محصولات پیشنهادی
کیف زنانه Weid polo
کیف زنانه Weid polo
کیف زنانه Weid polo
کیف زنانه Weid polo
کیف زنانه Weid polo
کیف زنانه Weid polo
کیف زنانه Weid polo
کیف زنانه Weid polo
کیف زنانه Weid polo
کیف زنانه Weid polo
کیف زنانه Weid polo
کیف زنانه Weid polo
کیف زنانه Weid polo
کیف زنانه Weid polo
توضیحات

آخرین مدل کیف زنانه ای که پیشنهاد دادیم ، کیف LouisVuitton  بود که بخاطر طرح monogram ظاهر خاصی داره اما گلدتگ امروز کیف زنانه Weid polo رو به شما دوستان معرفی میکنه که طراحیش ساده و شیکه و برای سر کار ، دانشگاه ، دم دستی ، ... انتخاب خیلی خوبیه ، مخصوصا که با قیمت خیلی خوبی روی سایت قرار گرفته.

نرگس کریمی
1395/06/18
سلام خسته نباشید من الان یه دونه از این کیفا رنگ یاسی خریدم ولی پشیمون شدم میخوام رنگ دیگشو بگیرم امکانش هست برام حذفش کنید؟ممنون قیمتاتون خیلی عالی هستن خیییییییییلی من هررر روز ازتون خرید میکنم همه چیتون عاااالییییههههههه
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/18
سلام نرگس جان درخواستتون اجرا شد و مبلغش در حساب کاربري شما ذخيره شده.درصورتي که مايل هستيد مبلغ به کارت شما واريز بشه ممنون ميشم با تکميل فرم بازگشت وجه از حساب کاربري،به ما اطلاع بديد.خوشحالم که گلدتگ رو انتخاب کردید و امیدوارم با معرفی به دیگران به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید
هادي وطن نژاد
1395/06/24
سلام
من قهوه اي تيره اش را سفارش دادم و خيلي خوب بود دقيقا مثل عكسش بود ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/25
سلام هادی جان خیلی خوشحالم که از سفارشتون راضی هستید و ممنونم که بعد از تحویل کالا دیدگاهتون رو با ما و دوستای دیگه درمیون میگذارید.امیدوارم بتونیم رضایت و اعتمادتون رو تا حدی جلب کنیم که با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید.
الهام يوسفي
1395/06/26
سلام من رنگقهوهاي تيره رو سفارج دادم خيلي جيک و خوب بوداندازش نه زياد بزوگه نه کوچيک و جادار هم هست و جنسش هم خيلي خوبه ممنون گلد تک
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/27
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.
پروین حدادی
1395/06/28
امروز کیفمو تحویل گرفتم، خیلی ازش خوشم اومد دقیقا مثل عکسش هست، برا دوستامم میخوام سفارش بدم، مرسی گلدتگ جون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/28
پروین جان خیلی خوشحالم که این محصول مورد پسندتون قرار گرفته و ممنونم که با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک میکنید
نیلوفر جباری
1395/07/14
سلام و خسته نباشید
من این محصول به دستم رسید. خیلی خوب و شیکه ... دقیقا مثل عکس ها هست . از تیم خوب گلدتگ سپاسگذارم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/15
سلام نیلوفر جان خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.
razie molaie
1395/07/14
سلام گلدتگ عزیز
این کیف ظاهر زیبا و دوخت تمیزی داره. منتظرم تا رنگ قهوه ای تمدید بشه و زودی بخرمش
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/14
دوست عزيز خيلي خوشحالم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
الهه تدین
1395/07/17
سلام گلدتک عزیر
من وقتی سفارشهام به دستم میرسه وظیفه خودم می دونم که از کیفیت خوب کالاها تشکر کنم و یا اگه نقد یا پیشنهادی دارم برای بهبود و پیشرفت کار به تیم خوب شما انتقال بدم. امروز سفارش این مدل کیف رنگ عسلی به دستم رسید. فقط در یک کلام باید بگم بسیار عالی بود. مرسی.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/17
سلام الهه جان خیلی خوشحالم که دوست داشتی و یه دنیا ممنونم که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتی.امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید