساعت گذاشتم تو شارژ ولی چراغش قرمز بود بازم! البته خداروشکر آسیب ندید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/12/21
جلال عزیز مرسی که تجربه استفاده کردن از اون رو به دوستهای خوب گلدتگ گفتین
M Soleimani
1395/12/19
باعرض سلام و خسته نباشید.
من الان خریدم از حسابمم پول کسر شد اما خرید انجام نشد و زد ناموفق ، چرا؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/12/21
مرجان عزیز سفارش شما در تاریخ 1395/12/20 تراکنش بانکی منفی داشته که این مبلغ نهایتا بعد از 72 ساعت به حساب شما برمیگرده
سارا ذاکر
1395/12/22
فعلا زیاداستفاده نکردم ازش اما کیفیتش خوبه و صدای فوق العاده ای هم داره
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/12/22
سارا عزیز خیلی خوشحالیم که از صدا و کیفیت اون راضی هستین مرسی که نظرتون رو بهمون میگین
. .
1395/12/23
سلام و عرض ادب ...
بنده یک مورد هدفون x3 مشکی سفارش دادم!
میخواستم از خدمتتون در خواست کنم در صورتی که این هدفون ، دو شرط زیر رو نداره ، سفارش من رو کنسل کنید :
1.رنگ چراغ ال ای دی باید آبی باشد.
2.عبارت NIA بر روی کابل شارژر حک شده باشد.
در صورتی که دو شرط بالا رو داشته باشه جهت دریافت حضوری خدمتتون می رسم !
بسیار متشکرم !
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/12/23
نیما جان رنگ چراغ اون بستگی به شرایط اون داره اما روی کابل اون علامت NIA ثبت شده شما میتونین برای تحویل سفارش حضورا تشریف بیارین
مریم سوری
1396/01/21
سلام من رنگ نارنجی سفارش دادم اصلا به خوشگلی عکس نیست با عکس خیلی فرق میکنه خیلی مات و چرک تاب هست زیاد راضی نیستم ولی تو مغاره رنگ های دیگر ش رو دیدم خوشگل هستند
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/01/21
مریم جان به این نکته هم توجه داشته باشین که فلش های عکاسی هم بی تاثیر نیستن و شما اولین نفری هستین که این نظر رو دارین اما از اون جایی که نظر تک تک دوستهامون برای ما مهم و محترمه شما میتونین در صورت استفاده نشدن و کمتر از 7 روز اون رو به شرکت برگردونین
صادق نظام زاده
1396/01/28
سلااام خدمت دوستان .
میخاستم ببینم اونایی ک تجربه.استفاده از x3وQ1وQ8 رو دارن کدوم هدفون کیفیتش بهتره هم از لحاظ جنس هدفون و هم صداش .
با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/01/29
صادق عزیز امیدواریم دوستهایی که تجربه استفاده از این هدفون ها رو دارن شما رو تو انتخابتون راهنمایی کنن
Mohamadreza j
1396/02/11
سلام دوستانی ک استفاده کردن موقع اتصال با کامپیوتر صداش اختلاف زمانی نداره چون من این هدستو برای بازی میخوام
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/12
محمدرضا جان ما هم خوشحال میشیم دوستهای گلدتگ بتونن خیلی خوب راهنمایی تون کنن .
کاوه سلیمانی
1396/02/12
سلام به دوستان .
من عاشق موسقی با صدای بلندم ولی با وجود داشتن سیستم صوتی در منزل و خودرو بدلیل اینکه صدای بلند همسرم رو اذیت میکنه نمیتونم اونطور که میخوام لذت ببرم ولی این محصول تا حدود زیادی مشکلم رو حل کرده . البته پشت فرمون نمیشه استفاده کرد چون صدای اطراف رو نمیشنوی و این خطرناکه ولی در کل عالیه . پیشنهاد میکنم امتحان کنید . با تشکر از گلدتک
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/12
کاوه عزیز چقدر خوبه که این هدست تونسته راه حلی برای این نیاز شما باشه . ممنون از شما که نظرتون رو بهمون میگین ، چون برای ما هم خیلی مهمه که سفارش تون رو دوست داشته باشین .
الناز صابری
1396/02/14
سلام این هدست امروز به دستم رسید اما هرکاری میکنم به رادیو وصل نمیشه
میشه راهنمایی کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/16
الناز جان ممنون میشیم از راهنمایی دوستهای خوبمون استفاده کنین .
مریم فرهادی
1396/02/17
سلام گلدتگ عزیز.باز هم مثل همیشه عالیییییی
واقعا نسبت به قیمتش فوق العادست.
من همین الان یکی دیگه هم واسه دوستم خرید کردم.
خیلییییی ممنونم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/02/17
مریم عزیز میدونی برامون خیلی مهمه که سفارشت رو دوست داشته باشی ؟ این خیلی خوبه که این هدست رو عالی میدونی .
fateme erfani
1396/03/11
سلام ، رنگای دیگشو تمدید نمیکنین؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/11
دوست خوبم خیلی خوشحالم که با گلدتگ آشنا شدی اما تمدید کالاها بستگی به موجودی تامین کننده داره، ممنون میشم رو دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست دارین جزو اولین کسانی باشین که سفارش شون رو ثبت می کنن ، پیشنهاد می کنم حتما لینک تلگرام گلدتگ ( goldtag_net @ ) رو دنبال کنین .
fateme erfani
1396/03/12
خیلی ممنون از تمدید مجدد
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/13
فاطمه عزیزم خیلی خوشحالم که سفارشت رو ثبت کردی . مرسی که گفتی .
عبدالباسط نارویی
1396/03/15
سلام دوستان میشه کسانی ک گرفتن بگن ک باسش چطوره عالیه یا ن
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/18
دوست خوبم تا الان کامنت های زیادی رو داشتیم که میتونن از اونها برای انتخاب سفارش تون کمک بگیرین .
مرضیه رفیعی
1396/03/17
سلام دلیل تفاوت قیمت رنگای مختلف چیه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/18
عزیزم بسته به تعداد موجودی اون ها درصد تخفیف متفاوته .
بهارك جوادي
1396/03/18
سلام، من ديروز يك عدد از همين مدل هدفون تحويل گرفتم ولي يكي از گوشي هاش كار نميكنه و ازش صدا نمياد من بايد چيكار كنم برام تعويض ميكنيد؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/18
بهارک عزیزم مهمولا تو تیراژ بالای هر کالایی این اتفاق میفته ممنون میشم برای تعویضش با تیم پشتیبانی هماهنگ باشی .
مصطفی علیایی
1396/03/24
امروز به دستم رسید ...ممنونم...چند تا سوال دارم...من نمیتونم صداشو کم و زیاد کنم از طریق هدست؟ واینکه با همون کابلی که توشه بزنیم شارژ؟یکی میگه 2ساعت یکی میگه 4ساعت..کدوم درسته؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/28
دوست خوبم شما میتونین با کابلی که داره اون رو شارژ کنین اما طبق اطلاعات تامین کننده میزان شارژ استاندارد اون تا 2 ساعته . در مورد نکات استفاده از اون هم ، ممنون میشیم از راهنمایی دوستهایی که نظرهاشون رو ثبت کردن استفاده کنین .
فرزانه نیکوفکر
1396/03/29
اینومشکی به سفارشم اضافه میکنید؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/03/30
فرزانه عزیزم ممنون میشم برای هماهنگی های ارسال ، با تیم پشتیبانی تماس بگیری .
سارا قادری
1396/03/31
سلام ببخشید این هدست با تکون زیاد سر از سر میوفته؟ مثلا برای کسایی که ورزش میکنن و تحرک دارن این هدست مناسبه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/01
سارا جان امیدواریم دوستهای خوبمون نظرشون رو بهمون بگن .
عبدالباسط نارویی
1396/04/02
سلام لطفا میشه دوباره تمدیدش کنید اخه میخوام اخه من از من Q1خوشم نمیاد خواهشن تمدیدش کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/03
دوست خوبم امیدوارم تامین کننده موجودی شو رو داشته باشه و شارژش کنه ، اگه دوست داری از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر بشی میتونی کانال تلگرام گلدتگ رو که روی هدر سایت هم می بینی دنبال کنی | goldtag_net @
عبدالباسط نارویی
1396/04/10
اخه چقد مدل Q1رو تمدید میکنید خاهش مدل x3 رو تمدید لظفا
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/04/11
دوست خوبم موجودی کالاها و یا شارژ اون ها بستگی به موجودی تامین کننده داره . ممنون میشم رو دکمه درخواست تمدید کلیک کنی " شما میتونی با کانال تلگرام ما از پیشنهاد لحظه به لحظه ای گلدتگ ها با خبر بشی تا جزو اولین کسانی باشی که سفارشت رو ثبت میکنی | goldtag_net @ |
صدرا شریفی
1396/08/07
سلام
میشه مدل x3را مجدد تمدید کنید
من سه تا خریدم و خیلی راضی بودم
برای دوستان هم میخوام سفارش بدم
هر کی تا به حال دیده خیلی از کیفیت و قیمتش خوشش اومده
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/07
سلام دوست خوبم .....چقدر عالی که این پیشنهاد تونسته نظرت رو به خوبی تامین کنه، و از اینکه اون رو آفر خوبی میدونی خوشحالیم،عزیزم امیدوارم تامین کننده موجودی شو داشته باشه و شارژ شه، ،ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی میتونی با کانال تلگرام گلدتگ goldtag_net @ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر شی .
حمید نادری
1396/08/28
In goldtag dige tamdid nemishe??
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/08/29
دوست خوبم ....لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ،تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ شه .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید