محصولات پیشنهادی
مینی بسکتبال Sponge Bob
مینی بسکتبال Sponge Bob
مینی بسکتبال Sponge Bob
مینی بسکتبال Sponge Bob
مینی بسکتبال Sponge Bob
مینی بسکتبال Sponge Bob
توضیحات

گلدتگ امروز مینی بسکتبال Sponge Bob رو به شما عزیزان پیشنهاد میده کهمیتونه سرگرمی خوب و سالمی برای کوچیک‌ترها و حتی بزرگ‌ها باشه و شامل 2 توپ ، تور و حلقه بسکتبال هستش و نصب بسیار راحت و آسانی داشته و می تونید از اون در منزل ، مسافرت و ... استفاده کنید. 

امتیاز این محصول سبک و کم حجم بودن اونه که باعث میشه حمل بسیار آسونی داشته باشه و همیشه و همه جا همراهتون باشه ، همچنین سبک بودن توپ این محصول ، مانع از آسیب رساندن برای استفاده در منزل میشه.

 

مهدی امیربنده
1395/02/06
با سلام و احترام
بنده این محصول رو خریداری کردم و باید عرض کنم که بر خلاف باقی محصولات خوبی که تا کنون از طریق گلدتگ گرفتم، واقعا بی کیفیت است (صفحه ی پشت حلقه بسکتبال باید جنس محکم لا اقل تلقی باشه، نه مقوایی!!!!) .
امیدوارم این یک مورد رو گلدتگ عزیز تصحیح کنه و محصول با کیفیت تر قرار بده.
با سپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/07
مهدی عزيز شما اولین نفری هستی که درمورد کیفیت این محصول نظرتون رو با ما درمیون گذاشتی و با توجه به تعداد نسبتا بالاي فروش محصولات و سطح انتظارات مختلف ما انتظار دريافت نظرات متفاوت رو داريم بهمين دليل درصورتي که از محصول استفاده نشده باشه طبق گفته هاي ما در سايت 7 روز ضمانت برگشت داره چون بدترين اتفاق واسه ما بلااستفاده موندنه گلدتگ هاست.ممنونم که بعد از دريافت کالا وقت گذاشتيد و نظرتون رو درموردش با ما و دوستاي ديگه درميون گذاشتيد
هدی فنائیان
1395/03/03
من این پکیج رو خریدم و باید بگم متاسفانه قیمت این محصول نسبت به جنس و کیفیتش واقعا زیاده.... یعنی حداقل دوبرابر چیزی که بنظر میرسه میارزه!!!!!!!!
واقعا اگر کسی ببینه و بخواد ارزش گذاری کنه حدود 5هزار تومن میارزه
البته قطعا ثبت نمیکنید نظر منو . ولی گفتم که درنظر داشته باشید. چون واقعا چیز خاصی نداره حداقل چیزیه که می تونست باشه و حداکثر همون5تومن میارزه
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/05
هدی جان با توجه به تعداد نسبتا بالاي فروش محصولات و سطح انتظارات مختلف ما انتظار دريافت نظرات متفاوت رو داريم بهمين دليل درصورتي که از محصول استفاده نشده باشه طبق گفته هاي ما در سايت 7 روز ضمانت برگشت داره چون بدترين اتفاق واسه ما بلااستفاده موندنه گلدتگ هاست.ممنونم که بعد از دريافت کالا وقت گذاشتيد و نظرتون رو درموردش با ما و دوستاي ديگه درميون گذاشتيد
سمانه بمپوری
1395/03/06
سلام
من خرید کردم خوب بد و راضی بودم ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/06
دوست عزيز خوشحالم که از کيفيت اين محصول راضي هستيد و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت ديدگاهتون به انتخاب دوستاي ديگه کمک ميکنيد.اميدوارم با معرفي گلدتگ به دوستاي ديگه به پيشرفت بيشتر ما کمک کنيد چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بيشتري جهت همکاري با تامين کننده هاي مختلف فراهم خواهد شد.
زهرا کاتوزیان
1395/03/12
سلام
من دریافت کردم محصول رو . ممنونم .
به نظر من کیفیتش در حد قیمتش بود و از این مبلغ انتظار خیلی بالایی نمیشه داشت .
صفحه پشت مقوایی هست ، حلقه پلاستیکی نازکه ، کیفیت توپ هاش هم خیلی بالا نیست ولی همونطور که گفتم با این قیمت ارزش خرید داره .
البته برای هدیه مناسب نیست و برای استفاده فرزند خودتون برای یه مدت که سرگرم بشه خوبه .
مرسی از گلد تگ برای پیشنهادات عالی همیشگی ...
از بس همیشه عاالیه آفر هاتون ، این هایی که معمولیه باعث میشه کاربرا خیلی راضی نباشن :)
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/13
سلام زهرا جان خوشحالم که کیفیت محصول در حدی بوده که رضایتتون رو جلب کنیم و ممنونم که وقت گذاشتید و با ثبت دیدگاهتون به انتخاب دوستای دیگه کمک میکنید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید