محصولات پیشنهادی
لیزر دایود مرکز زیبایی صدف
لیزر دایود مرکز زیبایی صدف
لیزر دایود مرکز زیبایی صدف
لیزر دایود مرکز زیبایی صدف
لیزر دایود مرکز زیبایی صدف
لیزر دایود مرکز زیبایی صدف
لیزر دایود مرکز زیبایی صدف
لیزر دایود مرکز زیبایی صدف
توضیحات

لیزر موهای زائد ، جزو گلدتگ‌های پرطرفدار هستش و تا امروز لیزرهای مختلفی رو به شما عزیزان پیشنهاد دادیم و همیشه استقبال خوبی ازشون شده ، بهمین خاطر گلدتگ امروز لیزر موهای زائد در مرکز زیبایی صدف رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که شما امکان استفاده از 4 پکیج، بصورت ناحیه‌ای و یا تمام قسمت‌های بدن رو دارید.

دستگاه لیزر دایود ،رنگدانه مورد نظر را بمباران و نهایتاً از بین میبره. اثر نور لیزر بر روی ملانین یا رنگدانه مو بر اساس مکانیسم گرم نمودن آن تا حد نابود کردن مو بوده که این مکانیسم به نام فوتوترمولیز خوانده میشه . عملکرد ليزر دايود : ميزان نفوذ بالاي ليزر دايود با طول موج 808 نانومتر و همچنين ميزان جذب ملانين در اين طول موج، اين ليزر را در رديف يکي از مناسب ترين انتخاب ها جهت رفع موهاي زائد قرار مي دهد. در هنگام درمانهاي ليزري، سيستم هاي خنک کننده مناسب نقش موثري در کاهش دماي اپيدرم داشته و ضمن کاهش احتمال آسيب هاي حرارتي، موجب افزايش سرعت درمان مي شوند.

ویژگی بعدی این مرکز ، داشتن محیطی کاملا تمیز و بهداشتی ، با حضور پزشکان مجرب هستش.

قبلا هم این گلدتگ رو به شما عزیزان پیشنهاد داده وبدیم که استقبال خیلی خوبی ازش شد و نظرات کاملا مثبتی در مورد نحوه ارائه خدمات ، برخورد پرسنل و ... دریافت کردیم ، امیدواریم تا این بار هم بتونیم رضایتتون رو بدست بیاریم.

مرمر ثابتی زاده
1395/07/17
گلدتگ عزیز، با توجه به بازه ی زمانی مهلت استفاده و فواصل جلسات لیزر که 4 هفته است؛ عملا امکان استفاده از دو جلسه برای یک فرد بسیار کم است. مگر آنه دقیقا در روزهای ابتدایی برای این گلدتگ اقدام نمایند.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/18
مریم جان بابت زمان استفاده از گلدتگ ها بهتره با مرکز مورد نظر هماهنگی کنید درصورت امکان تایم مورد نظرتون رو در اختیارتون قرار خواهند داد.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید