محصولات پیشنهادی
خدمات ناخن سالن زیبایی آراشید
خدمات ناخن سالن زیبایی آراشید
خدمات ناخن سالن زیبایی آراشید
توضیحات

گلدتگ امروز سالن زیبایی آراشید رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که دارای کادری ماهر و مجرب و شامل خدمات مانیکور و پدیکور بهمراه پارافین درمانی ، طراحی با ژلیس و طراحی ساده هستش و ارائه کلیه خدمات با بهترین کیفیت می باشد.

از ویژگی های پارافین درمانی میشه به جوان سازی پوست ، برطرف کننده لک های پوستی ، برطرف کننده خشکی های حاد و ترک دست و پا ، افزایش میزان جذب کرم ، از بین برنده ی تیرگی پوست و ... اشاره کرد.

طراحی با ژلیس هم براقیت و شفافیت بسیار بالایی داره و برای انواع ناخن های طبیعی و کاشت قابل استفاده هستش و مزیت این روش ماندگاری بسیار بالای اونه و اینکه با آب و استون پاک نمیشه.

قبلا هم خدمات کختلف از این مرکز رو به شما معرفی کرده بودیم و نظرات مثبتی در مورد نحوه ارائه خدمات و برخورد پرسنل دریافت کردیم ، امیدواریم تا این بار هم بتونیم رضایت شما رو بدست بیاریم.

 

N sarmad
1395/02/12
وقت بخیر
کاش حالا که این سالن خدمات طراحی ناخن رو ارائه کرده ؛ ترمیم ناخن رو هم آفر میکرد.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/12
ندای عزیز کامنتتون رو با بخش فروش درمیون گذاشتم و امیدوارم بتونیم خدمات ترمیم ناخن این سالن رو مثل همیشه با تخفیف عالی به شما عزیزان پیشنهاد بدیم
نجمه قنبری
1395/04/20
میشه الان خرید ولی ماه بعد استفاده ش کرد؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/20
دوست عزیز زمان استفاده از این گلدتگ در شرایط استفاده ذکر شده
شیما باقری
1395/04/23
وقت بخیر من از خدمات مانیکور پدیکور این سالن استفاده کردم و خیلیی خوب بود و واقعا وقت گذاشتند خیلی ممنون ز پیشناادت گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/24
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت خدمات راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید