محصولات پیشنهادی
برس آشپزی و شیرینی پزی Better Brush
برس آشپزی و شیرینی پزی Better Brush
برس آشپزی و شیرینی پزی Better Brush
برس آشپزی و شیرینی پزی Better Brush
توضیحات

برس آشپزی یا شیرینی پزی یکی از لوازم‌ آشپزخانه و آماده‌سازی مواد غذایی است که برای پخش کردن کره، روغن، تخم مرغ یا ... بر روی غذا یا شیرینی از اون استفاده میشه.گلدتگ امروز برس آشپزی و شیرینی پزی Better Brush رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که بر خلاف برس های قدیمی که معمولا برای ساخت اون ها از موی طبیعی ، پلاستیک و یا نایلون استفاده می کردند ، این برس ها از سیلیکون ساخته شده و قابلیت تحمل دما تا 500 درجه فارنهایت رو دارند وهر پکیج شامل  3 برس در سایز های مختلف جهت کاربردی های گوناگون در آشپزی و شیرینی پزی می باشد.

این محصول برای کسانی که آشپزی و شیرینی پزی انجام می دهند و یا علاقه زیادی به تهیه کیک و شیرینی دارند ، کاملا مورد نیاز و کاربردی هستش و بکمک اون میتونید به طور مساوی روغن را روی مواد غذایی پخش کنید و مانع از استفاده بیش از حد روغن ،کره و ... برای داشتن وعده های غذایی سالم تر می باشد.

 

حامد داودی
1395/02/14
سلام فک میکنم این گلدتگ فقط یه بارارائه کردین من خیلی منتظرم تادوباره پیشنهادش بدین خیلی کاربردی وواسه آشپزخونه ضروریه لطفاپیگیری کنین ودوباره موجودش کنین
مچکرم که به نظرات اعضاتوجه دارین خسته نباشید
0
گلدتگ
گلدتگ
1395/02/14
سلام دوست عزيز خيلي خوشحالم که تونستيم اعتمادتون رو جلب کنيم و مايل هستيد محصولات مورد نيازتون رو از طريق گلدتگ تهيه کنيد.ممنونم که وقت گذاشتي و پيشنهادت رو مطرح کردي.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و اميدوارم يکي از گلدتگ هاي بعدي ما باشه.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید