محصولات پیشنهادی
ساعت زنانه ESPRIT
ساعت زنانه ESPRIT
ساعت زنانه ESPRIT
ساعت زنانه ESPRIT
ساعت زنانه ESPRIT
ساعت زنانه ESPRIT
ساعت زنانه ESPRIT
ساعت زنانه ESPRIT
ساعت زنانه ESPRIT
ساعت زنانه ESPRIT
ساعت زنانه ESPRIT
ساعت زنانه ESPRIT
ساعت زنانه ESPRIT
ساعت زنانه ESPRIT
توضیحات

در طی یک هفته گذشته 2 مدل ساعت زنانه از برندهای Gucci , Romanson رو به شما معرفی کردیم که استقبال خیلی خوبی ازشون شد و بخاطر محدود بودن تعداد موجودی اون ها خیلی سریع به اتمام رسید.

بخاطر درخواست شما عزیزان برای تمدید این محصول ، گلدتگ امروز نمونه جدید ساعت زنانه از برند ESPRIT رو به شما عزیزان معرفی می کنه که مانند نمونه های پشینهادی قبلی کیفیت بالایی داره و در اون سعی شده جزئیاتی مانند لوگو ESPRIT روی صفحه ، پشت صفحه و روی بند رعایت بشه تا بیشترین شباهت به نمونه اصلی داشته باشه.

امتیاز بعدی این محصول در مقایسه با مدل های پیشنهادی قبلی ، خرج کار متفاوت طرح باگت هستش که ظاهر چشم گیرتری رو ایجاد کرده و بخاطر داشتن 2 رنگ متفاوت می تونید رنگ دلخواهتون رو انتخاب کنید.

ویژگی اصلی ، بهمراه داشتن جعبه چوبی این مدله که علاوه بر استفاده شخصی می تونه انتخابی چشم گیر برای هدیه به عزیزانتون هم باشه.

امیدواریم تا دوستانی که موفق به خرید نمونه های قبلی نشده اند بتونند از این گلدتگ استفاده کنند و باز هم بتونیم رضایت شما عزیزان رو بردست بیاریم.

محسن حاجی زاده
1395/02/28
امروز رسید دستم ساعتم
عالیه
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/29
دوست عزیز خوشحالم که از سفارشتون راضی هستید و ممنونم که دیدگاهتون رو با ما درمیون گذاشتید.امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید
مژگان اسمعیلی فر
1395/02/28
با سلام من امروز صفحه مشکی این ساعت رو خریدم . فوق العاده بود طرحش رو خیلی دوست داشتم . امیدوارم خوب هم کار کنه . از گلد تگ بسیار ممنونم و هر روز چندبار به سایت سر میزنم .
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/29
سلام مژگان عزیز خوشحالم که از کیفیت محصولات راضی هستید و گلدتگ رو بین سایتهای تخفیف گروهی انتخاب کردید.امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید
Mrs. Emami
1395/02/29
گلدتگ جان ساعت رو خریدم بسیار توی دست شیکه و خیلی غلط اندازه. دقیقا شبیه نسخه اصلیشه. ضمنا قیمتش در تجریش خیلی بیشتره. ممنونم ازتون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/29
دوست عزیز خوشحالم که از کیفیت این محصول راضی هستید و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت دیدگاهتون به انتخاب دوستای دیگه کمک میکنید.امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بیشتری جهت همکاری با تامین کننده های مختلف فراهم خواهد شد.
مهدیه ميرحسيني
1395/03/04
سلام
من هفته پيش ساعت به دستم رسيد. همه چيزش خوب بود به جز اينكه چند تا از نگينهاش افتاده بود.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/04
دوست عزيز بابت ايراد محصول از شما عذرخواهي ميکنم و اميدوارم از ما دلگير نباشيد چون در تعداد بالاي هر محصول،امکان خرابي وجود داره اما مثل هميشه مسئوليتش رو به عهده ميگيريم و درصورتي که مطمئن هستيد اين محصول ايراد داره ممنون ميشم واسه تعويضش با تيم پشتيباني هماهنگ کنيد.
مینو دربندی
1395/03/10
سلام ممنون از آفرتون
ساعت بدستم رسید به نسبت قیمتش ساعت قشنگ ومناسبیه ولی جعبه ساعت چوبی نبود که این موضوع منو دل چرکین کرد من همیشه ازتون خرید میکنم ولی اینبار این ایراد رو داشت تعجب کردم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/10
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که محصول مورد پسندتون قرار گرفته و بابت اشتباهی که پیش اومده از شما عذرخواهی میکنم و امیدوارم بتونیم جبران کنیم.دیدگاهتون رو با واحد پشتیبانی درمیون گذاشتم و قطعا رسیدگی خواهد شد.
الی خانوم
1395/03/11
سلام. تجربه خرید خیلی خوبی بود. ممنون از زحمات تیم گلد تک و نظم و پاسخگویی حاکم بر تمام فرایند خرید.
ساعت خیلی خوبیه و با عکساش 95درصد مطابقت داره. واقعا high copy هست. من حضوری تحویل گرفتم چون خوندم که کاربرا گفتن نگیناش نبود و مرجوع شد و ازین درد سرا. ی پیشنهاد اینکه لطفا برای جلب اعتماد بیشتر ،موقع بسته بندی و فرستادن خودتون دقت بیشتری داشته باشید اگه عیبی داره لطفا نفرستید تا دوباره کاری نشه.
سپااااااس فراوان
0
Fateme Zare
1395/03/14
سلام.نگيناش به چه صورته تراش دار و درخشانه يا مات؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/16
سلام فاطمه جان کامنتتون رو تایید میکنم تا دوستانی که این محصول بدستشون رسیده راهنماییتون کنن
امین زارع
1395/03/17
سلام
من این ساعت رو یک بار خرید کردم ، الان یک عدد دیگه هم سفارش دادم، ساعت خیلی شیک و زیبایی هست
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/17
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.
هانیه مرادی
1395/02/28
سلام. من این ساعت رو سفارش دادم و بدستم رسید ولی یکی از نگین هاش افتاده بود. دوباره تماس گرفتم با شرکت و قرار شده امروز جهت تعویض یکی دیگه برام بفرستن. بنظرم نسبت به پولش ساعت خوبه و جنسش هم خوبه و کاملا مطابق با همون چیزی هست که گفتن" های کپی".. فقط یخواهش داشتم ای کاش دوباره ساعت رولکس زنونه تون رو برای فروش ON کند. خیلی زود تموم شد و کم بود.
1
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/28
سلام هانیه جان بابت ایراد محصول از شما عذرخواهی میکنم و امیدوارم از ما دلگیر نباشید چون در تعداد بالای محصولات ایراد وجود داره.خوشحالم که کیفیتش در حدی بوده که از سفارشتن راضی باشید و ممنونم که وقت گذاشتید و دیدگاهتون رو با ما درمیون گذاشتید.درخواستتون رو به واحد فروش انتقال دادم و درصورت امکان ساعت رولکس تمدید خواهد شد.زحمت چک کردن سایت با شماست

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید