محصولات پیشنهادی
فندک اتمی طرح تپانچه
فندک اتمی طرح تپانچه
فندک اتمی طرح تپانچه
فندک اتمی طرح تپانچه
فندک اتمی طرح تپانچه
فندک اتمی طرح تپانچه
فندک اتمی طرح تپانچه
فندک اتمی طرح تپانچه
فندک اتمی طرح تپانچه
توضیحات

 گلدتگ امروز سری جدید فندک اتمی رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که ظاهرش با فندک های دیگه متفاوت تره و به شکل تپانچه هستش و بخاطر داشتن استند بهمراه فندک ، می تونه دکور زیبایی رو برای شما ایجاد کنه.

ویژگی بعدی امکان پر شدن مجدد این محصول با گاز فندکه که همیشه و همه جا دسترسی آسونی بهش دارید ، همچنین طراحی ضدباد این مدل هم باعث میشه تا در هر شرایط آب و هوایی ، قابل استفاده باشه.

قبلا هم فندک اتمی ROER GUN رو به شما مغعرفی کرده بودیم که استقبال خیلی خوبی ازش شد و پس از ثبت 112 سفارش ، موجودی اون بخاطر محدود بودن تعداد به اتمام رسید و نظرات مثبتی در مورد ظاهر و کارکرد اون ها دریافت کردیم ، این محصول هم از نظر کیفیت مانند مدل پیشنهادی قبلی هستش و تفاوت در سایز بزرگتر مدل های جدیده و اختلاف قیمت اون ها هم بهمین خاطره

امیدواریم تا این بار هم بتونیم رضایت شما عزیزان رو بدست بیاریم و دوستانه که موفق به خرید نمونه قبلی نشده ، بتونند از این گلدتگ استفاده کنند.

                     

یاسمن هورشناس
1395/08/07
سلام باتشکرازسایت خوبتون خواهش میکنم این فندک رو تمدیدکنیدخیلی چشممو گرفته باتشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/08
دوست عزيز خيلي خوشحالم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.
امیر حسن شیر افکن
1397/03/01
من بی صبرانه منتظر تمدید این کالام لطفا سریعتر تمدید کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/01
دوست خوبم ......در صورتیکه درخواست شارژ مجدد این کالا رو دارید ، روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین ، توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد بیشتر درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.
امیر حسن شیر افکن
1397/03/02
ببخشید می شه اگر این کالا تمدید شد به این شماره زنگ بزنید.......ممنون می شم
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/03/02
دوست خوبم .....متاسفانه این امکان رو نداریم .عزیزم لطفا روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن تا در صورت شارژ شدن براتون ایمیلش ارسال شه.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید