محصولات پیشنهادی
لگ طرح جین Slim Lift
لگ طرح جین Slim Lift
لگ طرح جین Slim Lift
لگ طرح جین Slim Lift
توضیحات

گلدتگ امروز شلوار طرح جین از برند Slim'n Lift رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که دارای طرح جیب ، دوخت کمر و جای زیپه و برای استفاده در منزل و بیرون از منزل کاربردیه ، همچنین بخاطر داشتن Lycra (کش) در پارچه ، برای پوشیدن در هنگام ورزش و انجام حرکات کششی مثل یوگا و ایروبیک هم قابل استفاده هستش.ویژگی بعدی ، داشتن کمر کشی و تراکم بالا هستش و میتونه برای سایزهای مختلف قابل استفاده باشه.

توجه داشته باشید که در قسمت توضیحات پشت پکیج نوشته شده که این شلوار حالت گن داره و اندامتون رو جمع و خوش فرم میکنه و در خیلی از سایت های مختلف ،این محصول با این ویژگی بفروش میره ، اما از نظر ما یک محصول بی کیفیت هستش و تمام اون ویژگی ها ، شعارهای تبلیغاتیه که برای فروش بیشتر محصول بکار میره و مورد تایید ما نیست و فقط بخاطر اینکه تبلیغات زیادی روی اون میشه و درخواست های زیادی داشتیم ، اون رو برای شما آماده کردیم تا با تخفیف خوب بتونید اون رو تهیه کنید.

نکته قابل توجه بعدی در مورد ارسال طرح و رنگ مدل هاست که بصورت رندوم هستش و تمامی طرح ها ظاهر ساده و یا زیبایی ندارند.

قبلا هم این گلدتگ رو به شما معرفی کرده بودیم و با وجود اینکه قیمت بالاتری داشت و نمونه هایی با کیفیت بهتر هم داشتیم ، استقبال خوبی ازش شد و نظرات مثبتی دریافت کردیم ، این بار تیم فروش ما موفق شدند تا با تخفیف بیشتر این محصول رو برای شما آماده کنند و به نظر اون ها نسبت به قیمت بعد از تخفیفش ، کیفیت قابل قبولی داره.

میترا رضایی زاده
1395/02/11
گلدتگ عزیز از صداقت شما در معرفی کالا بی اندازه سپاسگزارم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/13
میترای عزیز بنظر ما اعتماد لازمه ی خرید اینترنتی هستش.خوشحالم که با صداقتمون تونستیم رضایت و اعتمادتون رو جلب کنیم و از عملکرد تیم راضی هستید.ممنونم که بین سایتهای تخفیف گروهی گلدتگ رو انتخاب کردید و امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستانتون به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید.
مهدی بهاری
1395/02/12
قیمت بر اساس چه چیزی تغییر می کنه؟ بر اساس مدله؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/12
مهدی عزیز هر سه گزینه کیفیت یکسانی دارند دلیل تفاوت قیمت در تعدادی هستش که شما سفارش میدید.شما میتونید با دوستانتون هماهنگ کنیدو تعداد بیشتری از این محصول سفارش بدید که علاوه بر تخفیف بیشتر،یکبار هزینه ارسال(پیک) پرداخت میکنید.ضمن اینکه ما هم جهت بسته بندی و ارسال هزینه کمتری متقبل میشیم و همین موضوع باعث میشه که بتونیم محصول مورد نظر رو با تخفیف بیشتری به شما عزیزان پیشنهاد بدیم.
حمید رضا محبی
1395/02/13
سلام.وااقعا عااالی بود هم تن خووورش هم جنسش.
پیشنهاد میکنم حتما بگیرین.
یه سوال داشتم من ۵تا گرفتم که ۱دونه ابی داخلش بود اگه بخوام ۱آبی دیگه بگیرم چیکار باید بکنم یا اون طرح پاره رو چگونه سفارش بدم.توروخدا راهنماییم کنین.
من اون طرح پاره رو هم خیلی دوست دارم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/20
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که این محصول مورد پسندتون قرار گرفته و از سفارشتون راضی هستید و ممنونم که با ثبت دیدگاهتون به دوستای دیگه کمک میکنید با اطمینان بیشتری سفارششون رو ثبت کنن.همونطور که در بخش ویژگی های این محصول گفته شده ارسال طرح و رنگ بصورت رندوم(تمامی طرح ها در اسلایدر موجود نمی باشد) و امکان انتخاب طرح نیستش اما امیدوارم که طرح مورد نظرتون واستون ارسال بشه.
مجتبی شریف آبادی سالاری
1395/02/24
سلام.جنس عالی با قیمت باورنکردنی. اگه میشه دخترونشم بذارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/25
سلام دوست عزيز خيلي خوشحالم که تونستيم اعتمادتون رو جلب کنيم و مايل هستيد محصولات مورد نيازتون رو از طريق گلدتگ تهيه کنيد.ممنونم که وقت گذاشتي و پيشنهادت رو مطرح کردي.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و اميدوارم يکي از گلدتگ هاي بعدي ما باشه.
آیدا اوجاقی
1395/02/25
وافعا عالی بود مرسی گلدتگ عزیز
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/26
خیلی خوشحالم که دوست داشتی آیدای عزیز!
الهام دشتي
1395/03/05
سلام خسته نباشيد و بسيار متشكرم از شما<br> جنسش عاليه خيلي راضي بودم<br> يكي ديكه هم خويدم<br>
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/06
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.
بهار شکیب
1395/03/30
سلام میخواستم از دوستانی که خریدن بپرسم که تا چه سایزی میخوره ؟ممنون
0
نغمه عليزاده
1395/03/30
سلام ببخشیدجنسش ازاین نازکاست که بدن نماست یاکلفته؟
0
رعنا ایمانی
1395/04/01
وای مرسی گلدتگ. یعنی قششششنگ ترین رنگی که میشد رو برام فرستادییید. ممنون از شمااااا
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/01
خیلی خوشحالم که دوست داشتی رعنا جان!
پرویز مبارکی
1395/04/03
سلام ببخشید من از این مدل یکی خریدم ولی به جای شلوار - شلوارک است وخیلی کوتاه است شاید موقع بسته بندی اشتباه شده است.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/03
سلام دوست عزیز بابت اشتباهی که پیش اومده از شما عذرخواهی میکنم و امیدوارم با تعویضش بتونیم جبران کنیم.ممنون میشم جهت تعویض با تیم پشتیبانی هماهنگ کنید
زهرا شریفیان
1395/04/04
سلام.من سه تا سفارش دادم ولی به قدری جنسش بی کیفیت ونازک و تماما مواداست که دو تایش را مرجوع کردم و اون یکی را چون یکبار پوشیده بودم انداختمش دور .
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/06
زهرای عزيز با توجه به تعداد نسبتا بالاي فروش محصولات و سطح انتظارات مختلف ما انتظار دريافت نظرات متفاوت رو داريم بهمين دليل درصورتي که از محصول استفاده نشده باشه طبق گفته هاي ما در سايت 7 روز ضمانت برگشت داره چون بدترين اتفاق واسه ما بلااستفاده موندنه گلدتگ هاست.ممنونم که بعد از دريافت کالا وقت گذاشتيد و نظرتون رو درموردش با ما و دوستاي ديگه درميون گذاشتيد
فرنوش رجبی مهر
1395/04/06
خانم علیزاده جنسش نازکه. من سایزم 38 هست اما قسمت بالای شلوار کاملا برای من بدن نماست. بیشتر می شه گفت یه نوع جوراب شلواری کلفته تا شلوار
0

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید