محصولات پیشنهادی
هلیکوپتر کنترلی Angry Birds
هلیکوپتر کنترلی Angry Birds
هلیکوپتر کنترلی Angry Birds
هلیکوپتر کنترلی Angry Birds
توضیحات

گلدتگ امروز هلیکوپتر کنترلی Angry Birds رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که جزو کارکترهای معرو و پرطرفدار در بین کودکان هستش و به‌ خاطر داشتن موتور های کوچک و مینیاتوری هیچ خطری برای کودکان نداره و میتونه تفریحی سالم ، جذاب و سرگرم کننده برای بچه ها و حتی بزرگترها باشه.امتیاز بعدی برای شارژ کردن اونه که نیازی به باتری نداره و بکمک سیم شارژر USB براحتی شارژ میشه.

برای هدایت هم این محصول احتیاجی به کنترل و مهارت خاصی نداره و فقط کافیه که وقتی داره به زمین نزدیک میشه دستتون رو زیرش بگیرید تا دوباره اوج بگیره.

هوتن ت
1394/09/27
baraye man kontorolesh kar nemikone.kharabe mishe avazesh kard?
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/09/28
دوست عزیز درصورتی که از خرابی محصول اطمینان دارید ممنون میشم واسه تعویضش با تیم پشتیبانی هماهنگ کنید.امیدوارم با تعویضش بتونیم جبران کنیم
محمد درخشان
1394/09/27
با سلام
در پاسخ سوال خانم غفاری نژاد هم باید بگم که بنظر من برای بچه 2ساله نمیتونه خوب باشه چون روی خود کارتن اسباب بازی هم نوشته مناسب برای کودکان بالای 8 سال.
0
مونا غفاری نژاد
1394/09/22
دوستانی که این محصول رو خریدن آیا دقیقا همون مدلیه که تو تی وی تبلیغ میکنن؟ و اینکه آیا این اسباب بازی به درد پسر بچه ب دو ساله میخوره یا نه؟
0
محمد درخشان
1394/09/29
با سلام
لطفا دوستانی که از این محصول استفاده کردن طریقه شارژ کردن هلیکوپتر رو یه توضیح کوچیک بدن
ممنون
0
hamideh darvish
1394/09/30
heif baraie man ham kharab az ab dar omad
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/10/02
دوست عزیز بابت ایراد محصول از شما عذرخواهی میکنم و امیدوارم از ما دلگیر نباشید چون در تعداد بالای هر محصول،امکان خرابی وجود داره اما مثل همیشه مسئولیتش رو به عهده میگیریم و درصورتی که مطمئن هستید این محصول ایراد داره ممنون میشم واسه تعویضش با تیم پشتیبانی هماهنگ کنید.
کاظم احمدآبادی
1394/10/01
ممنون از گلدتگ عزیز.خوب بود.در برابر برخورد با موانع بسیار با استحکامه و به این راحتیا چیزیش نمیشه...طریقه ی شارژش استفاده از USB کامپیوتر یا شارژر های USB دار هست که حتی به مدت 5 دقیقه هم شارژ بشه قادر به کارکرد برای شش هفت دقیقه مداوم هست...و اینکه به نظر من به درد کودکان زیر 6 یا 7 سال نمیخوره چون سرعت چرخش پره ها بسیار بالا است و در صورت برخورد با بدن کودک میتونه آسیب بهش وارد کنه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/10/01
دوست عزیز ممنونم که بعد از تحویل و استفاده از این محصول وقت گذاشتی و نظرت رو درموردش با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتی تا دوستای دیگه با اطلاعات کافی سفارششون رو ثبت کنن

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید