محصولات پیشنهادی
خودکار معلمی
خودکار معلمی
خودکار معلمی
خودکار معلمی
خودکار معلمی
خودکار معلمی
خودکار معلمی
خودکار معلمی
خودکار معلمی
خودکار معلمی
خودکار معلمی
خودکار معلمی
خودکار معلمی
توضیحات

نزدیک روز معلم هستش و شاید خیلی از شما هم بفکر تهیه بک هدیه کوچک و کاربردی باشید ، بهمین خاطر گلدتگ امروز خودکار معلمی رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که در انتهاي خودکار دو لامپ تعبيه شده که يکي دارای نور UV برای تست اسکناس و تراول چک و لامپ ديگه برای پرتو ليزری با برد بالا بوده

امتیاز اصلی  pointer telescope بودن این مدله که باعث افزایش طول قلم شده و می تونید از اون بعنوان نشانه و اشاره استفاده کنید ، همچنین بخاطر داشتن گیره مخصوص می تونید به‌آسانی اون رو به جیب یا لبه‌ی کتاب و دفتر متصل کنید.

امتیاز بعدی پکیجینگ فلزی شیک و ساده ی این مدله که می تونه انتخاب خیلی خوبی برای هدیه به عزیزانتون هم باشه.

 توجه داشته باشید مدل های مشابه و متنوعی از این محصول در بازار موجوده و این بار هم تیم فروش ما موفق شدند ، بالاترین کیفیت با بهترین قیمت رو برای شما آماده کنند.

 

حمید رضا فاضلی
1395/02/22
سلام .
من امروز این خودکار به دستم رسید . بسیار جالب و با کیفیته . قیمتش خیلی بیشتر به نظر میاد و بسته بندی لوکسی داره . درکل بسیار هدیه ارزنده ای محسوب میشه .
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/22
سلام حمیدرضای عزیز خیلی خوشحالم که این محصول مورد پسندتون قرار گرفته و ممنونم که وقت گذاشتی و دیدگاهت رو با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتی. امیدوارم بتونیم رضایت و اعتمادتون رو تا حدی جلب کنیم که ب
نوید احمدی
1395/03/02
لطفا این محصول رو شارژ کنید
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/04
دوست عزيز خيلي خوشحالم که اين محصول مورد پسندتون قرار گرفته.درصورتي که مايل به تمديد محصول هستيد ممنون ميشم با استفاده از کليد درخواست تمديد(در قسمت پايين کليد خريد)به ما اطلاع بديد اما توجه داشته باشيد که به منزله ي تمديد 100درصد محصول نيست اما تيم فروش مثل هميشه سعي دارن که محصول مورد نظرتون يا مدل مشابه رو واستون تمديد کنن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید