محصولات پیشنهادی
آچار همه کاره Snap n Grip
آچار همه کاره Snap n Grip
توضیحات

گلدتگ امروز آچار همه کاره Snap n Grip رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که شامل 2 آچار با سایزهای مخلتفی هستش و بکمک اون دیگه احتیاجی به انواع آچار با سایزهای مختلف ندارید و علاوه بر صرفه جویی در هزینه ، برای نگهداری اون ها دیگه احتیاجی به جعبه های ابزار بزرگ و جاگیر ندارید.

قبلا هم این محصول رو به شما عزیزان معرفی کرده بودیم که استقبال ازش عالی بود و بعد از ثبت حدود 2000 سفارش از اون ، نظرات مثبتی در مورد کیفیت و نحوه کارکرد اون دریافت کردیم ، امیدواریم تا این بار هم بتونیم رضایت شما عزیزان رو بدست بیاریم.

کوثر شرافتی
1395/03/24
سلام لطفا دوباره چراغ خورشیدی بیارید ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/25
دوست عزيز خيلي خوشحالم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
شيرين اصغري
1395/03/28
سلام،یه پکیج بخریم شامل دوتا آچار؟چرا قیمتاشون با هم فرق میکنه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/29
سلام رقیه جان تخفیف این محصول با توجه به تعداد سفارش،متفاوت هستش.
ابوالفضل خداوردی
1395/04/13
سلام کیفیت محصول در حد معمول می باشد
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/14
دوست عزيز با توجه به تعداد نسبتا بالاي فروش محصولات و سطح انتظارات مختلف ما انتظار دريافت نظرات متفاوت رو داريم بهمين دليل درصورتي که از محصول استفاده نشده باشه طبق گفته هاي ما در سايت 7 روز ضمانت برگشت داره چون بدترين اتفاق واسه ما بلااستفاده موندنه گلدتگ هاست.ممنونم که بعد از دريافت کالا وقت گذاشتيد و نظرتون رو درموردش با ما و دوستاي ديگه درميون گذاشتيد
حسن حاجی آبادی
1396/06/07
سلام. چرا تیم خوب و قدرتمند گلدتگ به فکر یک اپلیکیشن موبایل نمیافته؟ خداییش کاراییش از اینترنت و وب خیلی بیشتره. بهش فکر کنید و ان شاء ا... عملی بشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/07
سلام دوست خوبم ...پیغامتون رو به تیم فروش انتقال دادم ،امیدوارم این پیشنهاد رو هم، به زودی در گلدتگ داشته باشیم .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید