محصولات پیشنهادی
دستمال میکروفایبر BILOV
دستمال میکروفایبر BILOV
دستمال میکروفایبر BILOV
دستمال میکروفایبر BILOV
دستمال میکروفایبر BILOV
توضیحات

گلدتگ امروز دستمال میکروفایبر دو طرفه BILOV رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که دارای الیاف منحصر بفرد و بسیار ریزی با ضخامت بسیار ریزی هستند که با خواص جادویی و الکترواستاتیکی ( کششی ) ، کثیفی ها ، مایعات ، روغن ، گرد و غبار و سایر اجسام ریز را در داخل شکاف های کوچک خود به دام انداخته و جذب می کند و  کابرد عالی برای منزل ، محل کار ، اتومبیل و ... داره و میتونید برای تمیز کردن سطوح مختلف ، مانیتور کامپیوتر ، ماشین و ... استفاده کنید.

ویژگی بعدی ، قابلیت بالای جذب ، آلودگی و عدم انتقال آن به نقطه ای دیگر ، طراحی بصورت دستکش برای استفاده راحت تر و اینکه میتونید از اون بصورت خشک و یا مرطوب استفاده کنید.

ویژگی این مدل نسبت به محصولات مشابه در بازار ، دوطرفه بودن این محصوله که با یک طرف میتونید جاهای مختلف رو گردگیری کرده و با طرف دیگه سطوح رو برق بیندازید.

sajjad fakhimikabir
1394/08/07
نسبتا بد نیست
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/08/09
سجاد عزیز امیدوارم کیفیت این گلدتگ در حدی باشه که رضایتت رو جلب کنه و ممنونم که وقت گذاشتی و نظرت رو با ما درمیون گذاشتی
tahere ebrahimi
1394/10/23
سلام اصلا خوب نبود
افتضاح بود
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/10/28
سلام دوست عزیز همونطور که در کامنتها میبینید با توجه به فروش بالای این محصول شما اولین نفری هستید که نظرتون رو درموردش با ما درمیون گذاشتید و راضی نیستید و فکر میکنم دلیلش تفاوت سطح انتظارات شما عزیزان هست.ممنونم که وقت گذاشتی و نظرت رو درموردش ثبت کردی

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید