محصولات پیشنهادی
آویز ساعت
آویز ساعت
آویز ساعت
آویز ساعت
آویز ساعت
آویز ساعت
آویز ساعت
توضیحات

در چند ساله اخیر استفاده از اکسسوری های مثل دستبند ، رپ دور مچ ، گردنبد و .... به شدت در مد و فشن روز جایگاه پررنگ تری پیدا کرده و به همین خاطر برندهای خیلی لوکسی مثل cartier ,vancleef  , .... در این زمینه  بصورت تخصصی شروع به کارکردند. یکی از محصولات پرطرفدار در این دسته، آویز های ساعت هستند که معمولا در این برندها با جنس طلا و پلاتین ساخته میشند که قیمت های خیلی بالایی هم دارند.

علت اصلی استقبال زیاد از آویز های ساعت علاوه بر چشمگیر تر بودن اونها نسبت به دستبند معمولی ، استفاده روزمره تر (casual) نسبت به دستبندهای نگیندار و سنگین هستش و اینکه آویزها براحتی میتونند با هر تیپی ست بشند.

گلدتگ امروز چهار طرح پرطرفدار و زیبا از این آویز ها رو به شما دوستان پیشنهاد میده که علاوه بر قیمت فوق العاده، بخاطر داشتن جنس استیل طلایی بیشترین شباهت رو به طلا دارند که باعث زیبایی بیشتر آویزها میشه.

در مورد ثبات رنگ اونها نمیتونیم اطلاعاتی در اختیارتون بزاریم چون طی استفاده این مورد معلوم میشه ولی معمولا جنس استیل دوام و ثبات رنگ خوبی داره.

مثل همیشه منتظر نظرات شما عزیزان هستیم.

مهرناز دربان
1395/06/01
salam mishe baghiye modelharo ham tamdid konin
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/02
دوست عزيز خيلي خوشحالم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
نگین آرامش
1395/06/07
خیلی خیلی ظریف و زیبا همونجور که همیشه از گلدتگ دیدیم. واقعا عالیه و بازم باید بگم شما بی نظیرین
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/08
نگین جان خیلی خوشحالم که این محصول مورد پسندتون قرار گرفته و از سفارشتون راضی هستید.ممنونم که بعد از تحویل کالا وقت گذاشتید و دیدگاهتون رو با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتید
حمیده کشاورزیان
1395/06/11
سلام گلدتگ.خسته نباشید.
من آویز نعل رو سفارش داده بودم و امروز به دستم رسید.
خیلی ظریف و خوشگله و دقیقا شکل عکسهاست.
به جرئت میگم بهترینید.
مرسی
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/11
سلام حمیده جان خیلی خوشحالم که دوست داشتی. یه دنیا ممنونم از کامنتهای پر انرژی شما!

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید