محصولات پیشنهادی
چراغ قوه مخصوص خودرو
چراغ قوه مخصوص خودرو
چراغ قوه مخصوص خودرو
چراغ قوه مخصوص خودرو
چراغ قوه مخصوص خودرو
چراغ قوه مخصوص خودرو
چراغ قوه مخصوص خودرو
چراغ قوه مخصوص خودرو
توضیحات

تمام چراغ قوه های شارژی ، قابلیت نگهداری مدت زمان شارژ محدودی دارند و اکثر اوقات برای استفاده در زمان های طولانی مدت مثل استفاده در ماشین ، کمپینگ ، مسافرت و ... شارژشون تموم میشه و بخاطر دسترسی نداشتن به برق برای شارژ مجدد ، بلا استفاده می شوند ، بهمین خاطر گلدتگ امروز یک راه حل خوب براتون داره و چراغ قوه مخصوص خودرو رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که مهمترین تفاوت و امتیاز اون با محصولات پیشنهادی قبلی ، داشتن شارژر فندکی با سیمی به طول 2 متر و 85 سانتی متره و به عنواع یک وسیله مهم ، ضروری و پرکاربرد همیشه در ماشین هنگام مسافرت ، کمپینگ ، خرابی اتومبیل و ... همراهتونه.

این محصول دارای 7 لامپ فوق کم مصرف با نوردهی بالایی هستش و ویژگی بعدی اون داشتن آهن ربا در انتهای چراغ قوه هستش که میتونید اون رو به سطوح فلزی مثل کاپوت ماشین و .... نصب کنید ، همچنین قرار گرفتن سیم درون محفظه باعث میشه تا دست و پا گیر نباشه و در مواقع غیر استفاده براحتی جمع میشه.

توجه داشته باشید که اکثر نمونه های مشابه در بازار دارای یک یا چهار LED هستند ، اما این بار هم تیم فروش ما موفق شدند تا نمونه 7 LED رو با تخفیف عالی برای شما آماده کنند.

مهدی کرمی
1394/08/18
سلام
باطری نداره ؟ یعنی فقط باید سیمش وصل بشه تا روشن بشه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/08/18
سلام مهدی جان این محصول باطری نداره
مهدی دهقان
1394/08/19
با سلام . من این محصول رو خریداری کردم ولی تازه متوجه شدم که باطری نمیخوره و پشمون شدم از خریدم . اگر میشه لطف کنید مبلغش رو ب حساب کاربریم انتقال بدید . با تشکر از سایت و آفر های فوق العادتون ...
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/08/20
سلام مهدی جان درخواستتون اجرا شد و مبلغش در حساب کاربری شما ذخیره شده.یه دنیا ممنونم از توجهتون

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید