محصولات پیشنهادی
پکیج تیغ اصلاح PHOENIX
پکیج تیغ اصلاح PHOENIX
پکیج تیغ اصلاح PHOENIX
پکیج تیغ اصلاح PHOENIX
پکیج تیغ اصلاح PHOENIX
پکیج تیغ اصلاح PHOENIX
پکیج تیغ اصلاح PHOENIX
پکیج تیغ اصلاح PHOENIX
توضیحات

گلدتگ امروز تیغ اصلاح PHOENIX  رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که شامل 2 مدل مختلف در پکیج های 5 تایی بوده و امتیاز اصلی اون ها ، 2 تیغه بودن برای اصلاحی راحت تر، همراه با صابون حاوی ویتامین E و Aloevera ، برای کاهش التهابات پوستی و اصلاحی نرم و راحت می باشد.

امتیاز بعدی داشتن تیغه های تیز از جنس استیل ضد زنگ بوده ، همچنین طراحی دسته ارگونومیک و سبک و کم حجم بودن اون باعث میشه تا اصلاحی راحت و آسان تر داشته باشید.

این محصول دارای 2 مدل مختلف زنانه و مردانه هستش که پکیج مردانه بهمراه یک عدد خودکار (چراغ قوه دار) و پکیج زنانه بهمراه سوهان ناخن بوده.ویژگی بعدی داشتن کاور تیغه بوده که در مواقع غیر استفاده خطری نداشته باشه.

توجه داشته باشید این محصول رو ما خودمون تستش نکردیم و تمام اطلاعات نوشته شده از روی پکیج محصول بوده ، پس مثل همیشه منتظر نظرات شما عزیزان بعد از دریافت و استفاده ی از کالا هستیم.

sheyda hoseini
1395/01/17
واقعا ممنونم ازتون....خیلی خیلی عالیه....هم راحت اصلاح میکنه و هم سبکه......
عالیه....ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/01/18
دوست عزیز خیلی خوشحالم که از کیفیت این محصول راضی هستید و ممونم که بعد از استفاده از این گلدتگ وقت گذاشتید و نظرتون رو درموردش با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتید
امیر جلالی
1395/02/24
سلام ادمنی عزیز.من دو جفت از هر دو مدل جنس زنانه و مردانه سفارش دادم و البته هنوز استفاده نکردم ولی ظاهرا از بسته بندی با کیفیت و جنس بدنه و همچنین جایزه خوبش میشه نتیجه گرفت که خوبه. و قیمت هم مثل همیشه بسیار مناسب.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/25
سلام امیر جان ممنونم که بهمون اعتماد کردی و امیدوارم بعد از استفاده از کیفیتش راضی باشید.مثل همیشه منتظر ارسال نظرتون درمورد کیفیت محصولات هستیم.
mahdi gholami
1395/02/31
هدیه ش خراب بود باطری هاش سولفات کرده بود خود محصول بد نبود
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/03
دوست عزيز بابت ايراد محصول از شما عذرخواهي ميکنم و اميدوارم از ما دلگير نباشيد چون در تعداد بالاي هر محصول،امکان خرابي وجود داره اما مثل هميشه مسئوليتش رو به عهده ميگيريم و درصورتي که مطمئن هستيد اين محصول ايراد داره ممنون ميشم واسه تعويضش با تيم پشتيباني هماهنگ کنيد.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید