محصولات پیشنهادی
خالبرداری دکتر ولی منش
خالبرداری دکتر ولی منش
خالبرداری دکتر ولی منش
خالبرداری دکتر ولی منش
خالبرداری دکتر ولی منش
خالبرداری دکتر ولی منش
خالبرداری دکتر ولی منش
خالبرداری دکتر ولی منش
توضیحات

خال‌ها در اصل قسمتی از پوست هستند که رشد می کنند و معمولاً به رنگ قهوه ای یا سیاه ظاهر می شوند و به صورت منفرد یا گروهی در هر قسمتی از پوست می توانند رشد کنند.به مرور با گذشت زمان تغییر می کنند، برآمده می شوند، تغییر رنگ می دهند یا از آن‌ها مو می‌روید. برخی خال‌ها هم ممکن است هیچ تغییری نکنند.اکثر خال‌ها ضایعه‌های خوش خیم هستند و نیاز به اقدام درمانی ندارند اما طبیعتا افراد زیادی مایل به برداشتن اون‌ها دارند بهمین خاطر گلدتگ امروز خالبرداری در مطب دکتر ولی منش رو به شما عزیزان پیشنهاد میده تا اگه شما هم نسبت به خال‌های صورت و بدنتون حساسید ، بتونید از تخفیف خو باستفاده کرده و اون‌ها رو از بین ببرید.

توجه داشته باشید که برای تعیین شعبه مورد نظر ، قبل از مراجعه حتما با شماره‌های توشته شده تماس بگیرید و هماهنگی داشته باشید.

 

 

 

امير نيما عربيان
1394/07/21
سلام به همه . من یازده عدد گلد تگ آقای دکتر ولی زاده رو خرید کردم. دیروز خدمت ایشون بودم . همه چیز عالی و در نهایت دقت انجام شد. آقای دکتر بسیار انسان شریف و دوست داشتنی هستند. به کسانی که به این خدمت نیاز دارند این سوپر گلد تگ رو پیشنهاد میکنم. ضمنا من تا قبل از پایان تاریخ این تگ ، باز هم خرید خواهم داشت تا به هدف نهایی دست پیدا کنم. خریدی کاملا مقرون به صرفه و عالی.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/07/23
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که از سفارش این گلدتگ راضی هستی و ممنونم که بعد از استفاده وقت گذاشتی و نظرت رو با ما درمیون گذاشتی تا دوستای دیگه با اطمینان بیشتر سفارششون رو ثبت کنن

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید