محصولات پیشنهادی
دمنوش گیاهی کومین دریند
دمنوش گیاهی کومین دریند
دمنوش گیاهی کومین دریند
دمنوش گیاهی کومین دریند
دمنوش گیاهی کومین دریند
دمنوش گیاهی کومین دریند
توضیحات

گلدتگ امروز یک محصول جدید رو به شما دوستان معرفی میکنه که شاید بخاطر تبلیغات زیاد تلویزیونی با این پکیج چای لاغری آشنایی داشته باشید. این چای لاغری  ویژگی های مهمی داره که حسابی جذابش کرده. اول ازهمه و همونطور که از اسمش پیداست مدعی این هستش که باعث لاغری میشه.

ویژگی مهمش ۱۰۰٪ گیاهی بودن محصوله که از مواد شیمیایی در ساختش استفاده نشده و به همین خاطر بدون عوارض محصولات لاغری شیمیایی هستش.

این چای با بالابردن متابولیسم باعث چربی سوزی و در نهایت کمک به لاغری میشه اما توجه داشته باشید که این چای هم مثل تمامی چربی سوزها با داشتن رژیم غذایی مناسب تاثیر خیلی بیشتری داره.

خیلی مهمه که تی بگ ها حداقل یک ربع قبل از مصرف دم بکشند ، چون تاثیرشون بیشتر میشه. دوره کامل این محصول شامل ۴ پکیج و ۱۶۰ تی بگ هستش و برای پکیج کامل تخفیف بیشتری در نظر گرفتیم.

منتظر نظرات شما دوستان در مورد این گلدتگ هستیم

پریسا احمدی
1395/07/09
به عنوان کسی که تمام روش های لاغری رو امتحان کرده باید بگم هیچ تاثیری بر روی لاغری ندارند ... روی بسته شون هم نوشته همراه با رژیم و نیم ساعت ورزش در روز که اگه شما رژیم و ورزش داشته باشید خود به خود وزن کم می کنید دیگه این چای ها رو احتیاج ندارید و نکته مهم اینکه مصرف این چای ها برای مدت بیشار از 3 هفته روی دستگاه گوارش تاثیر منفی می زاره بهتره بعد از سه هفته دو هفته به خودتون فرصت بدید اگه خواستید دوباره مصرف کنید.
0
سارا خاک زاد
1395/07/10
از این دمنوشها من از اگهی تلویزیون خریدم برای بازدهی لاغری 4 تا بسته فرستادند 100/000 تومان مصرفش روزی 3 بار هستش حدود 20 روز هم استفاده می کنم حدود 2 کیلو وزنم کم شده بهتون پیشنهاد می دم بخرید هم قیمتشو گلدتگ ارزون تر می ده هم تاثیر برای لاغری داره
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/10
سارا جان ممنونم که وقت گذاشتید و بعد از استفاده از محصول،دیدگاهتون رو با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتید تا با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنند
حامد عبدالغفوریان
1395/07/12
سلام من ازاین محصول از آگهی برنامه خندوانه خرید کردم الان دو ما هست استفاده میکنم و دو کیلو وزن کم کردم طریقه استفاده روی بروشور توضیح داده حتما باید15دقیقه قبل از غذا دمنوش را استفاده کنید روزی هم حداقل 3 بار
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/13
سلام حامد جان ممنونم از ثبت دیدگاهتون و توجه شما به کامنتهای دوستای دیگه!
غزاله نوروزي
1395/07/10
سلام لطفا هركسي ك خريده يا اشنايي داره پيام بزاره ممنون راجب تاثيراتش
0
غزاله نوروزي
1395/07/10
٢تا قيمت متفاوته چرا؟؟
يعني اون ك گرون تره محصولاتش كامل تر و بيشتره
يا اينكه تخفيف بيشتري خورده
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/10
غزاله جان همونطور که در بخش ویژگی های محصول ذکر شده تخفیف این گلدتگ با توجه به تعداد سفارش متفاوت میباشد
شهرزاد الف
1395/07/11
روزی چند بار و چه موقع باید استفاده بشه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/12
شهرزاد جان اطلاعات بر روی پکیجینک این محصول موجود هست
سارا اشتری
1395/07/12
من از روی آگهی تلوزیونی خریدم ، هر بسته 25 هزار تومان بود. طعم خوبی داره و هیچ نوع عوارض گوارشی یا پوستی ایجاد نمیکنه. به من احساس سیری میداد اما من وزن کم نکردم . شاید تاثیرش روی افراد مختلف فرق داشته باشه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/12
سارای عزیز ممنونم از اینکه وقت گذاشتی و با ثبت دیدگاهتون به دوستای دیگه کمک میکنید انتخاب بهتری داشته باشند
هدا صادقیان
1395/08/01
سلام. این محصول و محصولات لاغری بدون ورزش و رژیم تاثیری ندارن و به قول خانم احمدی همین طوری هم با ورزش و رژیم لاغر می شین.ضمن اینکه در دراز مدت عوارضشون معلوم میشه....
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/08
سلام عطیه جان همونطور که در توضیحات این محصول ذکر شده این چای با بالابردن متابولیسم باعث چربی سوزی و در نهایت کمک به لاغری میشه اما توجه داشته باشید که این چای هم مثل تمامی چربی سوزها با داشتن رژیم غذایی مناسب تاثیر خیلی بیشتری داره.
محمد وثیقی
1395/08/13
سلام من این محصول رو 15 روزی میشه که گرفتم خیلی خوبه ودرکنار رژیم غذایی میتونید نتیجه بگیرید ممنون از گلد تگ
0

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید