محصولات پیشنهادی
لگ ارتشی JUICY
لگ ارتشی JUICY
لگ ارتشی JUICY
لگ ارتشی JUICY
لگ ارتشی JUICY
لگ ارتشی JUICY
توضیحات

گلدتگ امروز سری جدید لگ زنانه از برند JUICY رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که پارچه ی بسیار نرم و لطیفی داره و در مقایسه با مدل های پیشنهادی قبلی بخاطر داشتن طرح ارتشی ، ظاهر چشم گیرتری داره.امتیاز بعدی داشتن فاق بلند و پارچه کشی Lycra هستش که باعث میشه تن خور بهتر و راحت تری داشته باشه و علاوه بر استفاده در بیرون از منزل و جمع های دوستانه و ... ، برای رفتن به باشگاه و هنگام انجام ورزش های کششی مثل یوگا و ... هم کاربرد خیلی خوبی داره.

 

leg arteshi size chat

شیرین لاله زاده
1394/12/15
خییییییلییییییییییی لطیف و نرمه
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/12/16
خوشحالم که دوست داشتی شیرین عزیز!
الهام حیدریان
1394/12/28
من هر باز که کالایی رو سفارش میدم حداقل یکی از این لگ رو هم دوباره سفارش میدم. خودم دیگه خجالت میکشم بسکه از این لگ خریدم. خلاصه گلد تک صبور و غزیز ما تا سایت رو جارو نکنیم و همه اجناس رو نخریم مزاحمتون هستیم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/01/15
الهام عزیز خیلی خوشحالم که این محصول مورد پسندتون قرار گرفته و ممنونم که بین سایتهای تخفیف گروهی گلدتگ رو انتخاب کردید.مثل همیشه منتظر ارسال نظراتتون هستیم!
ava arabi
1395/01/15
سلام گلدتگ عزيز خسته نباشيد، رنگ سبز اينكار تمديد ميشه؟ ميشه خواهش كنم لگ هاى اسپرت كه براى باشگاه هست بيارييد ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/01/15
سلام دوست عزیز منتظر اعلام موجودی از طرف تامین کننده هستیم و درصورت امکان تمدید خواهد شد.
زهرا م
1395/02/17
سبز رو لطفا تمدید میکنین؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/18
دوست عزیز درخواستتون رو به واحد فروش انتقال دادم و درصورت امکان تمدید خواهد شد.زحمت چک کردن سایت با شماست
الهام حیدریان
1395/02/30
این لگ واقعن زیبا و با کیفیت و عالیه . اصلن عزیز منه. امروز آخریشو خودم برای چندمین بار خریدم و اگر تجدید بشه باز هم میخرم.وقتی فهمیدم تمام شده حس کردم باید ازش تشکر کنم و بشما خسته نباشید بگم . ممنونم گلد تگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/30
دوست عزیز خوشحالم که از کیفیت این محصول راضی هستید و ممنونم که بعد از استفاده از محصولات با ثبت دیدگاهتون به انتخاب دوستای دیگه کمک میکنید.امیدوارم با معرفی گلدتگ به دوستای دیگه به پیشرفت بیشتر ما کمک کنید چون با شناخته تر شدن گلدتگ بستر بیشتری جهت همکاری با تامین کننده های مختلف فراهم خواهد شد.
هانيه محمدي پور
1395/02/30
سلام من از اين لگ خريدم خيلي نرم و لطيف و خوبه كاش دوباره شارژش مي كردين بازم مي خام ازش در ضمن اگه تاپ همرنگ خودش هم ميزاشتين عالي مي شد
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/03/03
سلام دوست عزيز خيلي خوشحالم که تونستيم اعتمادتون رو جلب کنيم و مايل هستيد محصولات مورد نيازتون رو از طريق گلدتگ تهيه کنيد.ممنونم که وقت گذاشتي و پيشنهادت رو مطرح کردي.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و اميدوارم يکي از گلدتگ هاي بعدي ما باشه.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید