محصولات پیشنهادی
تیشرت مردانه ASHEST TO DVST
تیشرت مردانه ASHEST TO DVST
تیشرت مردانه ASHEST TO DVST
تیشرت مردانه ASHEST TO DVST
تیشرت مردانه ASHEST TO DVST
توضیحات

گلدتگ امروز تیشرت مردانه طرح Ashes To Dust رو به شما دوستان معرفی میکنه که بصورت تک رنگ و تک مدل در سه سایز Large - Xlarge - XXlarge میتونید سفارش بدید.

همونطور که میدونید امسال طرح های چهارخانه درشت خیلی مد شدند و این مدل هم طبق مد سال طراحی شده و مثل برش و کات این مدل هم مثل تیشرت های long هستش (یعنی جلو عقب تیشرت کمی بلند تر از پهلوهاست) که باعث تن خور بهتر تیشرت میشه.

یقه تیشرت های جدید هم اکثرا همه باریک شدند و دیگه مثل قبل از کشباف های قطور برای یقه استفاده نمیشه و البته یقه های جدید  ظاهر بهتری هم دارند.

 

tshirt moosavi

 

امید هادیان
1395/05/23
سلام .من این تیشرت و خریدم ..امیدوارم کیفتش خوب باشه چون اولین خریدم از این سایته . و چون من علاقه زیادی به لباس دارم ..اگه کیفتش خوب باشه ...گلد تک های دیگرو هم خریداری میکنم ..ولی تعریف اینجارو شنیدم ...موفق باشین .
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/25
سلام امید عزیز خیلی خوشحالم که با گلدتگ آشنا شدید و امیدوارم بتونیم رضایتتون رو جلب کنیم.ممنونم که بهمون اعتماد کردید.منتظر ارسال نظرتون درمورد کیفیت محصول هستیم
علی گرگی
1395/05/25
سلام ببخشید روز پیش کامنت گذاشتم که این خریدم کنسلش کنید ولی جوابی دریافت نکردم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/26
سلام علی جان درخواستتون اجرا شد و مبلغش در حساب کاربري شما ذخيره شده.درصورتي که مايل هستيد مبلغ به کارت شما واريز بشه ممنون ميشم با تکميل فرم بازگشت وجه از حساب کاربري،به ما اطلاع بديد.
امید هادیان
1395/05/27
سلام .این تی شرت همین الان به دستم رسید ..بسیار تی شرت زیبا با تن خوره عالی .من L رو سفارش دادم ...انگار برای خودم دوخته و درست شده ..این اولین خریدم بود .واقعا به سایته شما علاقه مند شدم .موفق باشین
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/27
سلام امیدجان خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید