محصولات پیشنهادی
بازی فکر بکر Code Breaking
بازی فکر بکر Code Breaking
بازی فکر بکر Code Breaking
بازی فکر بکر Code Breaking
بازی فکر بکر Code Breaking
توضیحات

گلدتگ امروز بازی فکر بکر Code Breaking رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که یکی از زیباترین و محبوب ترین بازی های فکری هستش و حتما خیلی از شما هم این بازی رو یادتونه و با اون خاطره دارید.

در این بازی شما باید با انتخاب کردن رنگ هایی در یک ستون 4 خانه ای از میان 8 رنگ بتوانید ترتیب چیدمان و همچنین رنگ صحیح رو انتخاب کنید و هنگامی که شما رنگ های صحیح را در جاهای صحیح انتخاب کنید برنده خواهید شد.

این بازی شامل 2 شرکت کننده هستش و رمزگشا سعی می‌کنه تا الگو رو از نظر ترتیب و رنگ، در دوازده مرتبه حدس بزند. هر حدس به وسیله‌ی جای‌گذاری یک ردیف از میخ‌های رمزی روی صفحه‌ی رمز گشایی انجام میشه و هنگامی که قرار گرفتند، رمزنگار، در جواب، از صفر تا چهار میخ راهنما را در سوراخ‌های کوچک ردیف حدس قرار می‌دهد. میخ راهنمای رنگی مشکی برای هر میخ رمزی از حدس که هم رنگ و هم موقعیت درستی دارد قرار داده میشه و میخ سفید وجود میخی با رنگ صحیح که در موقعیت نادرست قرار دارد نشان می‌ده و بازی تا جایی ادامه داره که تمامی رنگ های صحیح در جای درست قرار بگیره.

 

صادق عابدینی
1394/11/22
خیلی بازیه خوبیه. من پسرم ۵سالشه و خیلی دوست داره'''فقط پدر و مادرا باید حوصله به خرج بدن برا بچه هاشوون''''ولی کلا یه بازیه فکری جذابه
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/11/26
دوست عزیز خوشحالم که از سفارش این محصول راضی هستید و ممنونم که دیدگاهتون رو با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتید

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید