محصولات پیشنهادی
پکیج لوازم التحریر BEBETO
پکیج لوازم التحریر BEBETO
پکیج لوازم التحریر BEBETO
پکیج لوازم التحریر BEBETO
پکیج لوازم التحریر BEBETO
پکیج لوازم التحریر BEBETO
توضیحات

گلدتگ امروز پکیج لوازم التحریر BEBETO رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که شاید خیلی از شما ، با پاستیل های خوشمزه و هیجان انگیز BEBETO آشنایی دارید و اون ها رو امتحان کردید.

این محصول شامل جامدادی فلزی ، مداد نوکی ، 2 مداد مشکی ، خط کش ، پاک کن و تراش بوده که تمامی اون ها جزو لوازم پراستفاده و کاربردی دانش آموزان هستش و طراحی فانتزی و متفاوت اون باعث ایجاد انگیزه و هیجان بیشتر در کودکان میشه.

امتیاز بعدی 2طبقه بودن جا مدادی این مدله که می تونید لوازم بیشتری رو درونش قرار بدید.

توجه داشته باشید این محصول بصورت اشانتیون بروی محصولات BEBETO هستش و تامین کننده ، بخاطر حجم بالایی از سفارش که روی اون داشته ، این محصول رو بصورت جداگانه در اختیار ما قرار داده.

محبوبه عبدی
1395/02/23
سلام. تازه با گلدتگ آشنا شدم؛ یه ایراداتی داره سایتتون اما خیلی باحالید، تا جایی که بشه ازتون حمایت میکنم به امید پیشرفت بیشتر.
گلدتگ عزیز من این کالا رو همراه چند کالای دیگه خرید کردم میخوام که از طریق پست سفارشی سریعتر واسم ارسال بشن..
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/26
محبوبه عزیز خیلی خوشحالم که موفق شدیم رضایت و اعتمادتون رو جلب کنیم و علاوه بر کیفیت محصولات از عملکرد تیم راضی هستید.امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه کمک کنید و مثل همیشه منتظر پیشنهادات سازندتون هستیم.یه دنیا تشکر بابت کامنتهای پر انرژی شما!
Mrs. Emami
1395/02/29
گلدتگ جان جامدادیش خیلی محکم و جمعدو جوره. ضمنا قیمتش عالیه. خیلی ممنونم ازتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/29
دوست عزیز خوشحالم که از کیفیت این محصول راضی هستید و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت دیدگاهتون به انتخاب دوستای دیگه کمک میکنید.امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بیشتری جهت همکاری با تامین کننده های مختلف فراهم خواهد شد.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید