محصولات پیشنهادی
جوانسازی دست و پا انستیتو زیبایی مریم
جوانسازی دست و پا انستیتو زیبایی مریم
جوانسازی دست و پا انستیتو زیبایی مریم
توضیحات

گلدتگ امروز جوانسازی دست و پا در انستیتو زیبایی مریم رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که با استفاده از دستگاه مخصوص انجام شده و با استفاده از مواد جوان ساز و روشن کننده پوست ، لایه برداری کرده و تاثیر فوق العاده ای داشته و شما تنها با یک جلسه هم می تونید تاثیر اون رو مشاهده کنید.

توجه داشته باشید برای هر دست و هر پا باید یک کد تهیه کنید.

سپیده جواهری
1395/03/21
سلام من اینجا رفتم. خیلی خیلی عالی بود. دستهام خیلی روشن و زیبا شدن و دیگه دور ناخن هام هم پوسته نمیشه .کارشون عالی بود .من خیلی راضی ام
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/22
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت سرویس دهی این مجموعه راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.
مهسا مهدیزاده
1395/04/04
سلام لطفا بفرمایید ایا لکه های قهوه ای دست هم از بین میرود یانه
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/05
سلام مهسا جان کامنتتون رو تایید میکنم تا دوستانی که از این گلدتگ استفاده کردند و یا اطلاع دارند راهنماییتون کنن اما فکر میکنم بهتره با مجموعه مورد نظر تماس بگیرید چون اطلاعاتشون تخصصی هستش
غزل پرتو
1395/06/08
سلام. من یک جلسه رفتم ولی هیچ تأثیری ندیدم و ادعای "تاثیر فوق العاده بالا حتی با یک جلسه" اصلا صحت نداشت. دست من هیچ تغییری نکرد، فقط بعد از اتمام کار، خود خانمی که کار رو انجام می‌دادن فرمودن که دستات خیلی تغییر کرده! اما من که تغییری ندیدم!
ضمنا به جای مدت زمان 35 دقیقه مدتی که مواد روی دست من موند بیست دقیقه بود!
و برای مواد مصرفی هم 1000 تومن اضافه گرفتن! 1000 تومن پولی نیست اما من نمی‌فهمم چرا هزینه تمام شده رو از اول توی سایت نمی‌نویسن! اینطوری آدم احساس می‌کنه که با آدمای صادقی طرف نیست.
و البته از وجه خوب ماجرا هم بگم که برخورد خوبشون در برخورد با مشتری بود.
1
گلدتگ
گلدتگ
1395/06/23
سلام فرزانه جان قطعا نظارت ما بر روی کیفیت سرویس دهی خدمات به اندازه کیفیت محصولات نیست و همونطور که در جریان هستید این مسئله بصورت حضوری امکانپذیر نیست و در کل پیشنهاد ما برای استفاده از خدمات جهت ارزیابی کیفیت سرویس دهیشون هستش تا در صورتی که مورد قبولتون واقع بشه مجدد از خدماتشون استفاده کنید.کامنتتون رو به تیم فروش انتقال دادم و ممنونم که وقت گذاشتید و بعد از استفاده دیدگاهتون رو با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید