محصولات پیشنهادی
مشاوره روانشناسی نور امید
مشاوره روانشناسی نور امید
مشاوره روانشناسی نور امید
مشاوره روانشناسی نور امید
توضیحات

روان‌شناسی، علم مطالعهٔ رفتار و فرایندهای ذهنِ موجود زنده ـ بخصوص انسان ـ بر اساس روش علمی است. همچنین یکی از علوم کاربردی و شاخه‌های تحصیلی است که یافتن ارتباط ذهن و روان آدمی، با مفاهیمی نظیر رشد، سلامت، رفتارهای اجتماعی، شناخت و … را در بر می‌گیرد.علم روان‌شناسی مفاهیمی همچون ادراک، شناخت، تمرکز، توجه، احساسات، پدیده شناسی، انگیزه، کارکرد ذهن، شخصیت، رفتار، روابط بین فردی، خانواده و دیگر زمینه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد. روان‌شناسان زمینه‌های مختلف، روش‌های علمی و تجربی را برای استنباط رابطه علت و معلولی و یا هر نوع رابطه همبستگی میان پدیده‌های گوناگون روان‌شناسی بکار می‌گیرند. روان‌شناسی علمی فراشاخهای است؛ غیر قابلِ مشاهده بودنِ موضوع این علم ـ یعنی ذهن و روان ـ و انتزاعی بودن مفاهیم آن، دلیل شباهت این علم به علوم انسانی است.

در جهان صنعتی امروز، تقریباً هیچ فعالیت و حرفه‌ای یافت نمی‌شود که به درک و اندیشهٔ انسانی وابسته نباشد ، بهمین خاطر روان‌شناسی با زندگی انسان مدرن پیوندی نا گسستنی ایجاد کرده. بعلاوه رشد علم، تکنولوژی و سطح رفاه عمومی، موجب شده تا آدمی وقت بیشتری برای تفکر و اندیشه پیدا کند ، بنابراین مسائل، مشکلات و حتی بیماری‌های نوظهوری در میان افکار و ذهنیات بشر پدید می‌آید که نیاز به یافتن راه حل، درمان و پیشگیری را دو چندان می‌کند ، بهمین خاطر گلدتگ امروز مشاوره روانشناسی در دفتر روانشناسی  نور امید رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که مشاوره فردی اون شامل اضطراب ، افسردگی ، کنترل خشم ، شکست عشقی ، بهبود روابط ، مهارت نه گفتن در یک جلسه 30 دقیقه ای هستش.

maryam asadi
1394/07/21
با خرید یک گلدتگ میشه از دو جلسه مشاوره استفاده کرد ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/07/21
مریم عزیز همونطور که در بخش شرایط استفاده گفته شده هر گلدتگ مخصوص یکنفر هست و منظور از امکان استفاده از 2 جلسه در بخش ویژگی ها اینه که هر نفر حداکثر دو گلدتگ میتونه استفاده کنه.منتظر ارسال نظرتون درمورد این گلدتگ هستیم
اکرم خشک دامن
1394/07/21
سلام دوستان..
اگه کسی به این مرکز مراجعه کرده در مورد مشاوره و نحوه برخورد و وقتی که برا مرجعه کنندگان میذارن رو بگه لطفا...تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/07/22
سلام اکرم جان کامنتت رو تایید کردم و امیدوارم دوستانی که از این گلدتگ استفاده کردن نظرشون رو با ما درمیون بذارن.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید