محصولات پیشنهادی
فلش فانتزی Verity
فلش فانتزی Verity
فلش فانتزی Verity
فلش فانتزی Verity
فلش فانتزی Verity
فلش فانتزی Verity
فلش فانتزی Verity
فلش فانتزی Verity
فلش فانتزی Verity
توضیحات

در دنیای امروز حافظه های کوچک و قابل حمل نقش بسیار مهمی در زندگی جوامع الکترونیکی دارند و همین موضوع سبب شده تا  فلش مموری ها در ظرفیت ها و اشکال بسیار متفاوتی تولید شوند تا کاربران بتوانند بدون کوچک ترین مشکلی، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنند

بهمین خاطر گلدتگ امروز فلش فانتزی Verity رو به شما عزیزان معرفی می کنه که دارای 2 حجم متفاوت 8GB و 16GB هستش و امتیاز اصلی اون در مقایسه با مدل های پیشنهادی قبلی ، طراحی فانتزی و متفاوت اون از شخصیت های معروف کارتونی هستش.

امتیاز بعدی داشتن گارانتی 5 ساله روی این محصول هستش تا بتونید خرید مطمون تری داشته باشید ، همچنین طبق اطلاعات پکیج ، این محصول مقاوم در برابر آب ، ضربه و لرزش هستش ، اما بخاطر اینکه خودمون تستش نکردیم و از صحت اون مطمئن نیستیم در قسمت ویژگی ها اشاره ای به اون نکردیم، چون همان طور که می دانید یکی از بارزترین ویژگی های گلدتگ داشتن صداقت در توضیحات و ویژگی های هر محصولی هستش.

قبلا هم نمونه های مختلف فلش مموری رو به شما معرفی کردیم که هربار استقبال خیلی خوبی ازشون شده و درخواست های زیادی برای تمدید اون ها داشتیم ، امیدواریم تا دوستانی که موفق به خرید نمونه های قبلی نشده ، بتونند از این گلدتگ استفاده کنند و باز هم بتونیم رضایت شما رو بدست بیاریم.

Mrs. Emami
1395/03/05
گلدتگ جان دستت درد نکنه خیلی فلش های زیبایی هستند. ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/06
خوشحالم که دوست داشتی مژگلن جان!
فاطمه ♯♬♪♬♩♯
1395/03/11
سلام گلدتگ عزیزم.امروزم وسایلمو تحویل گرفتم.فلش 16 خرس گرفتم.خیلی خوشگله.ممنون.قیافش مظلومه.هه هه .ممنون از همتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/12
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.
علی جعفری
1395/03/12
سلام اگه میشه فلش مموری مارک وایکینگ بیارید ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/12
سلام دوست عزيز خيلي خوشحالم که تونستيم اعتمادتون رو جلب کنيم و مايل هستيد محصولات مورد نيازتون رو از طريق گلدتگ تهيه کنيد.ممنونم که وقت گذاشتي و پيشنهادت رو مطرح کردي.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و اميدوارم يکي از گلدتگ هاي بعدي ما باشه.
روشنک عربی
1395/04/08
با سلام خانم احمدی عزیزم
با سپاس فراوان از خانم احمدی مسئول منطقه 5 خیلی ممنون از راهنمایی هاتون و پیگیری های دقیق و بجا . مچکرم خانم احمدی عزیز . این محصول عالی بود. من پاتریک رو گرفتم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/08
سلام روشنک جان خیلی خوشحالم که علاوه بر کیفیت محصولات از عملکرد تیم راضی هستید و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت دیدگاهتون به انتخاب دوستای دیگه کمک میکنید.امیدوارم با معرفی گلدتگ به دیگران،به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید.
محسن نظری
1395/04/17
سلام گلتک جان من 16 گیگ خرسی خریدم بدونه برد بود یعنی ماکت فلش بود میتونم مرجوع کنم خرابه
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/20
دوست عزيز بابت ايراد محصول از شما عذرخواهي ميکنم و اميدوارم از ما دلگير نباشيد چون در تعداد بالاي هر محصول،امکان خرابي وجود داره اما مثل هميشه مسئوليتش رو به عهده ميگيريم و درصورتي که مطمئن هستيد اين محصول ايراد داره ممنون ميشم واسه تعويضش با تيم پشتيباني هماهنگ کنيد.
علی حیدری
1395/07/08
با سلام و خسته نباشید
فلش من بعد از حدود یک ماه استفاده دچار مشکل شده و نمیشه به اون فایلی منتقل کرد و قفل شده چه جوری میتونم از گارانتیش استفاده کنم؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/07/10
سلام علی عزیز ممنون میشم با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.
فاطمه ♯♬♪♬♩♯
1395/08/14
سلام.گلدتگ جان خرداد 16 خرس رو گرفتم.باز دوستام دیدن اونام خواستن و 16 ماریو گرفتیم.همه وسایل من از شما دوتا دوتا خرید شده.مرسی بازم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/08/15
سلام فاطمه جان خیلی خوشحالم که دوست داشتید و ممنونم که با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک میکنید.
Sina Sadr
1395/09/29
سلام خسته نباشيد. اين فلش به ماشين هم ميخوره؟چون يك سري فلشا روي هيج ماشينو ضبطي كار نميكنه! ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/09/29
سینا جان کامنتتون رو تایید میکنم تا دوستهایی که استفاده کردن بتونن ما رو راهنمایی کنن

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید