محصولات پیشنهادی
مرکز تخصصی زبان پرتو دانش
مرکز تخصصی زبان پرتو دانش
مرکز تخصصی زبان پرتو دانش
مرکز تخصصی زبان پرتو دانش
مرکز تخصصی زبان پرتو دانش
مرکز تخصصی زبان پرتو دانش
مرکز تخصصی زبان پرتو دانش
مرکز تخصصی زبان پرتو دانش
مرکز تخصصی زبان پرتو دانش
مرکز تخصصی زبان پرتو دانش
توضیحات

گلدتگ امروز موسسه آموزش و تخصصی پرتو دانش رو به شما عزیزان معرفی میکنه و شامل دوره های مختلف بحث آزاد هستش.دوره های بحث آزاد موسسه پرتودانش برای کلیه افرادی که سطح زبان آنها بالاتر از pre intermediate می باشد در دو سطح :

سطح یک pre  intermediate  و intermediate

سطح دو upper intermediate و advanced

برگزار می گردد.اساتید که این دوره ها را تدریس می نمایند تحصیل کرده از خارج ( آمریکا – انگلیس) بستگی به انتخاب دانشجو (مکالمه آمریکایی یا انگلیسی )می باشند

هر جلسه کلاس مبتنی بر موضوعات مختلف می باشد که کلیه شرکت کنندگان در این مباحث شرکت می نمایند در قالب مباحث استاد مباحث را بررسی می نماید و مواردی که نیاز به تدریس موضوعی اعم از گرامر یا لغات یا موارد مختلف را به صورت کاملا موردی ( به نوعی که وقت کلاس هدر نرود) تدریس می نماید

 سیستم PRC که از کتاب New CuttingEdgeکه سیستم آموزشی رسمی بخش آموزش زبان انگلیسی BritishCouncil انگلستان می باشد و مشتمل بر سطوح:

Advanced UpperIntermediate Intermediate Pre Intermediate Elementary Starter

 

می باشد هر سطح آن دارای کتاب Dictionary , Work , Studentهمان سطح می باشد .
این سیستم علاوه بر آموزش چهار مهارت اصلی ( گفتاری ، شنیداری ، نوشتاری و خواندن ) گرامر ،لغت و تلفظ زبان انگلیسی را نیز به حداقل توجهی از پیشرفت می رساند . در پایان هر درس بخش Practiceمطالب مهم درس را به صورت کاملا مدون مرور می نماید . هریک از سطوح دارای دیکشنری خاص آن سطح می باشد . هر سطح دارای سه آزمون کتبی مدون Longman انگلستان می باشد .
از مزایای دیگر این سیستم استفاده از کتاب جانبی WorkSkillsمی باشد که این کتاب لغت سال ۲۰۰۹ دنیا شناخته شده است . هر سه سطح این کتاب ( Advanced , Intermediate , Basic ) در طول دوره CuttingEdge کار میشود .
 

نحوه نظارت و پشتیبانی :

در طی دوره ، سرپرست آموزش با حضور در کلاسها به صورت مستقیم برنحوه اجرای آن نظارت می کند تا رضایتمندی دانشجو ها چه بیشترفراهم گردد و درصورت بروز مشکل هرچه سریعتر آن را بر طرف نماید .

 مزایای این سیستم :

 ۱ ) این سیستم در سال ۲۰۰۹ به عنوان یکی از سیستم های موفق جهت آموزش زبان آموزان جهت اخذ نمره مورد نظر IETLS در سطح جهان مطرح گردیده است .
 ۲ ) از مزایای دیگر این سیستم خدمات Online آن بر روی سایت  GETS.ir و www.partodanesh.com می باشد ، این سیسیتم تحت حمایت آموزشی Longman و Pearson Education انگلستان می باشد .
 ۳ ) به فارغ التحصیلان هر سطح مدرک رسمی و قابل رهگیری از Longman اعطا می گردد .
 ۴ ) این سیستم به گونه ای طراحی شده است که علاقمندان و نیز دانشجویان یا فارغ التحصیلان لیسانس و فوق لیسانس جهت افزایش دانش زبانی خود و نیزشرکت در امتحانات تخصصی در این دوره شرکت می کنند .
 ۵ ) موسسه پرتودانش به عنوان تنها مرکز برگزار کننده دوره PRC در ایران با نظارت مستقیم نماینده Longman و همچنین همکاری با ساتید متخصص و آموزش دیده از طرف Longman این دوره ها را در ایران برگزار می نماید .
 ۶ ) در طول دوره PRC به هر دانشجو یک مشاور و کارشناس آموزش اختصاصی معرفی می گردد که در طی دوره کارشناس روند یادگیری دانشجو را ارزیابی و روشهای بهتر فراگیری را به دانشجو راهنمایی می نماید .
 ۷ ) به هر یک از دانشجویان دفترچه برنامه ریزی اختصاصی داده می شود که کارشناس معرفی شده به صورت ماهانه برنامه های ارائه شده به هر یک از دانشجویان راثبت و پیگیری می نماید .
8)از مبتدی تا ieltsدر عرض کمتر از 1 سال

 

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید