محصولات پیشنهادی
شمع آباژور عطری Melinera
شمع آباژور عطری Melinera
شمع آباژور عطری Melinera
شمع آباژور عطری Melinera
شمع آباژور عطری Melinera
شمع آباژور عطری Melinera
توضیحات

شمع پرکاربردترین وسیله روشنایی در گذشته بوده که همچنان در روزگار ما نیز طرفداران زیادی داشته و مورد استفاده قرار می گیره . اما با این تفاوت که شمع های جدید دیگه جنبه روشنایی ندارند و بیشتر بعنوان وسیله ای برای تزیین استفاده می شوند و  می توان گفت شمع فانتزی جزء وسایل تزیینی بسیار پرکاربردند که کاربرد آن تنها به خانه نیز محدود نشده و در برگزاری مراسم یا رستوران ها و کافه ها و ... نیز از شمع برای تزیین استفاده می کنند.

گلدتگ امروز هم یک پیشنهاد خیلی خوب دیگه براتون داره و شمع عطری Melinera رو به شما عزیزان معرفی می کنه که امتیاز اصلی در مقایسه با مدل های پیشنهادی قبلی ، طراحی متفاوت و فانتزی به شکل آباژوره و با استفاده از آن ، علاوه بر دکور زیبا می تونید از ایجاد نوری ملایم هم لذت ببرید.

امتیاز بعدی عطری بودن این محصوله که دارای 2 رایحه مختلف Vanilla , Melocoton هستش و با روشن شدن ،  بوی معطر در فضا می پیچه.

این محصول بخاطر داشتن طراحی متفاوت و پکیجینگ کادویی ، علاوه بر استفاده شخصی ، می تونه انتخابی مناسب برای هدیه به عزیزانتون هم باشه. 

توجه داشته باشید نمونه های مشابهی از این محصول در بازار موجوده که هم سایز کوچکتری دارند و هم اینکه ظرافت و زیبایی مدل پیشنهادی ما رو نداشته. بخاطر اینکه این مدل بیشتر جنبه دکوری داره ، ظاهرش مهمتره و این بار هم تیم فروش ما موفق شدند تا بالاترین کیفیت رو با بیشترین تخفیف برای شما آماده کنند ، امیدواریم تا این بار هم بتونیم رضایت شما رو بدست بیاریم.

zeinab pazoki
1395/04/05
سلام خسته نباشید.. ببخشید اگه شمعش یعد یه مدت استفاده تموم بشه آیا امکان گذاشتن یه شمع دیگه هست ؟!
منتظر جوابتون هستم گلدتگ جان چون از این کار خیلی خوشم اومده و میخوام تا قبل از دریافت بقیه سفارشام این آباژور رو هم سفارش بدم
ممنون از لطفتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/06
سلام زینب جان شمع این محصول حالت کاسه ای هستش و بعد ازتمام شدن شمع میتونید ظرف رو با پارافین مایع پر کنید.
حمید رضا محبی
1395/04/07
سلام.
واقعا عالی بود.واقعا عالی بود.
در ضمن میشه خواهش کنم سبد کالا اضافه کنید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/08
سلام حمید عزیز خوشحالم که از سفارشتون راضی هستید و ممنونم که وقت گذاشتید و دیدگاهتون رو با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتید.گلدتگ فروشگاه اینترنتی نیست و سایت تخفیف گروهی هستش بهمین دلیل سبد کالا نداریم اما با یکبار کردن حساب کاربریتون میتونید تمام سفارش های مورد نظرتون رو باهم ثبت کنید.
روشنک عربی
1395/04/08
با سلام خانم احمدی عزیزم
با سپاس فراوان از خانم احمدی مسئول منطقه 5 خیلی ممنون از راهنمایی هاتون و پیگیری های دقیق و بجا . مچکرم خانم احمدی عزیز . این محصول عالی بود خیلی شیک و زیبا بنظرم من بخرید دوستان که شمع دوست دارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/08
سلام روشنک جان خیلی خوشحالم که علاوه بر کیفیت محصولات از عملکرد تیم راضی هستید و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت دیدگاهتون به انتخاب دوستای دیگه کمک میکنید.امیدوارم با معرفی گلدتگ به دیگران،به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید.
ramtin rafiei
1395/04/11
این شمع ها بسیار زیبا بودند و ارزش خرید رو 100% دارند
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/12
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.
پریسا فخری
1395/04/19
سلام...من دو تا خریدم و یکی از شمع ها, هم باز شده بود وهم استفاده شده بود. و فیلترش سووخته بود....متاسفانه فرصت مرجوع کردن حضوری رو هم ندارم.اما خیلی دلسردم کرد این قضیه...موفق باشید
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/19
دوست عزيز بابت ايراد محصول از شما عذرخواهي ميکنم و اميدوارم از ما دلگير نباشيد چون در تعداد بالاي هر محصول،امکان خرابي وجود داره اما مثل هميشه مسئوليتش رو به عهده ميگيريم .کامنتتون رو با تیم پشتیبانی درمیون گذاشتم و جهت تعویض محصول بزودی با شما تماس گرفته میشه.
زهرا جندقی
1395/04/21
عالی و زیباست. هرزش خرید داره. عین خود عکس هست. ممنون از کار دقیق و صادقانتون.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/22
زهرا جان خوشحالم که از سفارش این محصول راضی هستید و ممنونم که وقت گذاشتید و دیدگاهتون رو با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتید
ندا محمد حسین پور
1395/04/23
خیلی خوشگله.بنظرم ارزش خرید رو داره.ممنون از تیم زحمتکش گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/24
خیلی خوشحالم که دوست داشتی ندای عزیز!
فاطمه ایزدی
1395/04/31
من اول در خرید این گلدتک تردید داشتم. ولی یدونه سفارش دادم و حالا همسرم تقاضا کرده یکی دیگه هم بخرم. ممنون از کیفیت خوب این کالا.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/31
فاطمه جان ممنونم که به ما اعتماد کردید و خوشحالم که تونستیم رضایت و اعتمادتون رو جلب کنیم.امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید
مریم زندی
1395/05/12
سلام این محصولتون فوق العادس من خرید حضوری داشتم انقد دوستداشتنی بود این شمع آباژوری که به جای یک عدد،یک جفت تهیه کردم.
سپاسگزارم؛موفق باشید
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/05/13
سلام مریم جان خیلی خوشحالم که این محصول مورد پسندتون قرار گرفته و از سفارشتون راضی هستید و امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید
م قطبی
1395/06/01
سلام من دوتاشو گرفتم و هر دو قشنگ و عالی هستند
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/01
سلام مرجان عزیز خوشحالم که این محصول مورد پسندتون قرار گرفته و ممنونم که وقت گذاشتید و دیدگاهتون رو با ما درمیون گذاشتید
سودابه توکلی
1395/06/01
پيام ميزارم براي تمديد تاييد نميكنيد
زنگم كه ميزنم بازم معلوم نمي كنيد كه تمديد ميشه يا نه
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/02
دوست عزيز خيلي خوشحالم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید