محصولات پیشنهادی
لیزر دکتر نصیری
لیزر دکتر نصیری
لیزر دکتر نصیری
لیزر دکتر نصیری
لیزر دکتر نصیری
توضیحات

گلدتگ امروز لیزر در مطب دکتر نصیری رو به شما عزیزان پیشنهاد میده گه شامل دو لیزر دایود آروما گرند و ELIGHT هستش. لیزر  آروما بهترین روش برای پوست های سبزه (نوع III) تا پوست های روشن (نوع II) است. این روش بدون درد بوده و برای جلوگیری از درد که در روشهای قدیمی بسیار رایج است، لیزر آروما از فناوری Fast Hair Removal استفاده می کند که از لیزر با انرژی کمتر اما با تعداد پالس بیشتر استفاده می نماید. لیزرهای تک پالسه از انرژی بالاتری استفاده می کنند و برای جلوگیری از درد باید از بی حسی های موضعی استفاده نمود.

لیزر  آروما فولیکول و ساقه مو را هدف قرار میدهد. لیزر توسط رنگ دانه فولیکول مو جذب شده و انرژی آن به گرما تبدیل می شود در نتیجه فولیکول مو آسیب می بیند. این آسیب سبب تاخیر در رشد مو و از بین رفتن دائمی فولیکول های مو می شود.

لیزر Elight هم نوعی پرتو نوری تقویت شده است که از طریق پیگمان‌ها ( رنگدانه های پوستی) به پیاز مو رسیده و باعث تضعیف آن میشه و  نسل جدیدتری نسبت به لیزرهای IPL به حساب میاد.

قبلا هم این گلدتگ رو به شما عزیزان پیشنهاد داده بودیم ، توجه داشته باشید این بار فقط کاربرانی که قبلا از این گلدتگ استفاده نکرده اند ، امکان استفاده از این خدمات رو دارند

ناحیهتعداد گلدتگ
پشت لب 1
چانه 2
گردن 2
زیر بغل 5
بیکینی 6
خط بیکینی 2
هر بازو 6
هر ران 10
هر ساق 8
گودی کمر 3
کل صورت 5
گردن تا کمر 15
کل سینه و شکم 10
شکم 5
قفسه سینه 5
پهلو 5

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید