محصولات پیشنهادی
خودکار Persia
خودکار Persia
خودکار Persia
خودکار Persia
خودکار Persia
خودکار Persia
خودکار Persia
خودکار Persia
خودکار Persia
خودکار Persia
خودکار Persia
خودکار Persia
خودکار Persia
توضیحات

گلدتگ امروز خودکار Persia رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که امتیاز اصلی اون ها داشتن بدنه فلزی با 3 طرح متفاوته و اینکه هنگام استفاده از این خودکار، وزن سبک آن لذت بخش بوده و در استفاده بلند مدت، خستگی را در پی نخواهد داشت ، از طرف دیگه، قابلیت شارژ مجدد جوهر این خودکار، این امکان را فراهم کرده که به عنوان یک همراه همیشگی برای فرد باشه.

ویژگی بعدی داشتن گیره مخصوصه که به‌آسانی به جیب یا لبه‌ی کتاب و دفتر شما متصل میشه.

این محصول هم نسبت به قیمت بعد از تخفیفش ، ظاهر خوب و کیفیت قابل قبولی داره و بخاطر داشتن پکیج چوبی شیک و ساده ، علاوه بر استفاده ی شخصی می تونه انتخابی مناسب برای هدیه ، مخصوصا روز معلم باشه ، اما باز هم اشاره می کنیم که از این مدل نمی تونید انتظار پکیج و ظاهر خودکارهای گران قیمت از برندهای معروف Parker , Dupont و ... با قیمت هایی با حدود صد برابر این محصول رو داشته باشید.

مهدخت قنواتی
1395/02/30
من یکی از خودکارها رو خریدم. هم خوشدسته هم برای کادو دادن هم مناسبه. خودکار خوب با جعبه بندی خوبی بود. ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/03
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.
روشنک عربی
1395/04/08
با سلام خانم احمدی عزیزم
با سپاس فراوان از خانم احمدی مسئول منطقه 5 خیلی ممنون از راهنمایی هاتون و پیگیری های دقیق و بجا . مچکرم خانم احمدی عزیز . این محصول نسبت به قیمتش و کیفیتش عالیه
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/04/08
سلام روشنک جان خیلی خوشحالم که علاوه بر کیفیت محصولات از عملکرد تیم راضی هستید و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت دیدگاهتون به انتخاب دوستای دیگه کمک میکنید.امیدوارم با معرفی گلدتگ به دیگران،به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید