محصولات پیشنهادی
ظرف بلور پایه دار Art in Glass
ظرف بلور پایه دار Art in Glass
ظرف بلور پایه دار Art in Glass
ظرف بلور پایه دار Art in Glass
ظرف بلور پایه دار Art in Glass
ظرف بلور پایه دار Art in Glass
ظرف بلور پایه دار Art in Glass
توضیحات

گلدتگ امروز یک پیشنهاد خیلی خوب دیگه براتون داره و ظرف پایه دار Art in Glass رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که کیفیت بالا و ظاهر بسیار زیبایی داره و این بار هم تیم فروش ما موفق شدند تا این محصول رو با تخفیف خیلی خوب برای شما آماده کنند.

امتیاز اصلی این محصول در مقایسه با مدل های پیشنهادی قبلی ، داشتن جنس بلور با برش های ظریف و زیبا  این مدله که ظاهری چشم گیرتری رو ایجاد کرده و برای سرو شیرینی ، آجیل و ... کاملا مناسب و کاربردیه.

ویژگی بعدی ، پکیجینگ کادویی این مدله که علاوه بر استفاده شخصی می تونه انتخابی کاملا مناسب و چشم گیر برای هدیه به عزیزانتون هم باشه.

سمانه بمپوری
1395/03/06
سلام
من خریداری کردم
از این عکسی که توی عکس هست خیلی کوچکتره
ولی کدر نیست رنگش خوبه
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/06
سلام سمانه جان خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.
عاطفه گنجعلی
1395/03/07
سلام ممنون ، من مشتری دائمتون هستم ؛ ازکالاها، کیفیت وسرعت وبرخورد پرسنل بسیارراضیم وممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/08
سلام عاطفه جان خیلی خوشحالم که علاوه بر کیفیت محصولات از عملکرد تیم راضی هستید و ممنونم که بین سایتهای تخفیف گروهی گلدتگ رو انتخاب کردید .اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.
مونا امیری
1395/03/09
سلام.
از اینی که تو عکس هست خیلی کوچیکتره و کدر هم هست اصلا ازین محصول راضی نیستم در ثانی قیمت واقعی اش هم همینیه که اینجا میخرین و 35000 تومان نیست!!!
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/10
سلام مونای عزیز همکاران ما مجدد سایز این محصول رو چک کردند و دقیق بوده اما فکر میکنم شما اضلاع این محصول رو اندازه گرفتید درصورتیکه منظور ما قطر ظزف هستش.درمورد قیمت محصولات همیشه گفتیم که ممکنه گلدتگهایی که به شما عزیزان پیشنهاد میدیم در شهرستان ها یا حتی محله های مختلف تهران با قیمت های مختلف پیدا بشه اما ما همیشه سعی کردیم پایین ترین قیمت رو به شما عزیزان پیشنهاد بدیم بهمین دلیل در بخش شرایط استفاده گفتیم که قبل از ثبت سفارشتون درمورد کیفیت و قیمت محصولات استعلام بگیرید.ضمن اینکه این امکان رو به شما عزیزان دادیم تا درصورتی که محصولی مورد پسندتون قرار نگرفت و استفاده نشده باشه تا 7 روز امکان مرجوع شدن رو داشته باشید چون بدترین اتفاق واسه ما بلااستفاده موندنه گلدتگ هاست.ممنونم که وقت گذاشتید و بعد از تحویل کالا دیدگاهتون رو با ما درمیون گذاشتید.
مهدی منصوری
1395/03/30
سلام
من اینو خریدم خیلی عالی و زیباست قیمتش مناسبه از گلدتک ممنونم واسه کالاها و برخورد خوب پرسنلش .
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/31
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید